<< Bu arada gecen bolum, gerisi bizi ilgilendirmez, ayip diye bir sey var demisdim, ama bir bakdimki o soz sadece gecenki bolum icin gecerliymis. Sonucda ilk dugun gecesi, saf temiz romantizme golge dusurmeyeyim dedim. Ama dun dun, bugunse bu gun. Arada yanarli-donerli bir sey yazmakda lazimki okudugunuzda tansyonunuz tavan yapsin dimi. >>
Sabah ikiside ayni odada sarmas dolas uyurken, ilk Reyhan uyanir ve odanin o halini gordugunde sok gecirir gibi olur ve yeniden gozlerini kapatip 1- den 10= na kadar saymaya baslar. Saydikdan sonra, gozlerini acip yine odaya goz gezdirir, ama malesef deyisen bir sey yokdu. Oda fena halde dagilmisdi.
Reyhan: Bu ne ya? Depremmi cikdi?
Reyhanin ic sesi: Oylede dene bilir canim. Bu arada gunaydin. Gecen nasil gecdi?
Reyhan: Sanada gunaydin. Hayirdi? Ne zamandir gorunmuyordun.
Reyhanin ic sesi: Aslinda ben hep burdaydimda, senin benimle konusacak zamanin yokdu. Gerci su manzaraya bakilirsa, zamanin olmamasi qayet normal.
Reyhan: E madem hep burdaydin, o zaman bu odanin nasil bu hale geldiginide biliyorsun her halde.
Reyhanin ic sesi: Evet biliyorum.
Reyhan: Biliyorsan, anlatki bende bileyim.
Reyhanin ic sesi: Malesef soyleyemem.
Reyhan: Neden ya?
Reyhanin ic sesi: Terbiyem musade etmiyor. E normal sozlerlede dun olanlari anlatamayacagima gore, ben susmayi tercih ediyorum.
Reyhan: Anladim.......Peki acaba bu atistirma kismini bir az abartmis ola bilirmiyiz. Sorar kucuk sehpanin ustune bakarak.
Reyhanin ic sesi: Daha cok Sampanya kismini abartdiniz desek daha dogru olur.
Reyhan: Haa!!! Isde simdi her sey anlasildi. Neyse, yardimin icin sagol. Simdi ben yanimdaki uyku canavarini uyandirmayi deneyim. Bir dakika! Ben uyku canavarimi dedim? Evet dedim. Kurabiye canavarindan sonra uyku canavari cok yakisdi bence.
Reyhanin ic sesi: Cok zor. Yani uyandirman cok zor. Sen en iyisi kahvalti hazirla, bu daginikligi topla bir az.
Reyhan: Yok daha neler. Ben tek basimami dagitdim odayi. Madem dagitmasini biliyor, bir zahmet toplamayada yardim eder uyandiginda. Ama kahvalti konusunda sana katiliyorum. Ben simdi guzel bir kahvalti hazirlayip getiririm.
Reyhanin ic sesi: Ooo yatakda kahvalti keyfi diyorsun yani?
Reyhan: Aynen oyle diyorum. Diyerek hemen giyinmek ister, ama ortalikda kendi giysilerini bulamaz, dolabida kurcalamak istemez kalkar-kalkmaz. E gelinliyide yeniden giyip dolasmayacagina gore, Mazharin dun cikardigi beyaz gomlegini giyerek mutfaga gider. Once buz dolabini acip kahvaltiliklari cikarir.
Reyhan: Bakalim ne varmis. Peynir, Zeytin, kaymak, bal, sut, yumurta, domates ve s. O zaman bu seferlik kaymakla bal olsun. Yaninada sicak ekmek ve cay. Bide domatesli ve peynirli bir omlet yapdimmi tamamdir. Diyerek kahvaltiyi hazirlayip bir tepsiye koyarak yatak odasina gider. Iceri girdiginde Mazharin halya uyudugunu gorur ve tepsiyi sehpanin ustune birakarak, Mazhari uyandirmaya calisir. Nasilmi? Yani uzanip yuzunden operek. Fakat kar etmez. Uyanmadigini gorunce bu seferde dudakdan oper, ama ne hikmetse yine uyanmaz.
Reyhan: Mazhar, kalk sabah oldu. Mazhar, kime diyorum?
Mazhar: Ya bir 5 dakika daha . Ne olur birakda uyayim anne.
Reyhan: Yok artik!!! Ne annesiya. Hadi benim sinirlerimi yerinden oynatmadan uyan. Mazhar!
Mazhar: Ya uykum var zalimin kizi. Insaf yani.
Reyhan: Oylemi beyfendi?! Sen simdi gorursun, zalimide kizinida. Sen simdiye kadar zalimlik gormemissin, ama ben sana gosteririm. Diyerek gidip kolidordaki dolabi acar ve dolapdan kucuk bavulunu cikarip icinde bir sey aramaya baslar.
Reyhan: Oyuncak fare, olmaz! Bu daha cok Sedada ise yarar. Zombi maskesi, yokya. Bu daha ilk sabahimiz. Yuregine inmesin. Takma dislerde olmaz. Tum sabah romantizmi buhar olup ucar. Takma elde ise yaramaz. Ha buldum! En iyisi bu. Diyerek su tabancasini alip banyoya kosar ve tabancayi doldurduktan sonra yatak odasina donerek Mazharin yanina oturu ve son kez guzellikle uyandirmaya calisir.
Reyhan: Mazhar, hadi uyan askim. Mazhar, canim kakl artik.
Mazhar: Ya ne olur 5 dakika daha.
Reyhan: Analasildi. Sen guzellikle uyanmayacaksin. O zaman ne diye bilirimki. Gunah benden gider o zaman. Diyerek, su tabancasini eline alarak Mazhara su sikmaya baslar.
Mazhar: Allah!!! Ne oluyor be?!
Reyhan: Ne olmuski? Sabah dusunu ayagina kadar getirdim. Artik banyoya kadar yurumene gerek kalmadi. Sampuanda istermisin askim?
Mazhar: Ya sen ne yapdigini saniyorsun? Insan boylemi uyandirilir? Caydanligi getirseydin bari. Neden elini korkak alisdiriyorsunki?
Reyhan: Senimi kiricam? Istedigin caydanlik olsun sevgilim.
Mazhar Ay ben senin sevgilim diyen dillerini yerim. Ama artik kocanim farkindaysan.
Reyhan: Konuyu sapdirma. Sicakmi olsun, yoksa sogukmu?
Mazhar: Ne?
Reyhan: Caydanlik kocacim, caydanlik.
Mazhar: Ne sicak, ne soguk. Orta sicaklikda.
Reyhan: Emr edersiniz sultanim. Buda caydanlik. Diyerek yerden caydanligi kaldirarak Mazhara gosterir.
Mazhar: Ohaa!!! Ya ben saka yapdim!!! Sen niye beni dinliyorsunki.
Reyhan: E ben koca sozu dinlerim. Baska istedigin bir sey varmi kocacim? Sicak sut, kizdirilmis yag, bicak, sis, ve ya yeni kaynamis caydanlik. Varmi baska bir istegin?
Mazhar: Var! Bundan sonra beni operek uyandirmani istiyorum.
Reyhan: Oylemi? Ama ben operek uyandirmayi denedim sen uyanmadin.
Mazhar: Demekki yeterince iyi opmemissin .
Reyhan: Yokya!!! Nasil opucekdimki? Hem cok konusacagina kalk giyin. yada bir dusa gir once. Sonrada kahvalti yapariz.
Mazhar: Dusa gerek yok. Az once sayede dus aldim. Hemde yatakdan cikmadan.
Reyhan: Mazhar!
Mazhar: Ne mazhar, ben aclikdan olmek uzereyim, sen bana dusdan bahs ediyorsun.
Reyhan: O zaman giyin hic diyilse.
Mazhar: Ya ne gerek var. Once kahvalti ederim. Bu arada bu benim gomlegim diyilmi?
Reyhan: Evet senin.
Mazhar: Yalniz cok yakismis. Sabah-sabah gozum-gonlum acildi gorunce.
Reyhan: Kudurma istersen.
Mazhar: Kudurursam ne olur? Hem kahvalti etmeden once sana soylemem gereken bir sey var.
Reyhan: Ne ki?
Mazhar: Bir az yaklas soyleyeyim. Ya korkma yemem. Der ve Reyhan yaklasdigi anda kolundan ve belinden tutarak yataga atar.
Reyhan: Mazhar, ne yapiyorsun?
Mazhar: Sence?
Reyhan: Ama kahvalti.
Mazhar: Ben kahvaltima basladim bile. Demin yemem demisdim, ama tadina baka bilirim belki.
Reyhan: Sacmalama. Diyerek kalkmak ister. Aslinda kalkmak istemezde, daha eylenceli olsun diye kalkiyormus gibi yapar. Mazharda hemen tutup yerine yatirir.
Mazhar: Hem sen benim gomlegimi giymezden once izin aldinmi? Almadin tabikide. Izinsiz giydigin icin bunun bir cezasida olucak her halde.
Reyhan: Oylemi? Ne cezasiymis o?
Mazhar: Mesela...su gomlegimi senin ustunden cikararak baslaya biliriz.
Reyhan: Ya yapmasana!!! Usuyorum.
Mazhar: Ben isitirimseni. Nerde bakalim duymeleri?
Reyhan: Yapma diyorum sana! Der gulerek.
Mazhar: Yaparsam ne olur? Soylesene ne olur? Diyerek gomlegin duymelerini cozmeye baslar.
Mazhar: Hem onu sabah gomlegimi giyinip, aklimi basimdan almazdan once dusunecekdin sen. Hic kusura bakma yani. Gomlegin duymelerini cozdukden sonra der.
Mazhar: E bu kadarmi? Cok kolay oldu bu sefer. Diyerek Reyhanin boynundan opmeye baslar. Ikiside zevkden bayilmak uzreydiler.
Reyhan: Askim, kahvalti soyuyacak.
Mazhar: Umrumda diyil. Peki ya senin.
Reyhan: Su andan itibaren benimde umrumda diyil qaliba.
Mazhar: Bunu duymama sevindim guzelim. Gel bakiyim. Diyerek dahada kendine cekerek ihtirasli sekilde opmeye devam eder.
Reyhan: Senin niyetin beni delirtmekmi acaba?
Mazhar: Ha sunu bileydin. Acelemiz yok nede olsa. Sen sabahlari beni su tabancasiyla uyandirirsan, bende seni delirtinceye kadar zevkden ucururum.
Reyhan: Vallahi ben sikayetci diyilim.
Mazhar: Yok bide olsaydin!!!
Reyhan: Ya sen ne yapiyorsun? Cek elini!!!
Mazhar: Cekmezsem ne olur? Diyerek kaldigi yerden devam eder.
Reyhan: Bir sey olmazda, ben her an zevkden bayila bilirim.
Mazhar: O kadar iyi diyorsun yani?
Reyhan: Hemde ne iyi.
Mazhar: O zaman, ne bekliyoruzki daha? Sorarak dudaklarina yapisir aniden.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İkincı bahar.
Fanfiction2 -ci sezon finalinden sonra baslamıs, buyuk ReyMaz evsanesını anlatan bır hıkaye. İlerleyen bölümlerde yeni gelen karakterlerle birlikde tam bir genclik hikayesine dönücek.