Mesaj.
Madem siz benim yokluğuma alışmaya bu kadar heveslisiniz, bende yok olmayı seçiyorum. Bu sana son mesajım. Elveda demiyorum, çünki bana ölmüşüm gibi davranıp görmezden gelen birine veda etme gereği duymuyor ve sizi yokluğumla baş başa bırakıyorum.
Mazhar: Ne .........??? Der ve telefonu elinden düşürür.
Omur: Baba ne oldu?
Mazhar: Hic canim. Der ve telefonu yerden alip Reyhani arar ama Reyhan acmaz ve ikinci aramada mesgule atar ve telefonu kapatir.
Mazhar: Ah Reyhan! Yine ne yapmaya calisiyorsun? Sizi yoklugumla bas basa birakiyorumda ne demek? Allahim sen bana sabr ver. Bana dayanma gucu ver. Offff....Nereye giderki acaba?
Omur: Anneme bir seymi oldu yoksa?
Mazhar: Yok canim. Sadece bizim sergiledigimiz teatro oyununa sinir olup bizi daha erken terk etmeye karar verdi. Yani kacdi. Ama nereye kacdigi belirsiz. Merak etme buluruz.Hastanede.
Doktor: Reyhancim, bak bir kez daha anlatiyorum. Oncedende dedigim gibi bebekler gelisimlerini nerdeyse tamamlamis. Cigerleri hic gelismemis olsa senin dedigin gibi riskli olurdu, ama oyle bir risk yok. Eger normal dogum suresini beklersen, bu sadece senin hayatini riske atmaz. Onlarinda hayatini riske atar. Durumun gunden gune kotuye gidiyor ve bu bebeklerde yansiyor. Normal dogumu senin bunyen kaldirmaz ve bu durum bebeklerin hayatini riske sokar.
Reyhan: Yani simdi ameliyat olursam onlar icin riskli olmaz diyorsunuz?
Doktor: Evet canim. Hem ameliyata en iyi uzman doktorlarimiz giricek. Kadin dogum uzmani Julide hanim, cocuk cerrahimiz Kaan bey, begin cerrahimiz Levent bey ve ben.
Reyhan: Cocuk cerrahimi?
Doktor: Evet, ama bu seni korkutmasin. Kaan bey dalinda en iyi cocuk cerahlarindan biri. Kesin gerek duydugumuzdan degilde, her ihtimale karsi ameliyatda olmasi buyuk bir avantaj bizim icin. Hem bu ameliyata en iyi doktor ve asistanlarimiz giricek. Endiseleicek bir durum yok.
Ozge: Doktoru duydun isde.
Reyhan:.........Duygu Doktor: Bak seninle acik konusucam. Sen cocuklarin annesiz buyusunmu istiyorsun? Endisen onlarin guvenligiyse, hic endisen olmasin. Bu ameliyat onlar icin sandigin kadar riskli degil. Senin icin risk varmi? Var, ama Risk orani kurtulma oranindan daha dusuk. Ve eger bu firsati degerlendirmezsen, kendinle birlikde onlarinda hayatina riske sokucaksin. Hadi diyelim sanslari yaver gitdi ve yasadilar. Peki ya sonra ne olucak? Kimi anne bilicekler? Sen bunu dusundunmu hic? Hic kimse senin yerini doldurmaz. Anla artik bunu! Anla ve aklini basina topla artik. Tamam biliyorum kolay degil. Hemde hic kolay degil. Ustelik hormon dengende bozulmus. Bu korkunu endisenide anliyoruz, ama su an panige kapilip sacmalamak zamani degil. Aksine aklina basina toplama zamani.
Reyhan: Tamam. Kabul ediyorum. Ne zaman ameliyat ola bilirim.
Duygu doktor: Bu gun icinde. Hemen simde hastaneye yatis islemlerini baslatalim. Gun icinde ameliyat oncesi butun tetkikler yapilicak. Yapilmasi gereken testlerde yapilacak. Yani Bu aksam, olmadi bu gece ameliyata aliriz. Hadi kalkin gidiyoruz. Hemen kayit islemlerini baslatalim. Simdi sana odanida gostericem. Sizde geliyorsunuz demi?
Ozge: Benmi? Ha evet geliyorum.Yarim saat sonra odada.
Duygu doktor: Odan burasi. Bir azdan uzman doktorlarimiz gelicek. Inci gereken butun tahliller icin kan ornegi alinsin. Sonrada Begin emerina yollayin Levent bey gelmeden.
Inci: Tamam Duygu hanim.
Duygu doktor: Bu arada Mazhar nerde? Neden gelmedi? Onun haberi yokmu yoksa?
Reyhan: Yok! Olmayacakda!
Duygu doktor: Ama...
Ozge: Reyhan olmayacak dediya! Nesini anlamadiniz! Der doktora goz kirparak.
Duygu: Iyi sen nasil istersen. Gerci onunda burda olmasi gerek, ama bunlari sonra yine konusuruz. Der ve odadan cikip Disarda Ozgenin cikmasini bekler.
Reyhan: Sen nereye?
Ozge: Reyhan, benim sana dadilik etmek disimda bir isim olmazmi sence? Hem telaslanma bir yere gitdigim yok. Sadece lavaboya gidicem.
Reyhan: Bak tek bir kisiye bile haber verirsen ilk firsatda yolarim seni ona gore.
Ozge: Ya sabir!!! He he. Soylersem yolarsin. Yuksek musadenizle cika bilirmiyim acaba?
Reyhan: Iyi tamam git. Der ve Ozge disari cikip doktara olan biteni ve Reyhanin hastaneye gelmeye nasil ikna oldugunu, Mazharada neden haber vermedigini anlatir. Fakat Duygu hanim, ne olur ne olmaz Mazharinda burda olmasinin sart oldugunu soyler. Ozgede, zaten ameliyata gimeden bir az once her kese haber vericegini soyler. Malum simdi haber verirse, Reyhan vazgece bilir bu piskolojiyle her an fikir degise bilir. Der ve doktorda onunla hem fikir oldugu icin butun tetkikler bitinceye kadar kimseye haber vermemeye karar verirler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İkincı bahar.
Fanfic2 -ci sezon finalinden sonra baslamıs, buyuk ReyMaz evsanesını anlatan bır hıkaye. İlerleyen bölümlerde yeni gelen karakterlerle birlikde tam bir genclik hikayesine dönücek.