Mazhar ve Reyhan Elifle birlikte okulun kantinine giderler. Tam kantine giricekken Muzik esliginde yukaridan asagi, ustunde << Birlikte nice yillara>> ve buna benzer seyler yazan kalpli balonlar yagmaya baslar. Reyhan bu gorduklerine cok sevinir. Tipki o gunki gibi. Gerci o gun balun suprizinin sonrasini begenmemisti, cunki Mazharin ozurunu kabul etmemekde israr ediyordu. Amma bu kez, nerdeyse sevincden havalara ucucak gibiydi. Ve tabiki suprizin sadece bundan ibaret oldugunu dusunuyordu. Amma daha devami gelicekdi. Reyhan, balonlardan birini yakalar ve ustundeki yaziyi okur.
Yazi.
<<Birlikte nice yillara askim>> Yaziyordu. Reyhan bir az sasirir ve ne oldugunu tam anlamaz.
Reyhan: Nasil yani? Sorar kendi-kendine. Tam o sirada Edip ustunde mumlar yanan bir pastayla Reyhan ve Mazharin yanina gelir.
Edip: Iste pastamizda geldi.
Reyhan: Pastami? Amma... Reyhan pastaya bakar ustunde ikisinin birlikte cekildigi bir fotoraf gorur. Cok sevinir resmen duygusalan baglamisti.
http://ru.pixiz.com/tmp/8/b/8b0e2303a5ac2b9fccb1c30d12a74dc0.jpg?1407494422
Mazhar: Iyiki dogdun askim. Aksi takdirde benim sevgilim kim olurdu? Bak bu birlikte kutladigimiz ilk dogum gunun. Insallah bundan sonra her yil birlikte kutlariz. Bir kez daha nice mutlu senelere askim. Diyerek Reyhanin yanagindan oper ve sarilirlar. Her kes onlari alkislar. Sonra birden Edip bir seyler soyler.
Edip: Amma mumlari uflemediniz.
Mazhar: Dogruya. Hadi birtanem bir dilek tut.
Reyhan: Tamam, amma birlikte tutalim. Olurmu?
Mazhar: Olur tabikide. Der ve gozlerini kapatip ikiside bir dilek tutarlar.Reyhanin dilegi: Bir daha hic kavga etmeyelim. Bir omur mutlu olalim ve hic kimse aramiza giremesin. Ikinci baharimiz hic bitmesin, cunki ben seninle mutlu olmagi oyrendim.
Mazharin dilegi.: Her seye ragmen hep mutlu olalim. Ben ikinci kez aski bulmusken kaybetmek diyilde onu seninle doya-doya yasamak istiyorum.
Ikiside dileklerini tutup alkislar esliyinde mumlari uflerler.
Mazhar: Dogum gunun kutlu olsun sevgilim. Amma bu daha bir baslangic.
Reyhan: Nasil yani?
Mazhar: Iste o supriz bir azdan oyreniceksin. Simdiyse pastamizi keselim. Der ve pastayi keserler. Edip her keze pasta ve cay dagitir. Okulda bu suprizi goren duyan herkes, ikisini konusuyorlardi. Reyhan halya suprizin etkisinden cikamamisdi. Bu gunu hic unutmayacakdi. Zaten boyle bir supriz unutulmazda.
***
Mazhar: Reyhancim, hadi ac agzini. Diye pasta yedirmeye calisiyordu.
Reyhan: Ya versene ben kendim yerim.
Mazhar: Hayir dedim. Bu gun ben ne dersem o olucak. Ben yediricem dedim ve bu konu kapandi. Hadi ac agzini.
Reyhan: Tamam ver. Yalniz bir seyi anlamadim.
Mazhar: Neyi?
Reyhan: Ya bu gunn benim dogum gunumya,
Mazhar: Evet neki?
Reyhan: Hani benim her istedigimi yapicagina sen aksini yapiyorsun. Ne demek sen ne dersen o olur?
Mazhar: Aslinda haklisin. Amma boyle soylememin baska bir sebebi var. Yani bir nevi isimi qarantiye aliyorum.
Reyhan: Ne sebebi varki?
Mazhar: Soylemem. Supriz. Simdi sen bir az burda bekle ben hemen gelicem. Diyrek masadan kalkar ve Sebnemin yanina giderek Reyhani oyalamasini ister. Sebnem Reyhanin yanina gitdikdeyse. Kantinden bir pastayla cay alip Ozgenin oturdugu masaya gider.
Mazhar: Merhaba. Bak sana pasta getirdim.
Ozge: Sagolda...
Mazhar: Ya ne olucakki? Sonusta biricik sevgilimin dogum gunu. Mazhar bilerek Ozgenin sinirlenip acilmasini bekliyordu. Ve tabiki bu son sozden sonra Ozge kendini tutamaz.
Ozge: Ya halya sevgilim diyiyor. Hemde dunki fotorafdan sonra.
Ozgenin ic sesi: Ya sen delirdinmi? Niye soyluyorsun.
Mazhar: Ha simdi anlasildi. Aslinda ne yalan soiyleyim bende bunu itiraf etmeni bekliyordum. Kimin ne yolladigini oyrendigimize gore, gelelim esa konumaza.
Ozge: Esas konu derken?
Mazhar: Asllinda ben sana kizgin diyilim. Cunki sayende bir cok seyi anladim. Reyhanin bu gune kadar benden sakladiklarini bi seferde duydum. Ve qaliba sana bir tesekkur borcluyum. Sayende her seyi konusduk. Meyerse bana soylemeyip icinde tuttgu ne cok sey varmisda haberim yokmus.
Ozge: Kizmadim diyorsun, o zaman bana hak veriyorsun demek... amma...
Mazhar: Evet dogru bildin. Sana kizmiyorum, hatta minnetdarim. Demekki boyle olmasi gerekmis.
Ozge: O zaman bu gun yapdiklarin ne anlama geliyor? Sorar Ozge, cunki Mazharin onun gonderdiyi mesaja inanip, Reyhanin gercekten ona ihanet etdiyini dusunduyunu dusunur.
Mazhar: Ha sen dogum gunu suprizinimi soruyorsun?
Ozge: Evet.
Mazhar: Aslinda onunda bir sebebi var. Ben hic bir seyi bos-bosuna yapmam. Hatta sana sunu soyleyim, bunun devamida gelicek. Hemde bir azdan. Iste o zaman her kes kimin nasil biri oldugunu anliyicak. Amma aramizda kalsin, cunki Reyhanin simdilik haberi yok. Bende zamanindan once oyrenmesini istemem. Cunki o zaman planim tum efektini kaybeder.
Ozge:<<Ay acaba ne yapicak? Gerci konusmasina bakilirsa , benim lehime bir sey olucak. Iste boyle olur Reyhancim. Bir fotoraf yetidi sizin aranizi acmama.>> Diye dusunur, amma dile getirmez.
Ozge: Tamam soylemem. Ve ayrica bu gosteriyi kacirmakda istemem.
Mazhar: Bencede kacirma. Cok eylenceli olucak. Amma kacirmamak icinde kantinde olman gerekir. Cunki bir azdan basliyicam.
Ozge: Merak etme burdayim zaten. Boyle bir gosteriyi kacirirmiyim hic?
Mazhar: Tamam o zaman ben gidiyim. Der ve kalkip Reyhanin yanina gider.22 bolumun sonu. Begenmeyi ve yorum yapmayi untmazsanin cok memnun olurum. Bide eyer varsa, kendi tahmin ve fikirlerinizi yoruma yaza bilirsiniz.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İkincı bahar.
Fanfiction2 -ci sezon finalinden sonra baslamıs, buyuk ReyMaz evsanesını anlatan bır hıkaye. İlerleyen bölümlerde yeni gelen karakterlerle birlikde tam bir genclik hikayesine dönücek.