Ikinci bahar 26 bolum.

32 0 0
                                    

Reyhanla Mazhar yola cikdiktan bir az sonra, alis veris icin Elifle birlikte bir Markete girerler. Elifi alis veris arabasinin bebekler icin olan yerine oturtarak marketi dolasirlar. Bazi seyler aldikdan sonra alis veris merkezine gider ve bebekler icin olan bolume gecerler.
Reyha: Mazhar bak surda mayo var alalimmi?
Mazhar: Olur. Hangi rengini alalim?
Reyhan: Pembe guzel dimi? Onu alalim
Mazhar: Tamam onu alalim. Bak ordada gunes kremi var. Hadi bir bakalim.
Reyhan: Tamam bakalim. Der ve gunes kreminin oldugu yere giderler. Lazim olucak her seyi aldiktan sonran cikisa dogru giderken , bebek arabalarinin oldugu tarafda, mama sandalyasi ve kucuk sallincaklar gorurler.
Reyhan: Mazhar cok guzell dimi?
Mazhar: Cokmu begendin sen? Hadi gel. Diyerek elinden tutar ve salincaklarin oldugu yere giderler.
Reyhan: Cok begendim ya cook guzel.
Mazhar bakarmisiniz.
X: Buyrun beyfendi, ne istemisdiniz?
Mazhar: Biz surdaki mama sandalyasiyla pembe salincagi almak istiyoruzda.
X: Sandalya hangi reng olanini alirdiniz?
Mazhar: Iste su sari olan.
Mazhar salincagi ve mama sandalyesini aldikdan sonra Reyhan ve Elif bebekle arabaya dogru giderler. Mazhar aldiklarini arabaya yerlesdiri
Reyhan: Mazhar, ya ben sadece beyendim, sen hemen gidip aldin.
Mazhar:sonucta begendin. Hem aslinda bende begenmisdim. Almamizda iyi oldu. Hem bak Elif de sevindi.
Reyhan: Iyi olduda, Elifin sevindigini nerden anladinki sen?
Mazhar: Suna baksana nasilda guluyor.belliki oda begenmis
Reyhan: Evet guluyor, amma daha cok salincaga bindiyinde belli olucak begenip begenmediyi. Hem sen onlari yerlesdirdiysen gidelim artik.
Mazhar: Yerlesdirdim. Gide biliriz.
Reyhan: Tamam. Der ve Elifin emliyet kemerini takdiktan sonra yola koyulurlar.

Hastanede.

Fahriye ve Sebnem hastaneye Sedayla Aysemleri ziyarete gelirler.
Fahriye: Sebnem, diyorumki ben Sedanin yanina gidiyim, sende Aysemin yanina. Yani ikimiz bir anda girmeyelim. Sonra sen Sedanin yanina gelirsin. Ha bide Ayseme Elifin Reyhanla gitdigini soyle ama kalicaklarini soyleme tamammi?
Sebnem: Olur
Fahriye: Iyi o zaman ben bir Sedaya bakiyim. Der ve gider. Fahriye gitdikten sonrada Sebnem Aysemlerin odasina girer.
Sebnem: Musaitmiydiniz? Der kapiyi calarak.
Aysem:Sebnem senmiydin? Gir tabi.
Sebnem iceri gecer
Seben: Merhaba Omer. E nasilsiniz bakalim? Malum yarin taburcu olucaksiniz.
Omer: Iyiyiz. Sen nasilsin?
Sebnem: Bende iyiyim.
Aysem: Sebnem, Elif nasil??? Cok ozledim onu.Ne yapiyor?
Sebnem: Ha Elifmi? Cok iyi. Keyfine diyicek yok. Reyhan haric hepimize kan kusduruyor. Saka yapdim. Sen aldirma.
Aysem: Ne sakasi?
Sebnem: Yani Reyhana o kadar alisdiki ondan ayrilmaz oldu. Ha bu arada Elif Reyhan ve Mazharla tatile gitdi. Ama cabuk donecekler. Merak etmiyin yani.
Aysem:Ya ne tatili?
Omer: Hakketen ne tatili ya? Nereye gitdiler? Ne zaman donerler.
Sebnem: Sakin olun ya...Mazhar Reyhani 1 gunluyune tatile goturmek istedi, Elifde Reyhana alisdigi icin onuda yanlarinda goturduler.1 gunluk tatil.merak etmeyin.
Aysem: Ha bir gunluk diyorsunsa o baska. Biz yarin eve donduyumuzde evde olurlar o zaman. Yani o kadar ozledimki.
Sebnem: Tabi-tabi.
Sebnemin ic sesi: Tabi-tabi. Yarin aksam donucegini bilmiyorsunuz nede olsa. Simdilikde bilmeyin bence.
Omer: Aslinda iyi olmus. Hem Elifde guzelce tatil yapmis olur.
***

Reyhanla Mazhar bir saat sonra , Mazharin arkadasinin evine varirlar. Once arabadan cantalari ve posetleri cikarirlar. En sonda Elifin esyalariyla kendisini alarak iceri gecerler.

Yarim saat sonra.

Mazhar ve Reyhan oylece sessiz sessiz denize bakiyorlar.
Reyhan: Mazhar,denize girsekmi?
Mazhar: Olur girelim. Peki Elif ne olucak??
Reyhan: Ee onuda kendimizle goturelim. Hem fazla uzaga gitmeyelim. Elif de ilk defa denize girmis olur.
Mazhar: Amma fazla kalmayalim. Sonra usutur falan. Gerci havada suda bu gun sicak, amma ne olur ne olmaz suda cok kalmasin.
Reyhan: Olur kalmaz.
Reyhan: Tamam, sen Elifi tut bende ustumu deyistirip geliyorum. Diyerek Elifi Mazhara verir. Bak mayosu su cantada. Ben gelinceye kadar giydir.
Mazhar: Tamam giydiririmde, sen nereye?
Reyhan: Dedimya ustumu deyistirmeye. Denize bu kiyefetlerle girmiyiceyime gore.
Mazhar:Tamam sen git. Amma cabuk ol. Bide fazla abartili olmasin bak.
Reyhan: Bakariz.
Mazhariz: Bakarizda ne demek ya?
Reyhan: Bakariz iste. Hadi ben gitdim. Der ve uzerini degisdirmeye gider.
Mazhar Elifin mayosunu bulur ve giydirir. Kendi ustunu deyistirmez, cunki onceden hazirlikli gelmisdir. Mazhar Reyhani beklerken ordaki kizlar ona taraf bakmaya baslarlar. Reyhan kabineden cikinca bu kizlari gorur, hatta Mazharinda onlara bakdigini gorur ve sinirlenir. Sinirlendiyi icinde onceden bikinin ustunden bagladi sali acar.
Reyhan: Ya bide abartili olmasin diyorya. Bende niye onun icin urasiyorumsa. Amma sen simdi abartili nasil olur gorursun. Diyerek sali acar elinde oynatarak Mazhara taraf yurur. Haliyle Reyhan ordan gecib giderkende, ordaki erkeklerde ona bakar. Hatta bir kacida bakdigi icin kiz arkadasindan saglam bir tokat yer. Reyhansa bu olanlari gorer, amma aldirmaz ve Mazharin yanina giderek elindeki sali ustune atar.
Reyhan:Ben geldiimm hadi denize girelim.
Mazharin dusunceleri: Coook guzell olmus yaaaa!!! Ama olmaz!!! Hemen soyleyim uzerini degisdirsin. Yoksa simdi erkekler ona bakar. Ha isde korkdugum basima geldi. Bakiyorlar iste. Ben simdi onlara gunlerini gosteririm.
Reyhan: Mazhar, hadi ama burda dondun kaldin..
Mazhar: Yuhhh. Ben sana abartili olmasin demedimmi?
Reyhan: Bende bakariz dedim. Hatirliyorsansa?
Mazhar: Ya ne bakarizi?
Reyhan: Bildiyin bakariz iste. Hadi geliyormusun sen? Gelmiyorsansa ben Elifide alip gidicem.
Mazhar: Ya bir dakika dururmusun. Ben sana abartili olmasin dedim qaliba. Buda ne boyle?
Reyhan: Bumu? Bildiyimiz bikini askim. Hem ne oldu begenmedinmi? Baska kizlarda gorupde begeniyorsun, hatta gonlunce seyr ediyorsun, amma ben giyince olmuyormu?
Mazhar: Evet olmuyor. Baksana butun erkekler sana bakiyor.
Reyhan: Onlarda az once senin yapdigini yapiyorlar. Peki sen neden o kizlara bakiyordun?
Mazhar: Ya ben oylesine bakdim. Hadi git ustunu degistir.
Reyhan: Degistirmiyicem. Farkindaysan denize girmeye geldik.
Mazhar: E o zaman bu sali bagla hic diyilse.
Reyhan: Vallahi sen gozunu o kizlara dikmemisten once baglamisdim, amma artik gecdi. baglamam artik. Hem madem boyle yapicakdin neden geldik buraya? Eyer denize girmiyeceksek, hadi donelim. Cunki tum morelimi 2 dakikada bozmayi basardin. Aferin sana!
Mazhar: Tamam ya...sende benim moralimi bozdun. Hadi denize girelim. Ama ciktikdan sonra hemen uzerini degistiriyorsun.
Reyhan: Degisdirmiycem. Bu arada denize girmek istemiyorum artik. Hadi gidelim.
Mazhar: Nereye gidiyoruz ya daha simdi geldik.
Reyhan: Eve !!! Diyerek yurumeye baslar.
Mazhar: Bu halinlemi?
Reyhan: Hayir tabikide. Simdi degisicem ve eve gidicem. Sende burda gonlunce takilirsin.
Mazhar: Ya olurmu oyle sey? Hadi uzatmada denize girelim artik.
Reyhan: Ya benmi uzatiyorum? Aslinda evede gitmiyorum.
Mazhar: Nereye gidiyorsun peki?
Reyhan: Nereye olursa diyerek kumsallikda yuruyerek uzaklasir. Tabi gitmezden once Elifide yanina alir.
Mazhar: Reyhan bir dururmusun ya!!!
Reyhan: Neden duruyumki? Gidiyorum iste. Sende gonlunce kizlara baka bilirsin.
Mazhar: Ne kizlari ya? Ben onlara bakmiyordum.
Reyhan: Tabi-tabi. Ben korumde gormedim. Yada yalnis gordum dimi. Ayrica artik bu konuda konusmak istemiyorum. Pesimdende gelme! Diyerek ordan uzaklasir. Mazharsa Reyhanin sozunu dinlemez ve pesinden kosar.
Mazhar: Reyhan lutfen bir dururmusun. Her seyi aciklaya bilirim.
Reyhan: Bana hic bir seyi aciklamak zorunda diyilsin.
Mazhar Reyhana yetisir ve kolundan tutarak kendine ceker.
Reyhan:Ya sen ne yapdigini saniyorsun?
Mazhar: Ne yapicagimi simdi gorursun.
Der ve Reyhani bir anda oper. Reyhan oncesinde Mazhari itmeye calisir, amma beceremez ve mecbur kalip Mazhara karsilik verer. Daha siki sarilip opusmeye devam ederler. Bunu goren, daha dogrusu yalniz kaldigini hiss eden Elifde hemen aglamaya baslar. Mazhar ve Reyhan Elifin agladigini duyunca hemen ayrilirlar ve Elifin yanina kuma otururlar. Elif halya aglamakdaydi, malum Reyhani kiskanmis. Mazhar Elifi kucagina alir. Elif hemen aglamayi kesmez ama Mazharin ona soylediklerinden sonra aglamayi keser.
Mazhar: Ayyy sen bizi kiskandinmi? Bak bir az oncede Reyhan beni kiskanmisdi. Ama ben ikinizide cook seviyorum. Hemde cok seviyorum. Iste bu yuzden senin gibi kiskanclik yapiyorum. Senin gibi bende Reyhani kiskandim. Amma sevdigimden . Reyhan Mazharin tum konusduklarini duyuyordur. Ama duymamis gibi yapar ve yuzunu cevirir. Mazharda Reyhanin yuzune bakmadigini gorur ve konusmaya devam eder.
Mazhar: Yani bazen biz sevdiklerimizi kiskana biliriz. Ayni senin gibi. Amma bunu yaparken onlari incitmemeye calismaliyiz. Gerci cogu zaman kontroli kaybeder ve sevdiyimizi istemedende olsa kira biliyoruz.
Reyhan: Sen Elifi bana versene ya. Der ve Elifi Mazharin kucagindan alir.
Reyhan: Insan sevdigini kiskanir. Ama bazen onlari uze biliyor. Bu yuzden ondan ozur dilemeyide bilmeli.
Mazhar: Ozur dilerim. Niyetim seni uzmek diyildi. Sadece bir anda kiskandim. Bu guzelliyi benden baskasi gormesin istedim.
Reyhan: Zaten senden baskasi bu guzelliyi gormuyor. Cunku gorseler bile ben onlari gormuyorum...seyyy...aslinda ben ozur dilerim.
Mazhar: Ne icin ozur diliyorsun?
Reyhan: Sen kizlara oyle bakinca kiskandim...Mazhar, seni seviyorum. Der ve Mazharin boynuna atlar.
Mazhar: Bende seni seviyorum bir tanem. Peki simdi artik denize gire bilirmiyiz?
Reyhan: Gire biliriz tabi. Der ve Elifide alip denize girerler.
Yavas, yavas denize girerler. Elif ilk once bir az korkar ve korkdugu her halinden belliydi.
Reyhan: Mazhar, baksana nasilda korkdu.
Mazhar: Alisir simdi suya. Sen merak etme.
Reyhan: Ya suna bak nasil o kucuk elleriyle tutmus birakmmiyor beni.
Reyhan: Elifcim korkmana gerek yok. Elif haliyle halya Reyhani birakmak istedigine emin diyildir. Reyhanda Elifi yavas-yavas suya salip cikartiyorduki suya alissin.
Mazhar: Hadi bir az daha girelim oda alisicak. Aglamiyorsa, sorun yok. Sadece ilk kez oldugu icin boyle yapiyor.
Reyhan: Ya aglarsa?
Mazhar: Aglamaz. Aglarsada cikariz. Hadi gelin diyerek elini uzatir ve beraber ilerlerler. Elif sikilmasin diye bir az onunla oynarlar suda. Tam o zaman buyuk bir dalga gelir ve Reyhan Elif Masalla birlikte dusecekken Mazhar onlari tutar. Reyhanla goz-goze gelirler. Mazhar Reyhana bir az daha yaklasmak isterki Reyhan soyler.
Reyhan: Artik gidelimmi? Hem Elifde usutur. Der ve ayaga kalkar.
Mazhar: Gidelim tabi. Der ve sudan cikarlar. Ucude sudan cikarken, Reyhan Mazhar der.
Reyhan: Mazhar, ben Elifi tutuyorum, sende $u cantadan Elifin havlusunu ve elbiselerini cikart.
Mazhar: Tamam. Der ve cantadan elbiselerini cikartir.
Reyhan: Once havluyu ver.
Mazhar: Al. Der vee havluyu Reyhana uzatir.
Reyhan ilk once Elifi kurular sonrada k islak mayoyu cikarib kuru bir sey giydirerek yanlarina oturtur. Elif kendi kendine kumla oynamaya baslar. Reyhanla Mazhar ise sessizce denizi seyr ederler. Mazhar bir kac erkeyin Reyhana bakdigini gorunce kiskanir. Ama Reyhana bildirmez. Cunku yine kavqa etmelerini istemez.
Mazhar: Reyhan, istersen sen soyle yanima otur.
Reyhan: Olur.. Diyerek Mazharin yanina oturur. Fakat erkeklerde halya bakmakmaya devam ederler.
Mazharin ic ses: Ahhh Reyhanla kavqa etmek istemiyorum. Amma bunlarada bir ara gununu gostermek lazim.
Reyhan: Mazhar, ne dusunuyrsun sen. Daldin birden-bire.
Mazhar: Yok bir sey canim. Hem sen gelsene buraya deyip Reyhana sarilir ve ara sirada digerlerinin bakib bakmadigini kontrel eder.
Reyhan ic ses: Buna bir seyler olduda her neyse. Aaa bi dakika, Mazhar oyle nereye bakiyor ya? Simdi anlasildi kiskandi yine beni. Der kendi-kendine ve oda Mazhara sarilir.
Reyhan: Askim iyiki geldik buraya. Ucumuz icinde guzel bir tatil oldu. Tesekkur ederim. Der ve Mazharla digerlerinin halya bakisdigini fark eder. Reyhan aslinda Mazharin bu halinden memnundu. Takii kizlarinda Mazhara bakdigini gorunceye kadar. Reyhan cook kiskanir. Amma oda Mazhara belli etmez ve bir anda kizlara baka-baka Mazharin yanagindan oper.
Mazhar: Tesekkur etmene gerek yok canim. Sonucda her seyi senin icin yapiyorum. Sen begendiysen ne mutlu bana.
Reyhan: Tabiki begendim. Hem bu daha baslangic dimi? Daha eve gidicez. Ev demisken, eve gidelimmi artik? Ben cok acikdimda. Der Reyhan, cunki bu surekli onlara bakan kiz ve erkeklerden rahatsiz olmusdu. Ozelliklede erkeklerde. Yani bir az daha kalirlarsa Mazhar kendini tutamaz diye korkdugu icin eve gitmeyi teklif etdi.
Mazhar: Evemi? Olur. Hadi o zaman toparlanalim, sonrada gidip ustunu deyistirirsin.
Esyalarini topladiktan sonra Reyhan Elifi Mazhara birakip giyinme kabinesine gitmek isterken Mazhar onu durdurur.
Mazhar: Bekle bende geliyorum.
Reyhanin dusunceleri: Simdi gelme desem bir turlu rahat etmiyicek. Zaten bunblarda bakmadan bikmadilar.
Reyhan: Tamam gel. Der ve ikiside giderler. Giyinme kabinesine girmeden Reyhan, Mazharin o cocuklara nasil bakdigini fark eder ve der.
Reyhan: Mazharcim, ciktigimda seni burda beni bekliyor gormezsem benden cekicegin var. Burdan bir yere kipirdamiyorsun. Anlasildimi. Diyerek Elifi Mazharin kucagina verir ve iceri girer.
Reyhan girdikten sonra Mazhar halya o cocuklara ters-ters bakmaya devam eder. Tam o anda Elifin huysuzluk yapicagi tutar. Mazharinda aklina guzel bir fikir gelir. Hem Elifi sakinlesdirir hemde o gicik tiplerden kurtulur.
Mazhar: Ya ne oldu yine? Kizim sen niye agliyorsun? Der Elifi operek. Tamam- az bekle, annede simdi gelicek ve evimize gidicez. Hem yeni aldigimiz sallincaginda sallanirsin bir az. Der ve tabiki o gicik tiplerde oraya yakin oturduklari icin Mazharin tum dediklerini duyarlar.
Ozan: Oglum bu annemi dedi az once?
Serdar: Qaliba. Evllilermi acaba?
Nihat: Anlasilan oyleler. Yani anliyicaginiz, deminden beri bosuna kesiyorsunuz. Zaten ben tahmin etmisdim aile olduklarini, amma dinleyenkim? Hadi en iyisi denize girelim. Zaten deminden beri yerinizden kalkmadiniz. Der ve denize girerler. Mazhar gitdiklerini gorunce cok sevinir. durmadan Elifi oper.
Mazhar: Elif bak senin sayende o cocuklardan kurtulduk. Aferin sana. Elif gulmeye baslar. Sanki Mazhari anlamis gibi. Reyhanda Mazharin tum konusmalarini duyar ve hafifce guler.Hemen elbiselerini giyip disari cikar.
Reyhan: Illa bildiyini yapicakdin dimi?
Mazhar: Ya simdi ne oldu? Sen cikdiginda benim burda olmami soyledin, bak halya burdayim. Hic kimede bulasmadim.Onemli olanda bu diyilmi?
Reyhan: Tamam ya bir sey soylemedik. Hadi sende giyinde gidelim.
Mazhar: Gidelimde, sen yine kizdinmi bana.
Reyhan: Hayir. Hem seni ne kadar cok sevdigimi biliyorsun. Ben sadece kavga etmeni istemedim o kadar. Diyerek Mazhara sarilir. Elif yine aglamaya baslar. Mazharla Reyhan bir birine bakarak hafifce gulerler. Sonra Mazharda giyinip cikdiktan sonra Elifide kucaklarina alip eve giderler. Eve vardiklarinda esyalari bir kenara birakarak ilk once Elife banyo yapdirirlar. Ondan sonrada Mazhar manqalin basina gecer. Tam o sirada Reyhan gelir.
Mazhar: Uyudumu?
Reyhan: Evet uyudu. Bir-iki saate uyanir. Oylen uykusu nede olsa.
Mazhar: O zamana kadar yemekler hazir olur.
Reyhan: Iyi bakiyorum etler hazir.
Mazhar: Evet. Simdi manqalin hazir olmasini bekliyorum, oyle hemen olmaz cunki.
Reyhan: Biliyorum. Bende salatayi yapiyim. Bu arada meyve istermisin?
Mazhar: Yokya. Amma bir azdan belki.

Reyhan salatayi hazirlamaga baslar. Mazharda manqali hazir eder o arada ve o arada telefon calar. Ariyan, Aysemle Omerdir.
Reyhan telefonu acar.
Aysem: Reyhan nasilsiniz??Elif nasil??
Reyhan: Iyiyiz. Elifde iyi simdi uyuyor. Asil siz nasilsiniz ya?
Aysem: Biz iyiyizde Elifi merak etdim.
Reyhan: Biliyorum. Amma sen merak etme ve dinlenmene bak. Elifin keyfi yerinde. Hem goresiniz diye, bol-bol fotoraf ve video cekicez. Hatta birazini sabah cekdik. Yarin izlersiniz.
Aysem: Iyi iyi. bolca fotografini cekin tamammi?
Reyhan: Tamam cekicez.
Aysem: Tamam. Gorusuruz o zaman.
Reyhan: Gorusuruz.
Der ve telefonu kapatir.
Mazhar: Ne dediler?
Reyhan: Hic Elifi soruyordular. Bende uyudugunu soyledim. En iyiside yarina kadar ne yapdigimizi soylemeyelim yoksa saat basi ararlar.
Mazhar: Bencede soylemeyelim. Sonra o kadar ararlarki geri donmeli oluruz. Sen istersen Elife bir bak. Belki uyanmisdir.
Reyhan: Bakiyim, amma simdilik uyanmaz. Sende manqalla isin bitince Elifin sallincagini kurarsin.
Mazhar:Tamam kurarim. Yeterki sen iste.
Reyhan: Istedim bile askim.
Der ve iceri girip odaya cikarak Elifi kontrol eder. Elif halya uyuyordur. Reyhan Elifin uyudugunu gorup Mazharin yanina gider.
Reyhan: Hala uyuyor askim.
Mazhar: Iyi dinlensin bir az. Bu arada kebaplar hazir. Hadi sofraya gecelim. Zaten Elifde bunlardan yemiyecegine gore biz baslayalim. Hem bir azda bas-basa kalmis oluruz dimi?
Reyhan: Evet olur.
Mazhar: Bence super olur. Hadi gel otur.
Der ve beraber sofraya otururlar.
Mazhar: Askim,
Reyhan: Efendim.
Mazhar: Seni bu gun uzduysem, gercekten ozur dilerim.
Reyhan: Sen hala ordamisin ya? Ben unutdum bile. Ha bu arada yemekler guzel olmus gercekten. Bu kadar guzel yemek yapacagin aklima bile gelmemisdi dogrusu.
Mazhar: E bizde kendi capimizda bir seyler beceriyoruz iste. Hem sen beni ne sandin?
Reyhan: Biliyorum canim pekde becerikli bir nisanlim var. Salatada istermisin?
Mazhar: Olur alirim der ve salatadan bir az kendine goturur ve azcik yedikden sonra der.
Mazhar: Vayyy guzel olmus...ellerine saglik canim. Seyyy yani benimki kadar olmasada guzel
Reyhan: Anlamadim? Sen simdi ne dedin?
Mazhar: Yok yaa oylesine demisdim. Anlamaman iyi oldu. Bos ver gitsin.
Reyhan: Ben anladim aslinda, simdi sen benim kotu yemek yapdigimi dedin az once. Ne demek benim kadarda olmazsa iyi. Ha ne demek? Diyerek yuzunu obur tarafa cevirir.
Mazhar: Yinemi ya. Ama ben oyle soylemek istemedim. Salatada cok guzel olmus.
Reyhan: Bana ne? Kustum artik.
Mazhar: Reyhan,
Reyhan: Efendim.
Mazhar: Bana bakarmisin.
Reyhan: Bakdim. Ne oldu.
Mazhar: Ac agzini diyrek catali uzatir.
Reyhan: Sen ne yapiyorsun ya?
Mazhar: Ne olucakki? Sevgilime kendi ellerimle yemek yediriyorum. Ki, zaten bu ilk diyil. Ilk sevgili oldugumuz gun sana omlet yapmisdim hatirladinmi?
Reyhan:Hatirladim.
Mazhar:O zaman ac agzini. Reyhan agizini once acmak istemez ama sonra acar.
Mazhar: Ha soyle. Uslu kiz ol bakalim. Hatirlarsan o gunde Elifle oynamak icin omletini yemek istemiyordunda, ben yedirmisdim.
Reyhan bir sey soylemez ama hafifce guler. Ha bide Mazhara oyle bir bakislari vardiki yikiliyordu.
Mazhar: Seni seviyorum. Der Reyhanin o bakislarini gorunce.
Reyhan: Bende seni seviyorum. Der ama uzgunce.
Mazhar: Ne oldu ya? Sen neye uzuldun bu sefer? Diyerek kalkip tam yanina oturur.
Reyhan: Hicccc.
Mazhar: Sana bir sey oldu hadi soyle.
Reyhan: Yokya.
Mazhar: Reyhan, gozlerime bak. Beni kandiramazsin. Ne oldu hadi soyle.
Reyhan: Sadece bu gun olanlar aklima geldi...
Mazhar: Hani unutmusdun?
Reyhan:Unutmusdum. Ama aklima geldi iste.
Mazhar:Ben ne yapacagimi biliyorum.
Reyhan:Ne yapacaksinki?
Mazhar: Bu gunu telafi etmek icin bir gun daha kalallim.
Reyhan: Ciddimisin? Amma yarin Aysemler hastaneden cikicaklar. Yarin sabah evde olucagimizi dusunuyorlar. Yani ben bu gece kalir yarin sabah giderdik diye dusunmustum.
Mazhar: Ben onlari arar konusurum. Hem fenami Elifde eylenmis olur. Ne dersin?
Reyhan: Super olur bence. Simdilik bu gece kalicagimizica soyle. Aksama kadar kalicagimizi hemen deme. Aysem zaten cok ozlemis Elifi. Razi olmaz sonra.
Mazhar:Tamam sen o isi hal etdim diye dusun. Her sey bende.
Reyhan: Sagol canim. Diyerek Mazhara sarilir. Tam o anda masadaki telsizden Elifin sesi duyulur.
Mazhar: Elifmi agliyor?
Reyhan: Evet. Ben bir bakiyim. Diyerek eve girer. Mazharda masadan kalkar ve Elifin sallincagini kurar.

Bu sefer uzun yazdim ve oldukca güzel yorum bekliyorum sizden. Lutfen sizde yorum yaparken bolumle ilgili dusunceleriniz, begendiginiz ve ya takildiginiz yerleri ve yeni bolumle ilgili tahminlerinizi yazmayi unutmayin.

İkincı bahar.Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin