1 ay sonra.
Bu bir ayda neler oldugunu dusunuyorsunuz kesin. Madem merak ediyorsaniz, anlatayim o zaman. Seda ve Furkan planladiklari gibi Akcaabatda buyuk bir dugun yaparak evlenmislerdi. Tabi bu durumda her kez toplanip Akcaabada gitmislerdi. Her kez dediysem, sadece eski qrup uyeleri diyil. Yeni tasinan arkadaslarda bu eylenceden geri kalmamislardi. Istanbula donduklerindeyse SeFur bal ayi tatili icin Direk Romaya gitmisdi. Digerlerine gelinceyse, her kes eski hayatina donmusdu. Mesela Sebnemle Selim. Her zamanki gibi savas halideydi. Tugce ve Tanerse cokdan cikmaya baslamislardi. Anlayacagini, hizli cikmislardi. Aysem ve Omer bir bebebek bekliyorlardi. Omer icden- ice erkek olacagina umud ediyordu. Fahriye ve Cemse isi ilerletmelerine ragmen, halya bir birilerine acilmamislardi. Ama buna ragmen, ikiside bir seylerin deyisdiginin farkindaydi. Her sabah birlikde sahil kosusuna cikiyorlardi. Birlikde yemek hazirliyorlardi evdeyken. Izledikleri ve sevdikleri diziler bile ayniydi. Ikiside son bahari seviyorlardi. Okullarda acilmis olduguna gore son bahar olmus demekdir. Peki bu sonmu? Diyil tabikide. Simdi gelelim en onemli ciftimize. Reyhan ve Mazhar. Hikayemizin bir birinden deli, iki asigi. Ikiside bir-birine sevdali yurek. Ikiside onlerine cikan engelleri birlikde asmaya calismislardi. Ama kavusmalarina ragmen onlerine cikan en buyuk engelse yureklerini en derinden daglayan bebek hasretiydi. Gerci evleneli ne kadar olduki? Yillardir cocuk hasretiyle yanip-tutusan evli ciftler var. Ama bizimkiler oylemi? Daha yolun basindalar. Kim bilir, belkide bu hasret kisa surelidir derken, karsilarina kucuk bir mucize cikmisdi. Mucizenin ismini biliyorsunuzdur her halde. Omur. Omuru bulduklarinda hasta oldugunu oyrenmislerdi. Adini bile soylemiyordu. Lunapark gezmesine ve alinan tum hediyelere ragmen istenmedigini sanip evden kacmisdi. Ama neyseki Reyhan ve Mazhar onu parkdaki serserilerden kurtarip eve goturmuslerdi. Ayrica yetimhaneyi arayip haber vermek icin Omuru ikna etmislerdi. Ertesi gunde Omur yetimhaneye goturmuslerdi. Ama orda birakmak icin diyil. Gerci Omur bir ara oyle dusunmusdu, Reyhanla Mazharsa birakmayacaklarina inandirmisdilar Omuru. Omur yurtdaki arkadaslariyla oynarken, Reyhan ve Mazharda yetimhanenin muduruyle konusmakdaydilar. Mudur, Omurun 3 yasinda annesi tarafindan yetimhaneye birakildigini ve o gunden beri annesini aradigini, gordugu her kesi annesi sandigini, devamli annesini bulmak icin yurtdan kacdigini, bu anne ozlemini takinti haline getirdigini demisdi. Hastaliginin sebebide 2 yil once basindan gecen olaymis. 3 yas bir cocuk icin cok hassas bir donem ve bu yasda yasadigi iyi-kotu her seyi tum hayati boyunca unutmazmis. 3 yasinda yetimhaneye birakilmis bir cocugun hiss etdikleri, bebekken ve ya ilk okul cagindayken yetimhaneye birakilmis cocugun hiss etdiklerinden kat-kat agirmis. Omurun epilepsi hastaligi ve ani krizlerininde tehlikeli ola bilecegini demisdi. ReyMazda bu duyduklari uzerine fazla dusunmeye gerek duymadan Omuru evlatlik edinmeye karar vermis ve bu kararlarini mudur beyede bildirmislerdi. Cunki dusunerek zaman kayb etmek istemiyorlardi. Omurun kendilerine, kendilerininde Omure iyi gekeceklerinden adlari gibi eminlerdi. Omurun bir daha yurtdan kacmamasi icinde, islemler hall oluncaya kadar Omurun yetimhanede diyilde, onlarla kalmasini istemislerdi, ama malesefki kurallar icabi istekleri geri cevrilmisdi. Ama neyseki Omure gelip temelli alicaklarini soyleyip kacmamasi ve uslu kiz olmasi icin ikna etmislerdi. O gunden tam iki hafta sonrada Omuru, yani kizlarini temelli olarak yurtdan almis ve yeni evine goturmuslerdi. Sedaya Furkanin dugununede ucu birlikde, aile olarak gitmislerdi. Her kesde Reyhan ve Mazharin Omuru evlatlik edinmelerini cok, ama cok takdir etmislerdi. Ama halya doktorun Reyhana soylediklerinden habersizlerdi. Reyhanda bilipde bide onun icin uzulmelerini istemiyordu. Mazharda onun bu kararini destekliyordu. Ayrica deminden anlatdiklarimdan anlasildigi gibi Omur artik iki haftadirki ReyMazla yasiyordu. Bu gunde hep beraber piknige cikacaklardi. Hatta cikmislardi bile.Yani yoldaydilar.
Omur: Reyhan anne,
Reyhan: Soyle kizim.
Omur: Piknige gidince hep beraber fotoraf cekilirmiyiz?
Reyhan: Cekiliriz tabikide.
Mazhar: Sen cokmu istiyorsun?
Omur: Evet. Bol-bol aile fotoraflarimiz olsun istiyorum. Hic aile fotorafim olmadi benim.
Mazhar: Ama bundan sonra olucak. Hemde bir duzne aile fotoraflarin olucak prenses. Bak geldik bile. Hadi inelim arabadan. Der ve arabadan iner ve piknik sepetiyle diger piknik cantasini alarak cimlerin ustune kurulurlar. Reyhan sepetden yemekleri cikarir, Mazharda manqali hazirlar, Omurse ordaki papatyalardan toplamaya baslar.
Mazhar: Reyhan, manqal hazir. Kofteleri sepetden cikar.
Reyhan: Tamam askim. Al cikardim bile. Diyerek koftelerin oldugu konteyniri Mazhara uzatir.
Mazhar: Iyiki aksamdan hazirlamissin kofteleri.
Reyhan: Tabiki iyi etdim. Boylesi daha pratik. Ayrica baska yemeklerde yapdim gece siz uyurken.
Mazhar: Ay kiyamam, benim askim gece uyumamisda piknik icin yemeklermi yapmis?
Reyhan: Evet yapmis. Soz konusu sen ve Omur olunca benim yapmayacagim sey yokdur. Omur, kizim gelirmisin lutfen?
Omur: Geldim anne. Diyerek Reyhanin yanina gelir.
Reyhan: Aaa sen papatyami topladin?
Omur: Evet....ben sey icin topladim, ama nasil yapildigini bilmiyorum.
Mazhar: Benim kizim papatya tacimi istemis.
Omur: Evet. Sen yaparmisin?
Mazhar: Yaparim tabikide. Ama simdi diyil. Kofteler hazir olsun, yemeklerimizi yiyelim, ben sana en guzel taci yapicam. Sonra tacli fotorafinida cekeriz.
Omur: Oley!!!
Mazhar: Ama simdi ne yapiyoruz? Cicekleri bir koseye birakiyoruz ve salatayi yapmasi icin anneye yardim ediyoruz dimi?
Omer: Tamam babacim.
Mazhar: Ben senin babacim diyen dillerini yerim guzellik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İkincı bahar.
Fanfiction2 -ci sezon finalinden sonra baslamıs, buyuk ReyMaz evsanesını anlatan bır hıkaye. İlerleyen bölümlerde yeni gelen karakterlerle birlikde tam bir genclik hikayesine dönücek.