Aysem: Omer, biz ne bekliyoruz ya? Gidelimde yardim edelim. Yoksa kavka cikicak.
Omer: Haklisin. Bencede hemen gidelim.
Furkan: Bence kavqadan cok eylence cikicak gibi. Ama biz yinede gidelim. Der ve onlarda disari cikarak digerlerinin pesinden giderler. Bu arada Deniz kizda evde Elif Masalin yaninda kalir. Hatta her kes gitdikten sonra aklina guzel bir fikir gelir ve hemen telefonunu cikarip Denize mesaj atar.Mesaj.
Her kes zaten Reyhanla Mazharin pesinden gitdi. Su an evde yalnizim. Bir azda korkuyorum qaliba. Lutfen gelirmisin.Mesaji atdiktan hemen sonra, mutfakdaki dolapda gordugu renkli ve kokulu mumlari alip yakarak, salonun her tarafina yerlesdirir. Sonrada guzel bir muzik acarak Denizin gelmesini bekler.
Sahilde.
Deniz: Ya kusura bakmayin, ama benim acil eve donmem gerek. Siz devam edin. Der ve cavaplarini bile beklemeden eve dogru kosar.
Haluk: Ya bu nereye gitdiki simdi?
Taner: Ya ne olucakki birak gitsin.Yani bu kadarda sikmayin cocugu. Sonucda onunda bir ozeli olucak.
Seda: Taner hakli Haluk abi. Bir az rahat birak Denizi. Hem biz onsuzda bulup yakalariz bizim sakaci asiklari.
Fahriye: Bulmasina buluruzda, ama nasil? Gorunurde yoklarki.
Sebnem: Hakketende bunlar nereye kayboldular ya? Sorar ve tam o sirada Aysem, Omer ve Furkanda onlarin yanina gelirler.
Furkan: Ne oldu? Bulamadinizmi halya?
Seda: Hayir ya.
Omer: Arkadaslar sizcede bir az abartmiyormuyuz? Sonucda sadece saka yapdilar.
Fahriye: O ne bicim saka oyle? Yureyimize indiriyordular nerdeyse.
Seda: Aynen ya.
Aysem: Ama hakk etdik. Yani hakk etdiniz. Bir az bas-basa kaldilar diye, konuyu nerele getirdiniz. Bu kadarda supeci olunmazki. Yani sanslisinizki, karsiliginda sadece saka yaparak ders vermek istemisler. Yani ben olsam cok kirilirdim. Hatta kuser ve bir sure hic konusmazdim sizinle. Yani bana ters oyle seyler.
Furkan: Aysem hakli. Her ne kadar davranislari supe yaratacak davranislardan olsada, bu sekilde karismaya hakkimiz yok. Bakmayin o tur seyler banada ters, ama sonucda buda onlarin hayati.
Omer: O yuzden, bir sakinlesinde oyle aramaya devam edelim.
Seda: Haklisiniz qaliba. Bende bunlarin qazina geldim. Hadi aramaya devam edelim.Evde.
Deniz kosarak eve gelir ve iceri girdiginde, her tarafin karanlik oldugunu gorunce, hemen salona gecer ve gordugu manzara karsisinda cok sasirir.
Deniz: Deniz, nerdesin? Ben geldim. Nerdesin? Sorar ve tam o sirada Deniz perdenin arakasindan cikarak, Denizin yanina gelir.
Deniz kiz: Sagol geldigin icin. Bir az konusuruz diye dusundumde.
Deniz: Vallahi bana uyar. Bencede artik konusmamiz lazim. Bu arada burasi cok guzel olmus.
Deniz kiz: Senin icin , yani bizim icin yapdim. Diyerek yaklasir ve yavasca elini tutarak konusmaya devam eder.
Deniz kiz: Begendenmi?
Deniz: Hemde cok.
Deniz kiz: Sarkida cok guzel. Dans edelimmi? Sorarak, Denizin elini birakmadan salonun ortasina gecer ve tam ortada durarak yuzunu Denize cevirerek, onu tutdugu elini cekerek kendine dogru ceker.
Deniz: Memnuniyetle. Diyerek Deniz kizin belini elleriyle kavrayarak bir elini havaya kaldirir. Deniz kizda elini Denizin elinin ustune koyar ve ilk adimlarini atarak dansa baslarlar. Bir sure oyle bakisarak konusduktan sonra, Deniz kiz ilk sessizligi bozarak der.
Deniz kiz: Biliyormusun?
Deniz: Neyi?
Deniz kiz: Cok ozel biri oldugunu. Bunu daha ilk bakisda anladim. Evet pek belli etmiyor ola bilirsin, ama icindeki sen cok ozel biri oldugunu beli etmeye calisiyor.
Deniz: Sen ciddimisin?
Deniz kiz: Qayet ciddiyim. Ozel biri oldugunu fark edemeyenler sanslarina kussunler bence. Belki bir az toaf olucak, ama yinede soylemem gerek.
Deniz: Neyi?
Deniz kiz: Seni sevdigimi. Hayyy soyledim bile.
Deniz: Evet soyledin bile. Bende sana bir sey itiraf edeyimmi?
Deniz kiz: Et tabi.
Deniz: Bende seni seviyorum. Sende ozel birisin. Digerleri gibi digilde, tam farkli birisin.Sahilde.
Reyhanla Mazhar sahildeki kayaliklarin birinin arkasina saklanmis, bekliyorlardir.
Mazhar: Sana bir sey soyleyecem.
Reyhan: Ne soyleyeceksinki?
Mazhar: Hani biz saka yaptikya, aslinda ben onun gercek olmasini isterdim.
Reyhan: Bende. Ama ben zaten senin oyle istedigini fark etdim
Mazhar: Nasil fark etdin?
Reyhan: Bilmem icimden oyle gecti. Ama simdi oyle bir sey olmadigina gore, bu durumdan nasil cikacagimizi dusunmeliyiz. Hepsi iyice delirdi. Hatta Fahriye daha cook delirdi. Gerci onlar bunu hakk etdiler.
Mazhar: Evet bencede. Hem durumumuz qayet normal. Sahildeyiz, kayaligin arkasinda, en onemlisi ikimiz bas basayiz. Bence cook guzel.
Reyhan: Bencede cok guzel ve ayni zamanda enteresan. Baksana su olanlara. Ustumuzdeki gelinlik ve damatlik, arkamizda delirmis arkadas ordusu ve dahada onemlisi sakanin tadini cikaricagimaza, burda saklaniyoruz. Sanada qarip gelmiyormu?
Mazhar: Tabi garip geliyor. Ama bir o kadar da guzel. Tipki senin gibi.
Reyhan: Evet cok guzel. Ama her halde bir az qarip olan benim.
Mazhar: Neden oyle dedinki?
Reyhan: Dedim cunki oyle. Ilk once numaracikdan evlenicekken kazaran gercekden evlendim. Ikinci kez, yani simdide sakacikdan evlendim. Simdi cok merak ediyorum, ucuncude nasil olucak acaba? Diyerek dalip gider. Daldigi zamanda Mazharla kendi dugununu hayal eder. Once gelinlik ve damatlik secmelerini, dugunun olucagi yeri, sonra dugun davetyelerini. Tabi en sonda Mazharla birlikde dugunde dans etmelerini.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İkincı bahar.
Fanfiction2 -ci sezon finalinden sonra baslamıs, buyuk ReyMaz evsanesını anlatan bır hıkaye. İlerleyen bölümlerde yeni gelen karakterlerle birlikde tam bir genclik hikayesine dönücek.