Kizlarin evi. Saat 12:00.
Fahriye: Kizlar nerde kaldiniz? Halya hazir diyilmisiniz? Bakin dugune gecikicez yoksa. Daha bir suru isimiz var zaten.
Seda: Az kaldi. Makyajim bitsin gelicem.
Fahriye: Sebnem, sen ne durumdasin?
Sebnem: Hazirim. Geliyorum simdi. Sen asil kapiya bak. Caliyorda. Kesin, Denizdir gelen. Esyalarini getiricekdi bu gun.
Fahriye: Tamam bakiyorum. Diyerek gidip kapiyi acar ve karsisinda yaninda kirmizi valizi olan Denizi gorur.
Deniz: Merhaba Fahriye.
Fahriye: Merhaba Denizcim. Bakiyorumda hazirlikli gelmissin sac makyaj hepsi super olmus.
Deniz: Sagol Fahriye . Kizlar nerde? Hazirlarmi?
Fahriye: Onlar hazirlarda, bide gelin hanimin nerde oldugunu bilsek. Akasama dugunu var, hanimefendi sabahtan ortalikda yok.
Deniz: Nasil yani yok? Nereye gitmiski.
Fahriye: Bildiyin yok isde. Sabah bir kalkdikki, Reyhan hanim evde yok. Odasina bakdik, yok. Sonra salonda televizionun ekranina yapisdirilmis bir not gorduk.
Deniz: Ne yaziyordu notda?
Fahriye: Al bak. Diyerek notu Deniza uzatir.Notda yazanlar.
Reyhan: Kizlar beni sakin merak etmeyin. Geceden gitmem gerekdi. Ugramam gereken bazi yerler var. Sakin merak etmeyin, cunki aksama donucem. Artik sizinlede dugunde gorusuruz. Tabi arkadasinizin dugunune gecikmezseniz. Iyi hazirlanin emi? Sonucda gelinin en yakin arkadaslari olarak dugunun en guzel kizlari siz olmalisiniz. Bu mesajimi Aysemede iletin lutfen. Hadi size iyi eylenceler.Deniz: Merak etmeyin diyor.
Fahriye: Onu demesi kolay. Sabahin korundede, diyil geceden bir not birakip gidiyor, sonrada merak etmeyin diyor.
Sebnem: Ya Fahriye, sende iyice uzatdin. Aksama gelirim demisya. Hem belki dugun oncesi yapmak istedi seyler vardi.
Seda: Evet ya. Hem olurya insan evlenmeden ve ya onemli bir karar almazdan once, hall etmesi gereken bazi son isleri olurya, onun gibi dusun.
Fahriye: Haklisinda, ne isleri var acaba? Hadi neyse, biz isimize bakalim. Daha planladigimiz suprizi hazirlayacaz dugun baslamadan.
Seda: Zaten en onemliside oya.
Deniz: Iyide siz Reyhandan tutduklari dairenin anahtarini aldinizmi?
Seda: Almadikda, gizlice anahtari alip yedegini cikardik. Kendisinden istesek, supelene bilirdi.
Fahriye: Bizde supriz yapmak istedigimize gore, Reyhaninda Mazharinda, anahtarin bizde oldugunu bilmemeleri gerek.
Sebnem: Aynen. Hadi kendi hazirligimiz bitdiyse, ust kata cikip bizim cifte kumrularin dairesini bir elden gecirelimde....
Seda: Aynen. Aksam gordukleri manzara karsisinda cok sasiracaklar kesin.
Fahriye: Yok bide sasirmasalar. Bu arada Sedacim sen kokulu mumlari aldinmi?
Seda: Aldim- aldim. Balonlarida bu gun sisirip asicaz. Balonlarin kurdelasina baglanicak kartlarida Deniz hazirlayacakdi.
Deniz: Hazirladim. Zaten hepiniz soylemek istediklerinizi ayri-ayri yazip vermisdiniz. Bende bazi tebrik mesajlari daha ekledim. Eminim cok guzel olucak. Muzik iside tamam. En ozel sarkilari bir CD ye kayd etdim.
Sebnem: Bende sizin verdiginiz eski ve yeni fotoraf ve vidyolardan bir film yapdim. Gider gitmez CD yi takarizki, televizyonu acar acmaz ilk gorucekleri eski hatiralar olsun.
Fahriye: Iyide kizim sen inaniyormusun bu gece televizyon izlemeyin akillarindan geciceyini. Sorar gulerek. Her kesde neden oyle dedigini anlar.
Sebnem: Akillarindan gecmeye bilir, ama bizde gecirmesini biliriz. Bak su nota. Boyle kucuk talimat notlari birakicazki, hazirladigimiz tum suprizlerin farkina varsinlar. Yani bosunami ugrasiyoruz.
Seda: Diyil tabikide. Bari bunca hazirlik yapmamiza deysin. Bence o talimat notlarini cok iyi dusunmussun. Fahriye, Peki sen atistirmaliklari hall etdinmi?
Fahrie: Hall etdim. Gerekicek her seyi aldim. Gidince kucuk, sik , ve romantik bir masa kurariz.
Deniz: Sampaniyada aldinmi?
Fahriye: Aldim-aldimda, biz bu masayi nereye kurucaz? Salonami,...yoksa...yatak odasinami?
Seda: Bence ikisinede. Cunki suprizlerin cogu salonda. Yani film, fotoraflar, muzik falan. Gerci muzigi yatak odasinada tasiya biliriz. Her neyse , suprizlerin cogu salonda oldugu icin iki kucuk masa kurari. Biri salona biride yatak odasina.
Fahriye: Iyi oyle yapariz. Simdi hazirsaniz, tum malzemeleri alinda ust kata cikalim. Daha bir suru isimiz var. Gerci ben dugun yerindede yardima ihtiyac olucak diye dusunmusdum, ama nedense sirr gibi gizliyorlar.
Seda: Evet ya! Ne demek siz karismayin sadece nikah saatinde gelin? Insan ister-istemez ozeniyor. Onceden gidip gormek yardim etmek istiyor. Ama nerde? Kendileri hall ediceklermis. Suprizmis?
Sebnem: Acaba nasil bir sey dusunduler.
Fahriye: Bence normal bir dugun orqanizasyonu beklemeyin. Cunki ciftimiz kendiliyinden bir az a normal oldugu icin, akillarina gelicek fikirlerinde normal olucagina inanasim gelmiyor.
Deniz: Al bendende o kadar. Hem baksaniza gelinlik nedir, onuda sir gibi gizliyor. Bir kez bile gostermedi. Neymis dugunden once goremezmisiz. O dediyi sadece damat icin gecerli.
Seda: Ama gelde bunu Reyhana anlat. Kesin bu gece cok sasiricaz.
Sebnem: Bu konuda sana katiliyorum. Yani dugun sekerlerini bile kurabiyeyle deyisdilerse , bu saatden sonra ne desen beklenir.
Fahriye: Ya dugun sekerini kurabiyeyle deyismeleri neysede, davetiye isini iyice abartmislar. Yarisi kirmiziya boyanmis, beyaz gul ve uzerine baglanmis notda ne demek. Boyle davetiyemi olur? Bunlar neyin kafasini yasiyorlar acaba?
Sebnem: Vallahi onu bizde anlamadik.
Seda: Gerci, bu kirmiziya boyanmis beyaz guller bana bir sey hatirlatiyorda, neyi hatirlatiyor? Cok eskiden oldugu icin hatirlayamiyorum bir turlu. Ama sanki bir yerden tanidik geliyor.
Deniz: Ya neyse ne. Burda buna kafa yorucagimiza gidip evi susleyelim. Daha kuofore gidicez.
Fahriye: Haklisin kiz. Durdugumuz kabahat. Hadi gidelim. Giderken Aysemide cagiririz. Der ve tum sus ve yiyecek mazemelerini alip yukari kata yeni evlenicek olan ciftimizin yeni tutdugu daireye cikarlar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İkincı bahar.
Fanfiction2 -ci sezon finalinden sonra baslamıs, buyuk ReyMaz evsanesını anlatan bır hıkaye. İlerleyen bölümlerde yeni gelen karakterlerle birlikde tam bir genclik hikayesine dönücek.