4

593 33 6
                                    

Harry.

Let je zložený z neustáleho blabotania Hannah a zatuchnutého jedla. Nejaký magor nechal jeho decko, aby mi väčšinu času kopalo zozadu do sedačky, a ešte spravil tú chybu, že sa o tom so mnou hádal, keď som mu nadával, zatiaľ čo dieťa na mňa len zízalo. Prisahám, že to vyzeralo, akoby sa pozeralo na samotného Satana.

Pristátie lietadla ma vytrhne z polovičného spánku: nezáležalo na tom, ako veľmi som sa snažil, jednoducho som sa nemohol dostať do toho sladkého stavu nevedomia. Chrbtom ruky si ospalo pretriem oči a v mysli hádžem dýky do Hannah, ktorá sa odrazu cezo mňa nahne aby videla výhľad, ktoré malé okienko ponúka.

„Toto je tak úžasné. Nemôžem uveriť, že sme v Amerike!" Jej ruka preletí okolo moje tváre, keď na niečo ukáže, a všetku moju vnútornú silu zamestnáva snaha nezlomiť jej ju.

„VIDIM IHOP!"

„Hannah, prosím, prestaň na dve skurvené minúty rozprávať!" Louis ponorí hlavu do vankúša, tlmiac jeho hlas. Krátko sa zasmejem a natiahnem sa na sedačke.

„Aký je čas?" Spýtam sa nikoho konkrétne a odopnem si pás.

„1:09," zafuní Louis vedľa mňa.

Ako na povel mi zaškvŕka v žalúdku a moja myseľ sa naplní predstavami jedla.

Keď sa cesta pred nami vyprázdni, vezmeme si svoju batožinu a zamierime k prednej časti letiska. Moje nohy sú boľavé z toho, že boli osem hodín skrčené a vážne potrebujem čúrať.

Poviem im o mojich zámeroch a oddelím sa, aby som mohol vybaviť svoje záležitosti. Pisoáre sú malé a nepohodlné, a nejaký chlapík zaberie jeden rovno vedľa mňa, čím spôsobí, že sa cítim skutočne trápne. Keď skončím, znovu nájdem svoju skupinu a zamierime k eskalátorom. Hannah začne pišťať, keď k nim dorazíme a ukáže dolu. Muž v saku drží biely nápis s našimi menami a čaká nás.

Nie je sám: skupina mužov čaká s ním s kamerami namierenými na nás.

„Vedela som, že máme šoféra! Sakra, chcem sa presťahovať do Ameriky. V akom sme štáte? Nie sme v Alabame?"

„Hannah, čo nechápeš na slovách „zavri kurva hubu"? Nikto ťa ani nepočúva a brnkáš na môj posledný nerv. Posledných deväť hodín hovoríš bez prestania. Jednoducho drž hubu," vyprsknem.

Predtým než konečne stíchne, pretočí očami. Myslím, že som ju usmernil a dúfam, že to tak zostane. Keď prídeme dolu, je zrejmé, že medzi nami chce mať aspoň kilometer priestoru. Udržuje si svoju vzdialenosť a rýchlo kráča predo mnou.

Taška je zobratá z mojich rúk, keď ju chlapík dá do kufra spolu s tými, ktoré patria Louisovi a Hannah. Musím sa ovládať aby som mu nevrazil jednu medzi oči, keď ju bezstarostne hodí dovnútra, akoby sa v nej nenachádzalo všetko čo vlastním. Keď sa otočím, okamžite mi strčia do tváre objektív kamery. Naštvane ju odstrčím a zazriem na kreténa, ktorý ju drží.

„Harry, aké sú tvoje pocity ohľadom Disciplinárneho Projektu?" vybalí na mňa a ešte viac sa priblíži.

„Máš asi tri sekundy na to, aby si tú prekliatu kameru dal preč z môjho ksichtu, inak si budeš musieť nájsť iný spôsob, ako platiť výživné za svoje dieťa," varujem ho a on neochotne ustúpi. „Nie som v nálade na rozhovory, tak sa kurva nič nepýtaj." S týmto otvorím dvere a vleziem dozadu SUV. Ako čakám, pozriem z okna a počujem toho istého chlapa pri pokuse o rozhovor s Louisom.

„Môžeš nám povedať, čo si myslíš že sa stane, keď sa stretneš s rodinou? Ako myslíš, že zareagujú, keď zbadajú tvoj výzor? Myslíš, že sú zvyknutý na nebezpečne vyzerajúcich punkáčov ako si ty?"

Troubled. [SK Preklad]Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon