Melanie.
„Si si istý, že to vyjde?" zašepkám do telefónu. Nervozita, ktorá sa mi hromadí v žalúdku, ma núti spochybňovať moje blížiace sa činy a pocit viny, čo mi zaplavuje myseľ, ma žerie zaživa. Nastane malá pauza, než Harryho priateľ konečne odpovie a uistí ma o našom pláne.
„Proste vážne nechcem, aby ma chytili," priznám potichu a obzriem sa ponad plece na tlmene osvetlený dom. Môžem cez okno vidieť postavu mojej mami, zatiaľ čo zbiera riady po večeri a ukladá ich do dresu.
Toto mi nikdy neodpustí.
Srdce mi pri tej možnosti spadne až do žalúdka, ale už nemôžem vycúvať. Je v tom zapojených priveľa ľudí: bolo by hlúpe, keby to teraz zruším, hlavne po tom, čo sa stalo dnes večer. Dnes má Harry narodeniny a dokonca aj ja musím uznať, že boli pekne mizerné. Namiesto toho aby ho nechali isť von oslavovať, moji rodičia sa rozhodli, že vezmú situáciu do vlastných rúk a spravia mu party u nás. Dom je kompletne uzamknutý, aby sa uistili, že sa Harry nezatúla von a neprevráti mesto hore nohami s jeho kamošmi. To zabezpečenie ma núti premýšľať nad tým, či sa nám vôbec podarí vykradnúť sa neskôr večer na tú naozajstnú party.
Nejaký iný hlas začne v pozadí kričať a Nick prudko vydýchne pri tom náhlom vyrušení.
„Okej, musím ísť," poponáhľa sa. „Pamätaj, než odídeš nič mu nehovor a buď tu okolo 10."
„Maj sa," zamrmlem, než položím. Okamžité ticho vonkajšieho sveta čo nastane, je ohromujúce a ja som vďačná za tú chvíľkovú osamelosť, ktorú mi poskytne. Očami preskúmam dvor, zatiaľ čo premýšľam nad dnešnou nocou a všetkým, čo môže vyjsť alebo nevyjsť. Modlím sa k bohu aby sa nič zlé nevyskytlo a aby to všetko prebehlo hladko. Nával vetra sa mi zakusne do odhalenej pokožky, kvôli čomu ma strasie. Rukami si pošúcham nahú kožu na rukách, aby som získala späť nejaké teplo a poponáhľam sa dovnútra, predtým ako by mi bolo priveľmi zima.
„Oh, Melanie... dokonalé načasovanie," povie moja matka v momente ako vstúpim zadnými dverami. Načiahne sa aby z umývadla vytiahla štupeľ a pár sekúnd sleduje vodu, uisťujúc sa, že odtečie dolu odpadom. Z obývačky sa ozve mix hlasov spolu s oznamom o športe v pozadí. Môj otec absolútne miluje futbal a je natešený z čohokoľvek, čo sa týka zajtrajšieho Super Bowlu.
„Chystáme sa na sfukovanie sviečok. Môžeš priniesť tortu?" spýta sa matka, keď si utiera ruky do špinavej utierky.
Prikývnem a obídem ju, aby som mohla vybrať tortu z chladničky. Keď sa vrátim, Harry, Louis a Hannah sedia spolu pri stole, každý s rovnako naštvaným výrom na tvári. Zo všetkých síl sa pokúsim udržať a nesmiať sa, keď si všimnem farebné party čiapky, ktoré sa hrdo týčia na vrchu ich hláv. Keď pokladám tortu na stôl, Louisove oči sa stretnú s mojimi a znudene zatrúbi na narodeninovú píšťalku čo mu trčí z úst, aby si spravil srandu z tejto detskej oslavy. Vytvorí to prenikavý zvuk plný radosti aj napriek výrazu na jeho tvári.
Zakryjem si rukou ústa, aby som skryla tichý smiech, no ten sa len zväčší, keď mi Harry spoza otcovho chrbta ukáže prostredník. Zo všetkých troch vyzerá najsmiešnejšie: divoké vlasy sú skrotené len v strede, kade ide šnúrka z čiapky, zatiaľ čo zvyšok trčí na všetky smery. Jeho čiapka je očividne robená pre malé dievča a pre jeho hlavu je primalá. Je na nej obrázok Tiary s ružovým textom uprostred, ktorý znie „Všetko najlepšie, princezná!" čo len pridáva na tom dievčenskom vzhľade. Prekríži si svoje veľké, potetované ruky aby vyzeral viac mužsky, ale našpúli urazene pery ako dieťa. Po chvíli ma začne z toho smiechu bolieť brucho a musím si ho chytiť, aby som si trochu uľavila od bolesti.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Troubled. [SK Preklad]
FanficNemyslím, že skutočne viete kým ste, pokým nestratíte samých seba. Nepoznáte bolesť, pokým človek, za ktorého by ste dali život, neodistí granát, nechávajúc vás osamelých stáť na otvorenom bojisku. Nepoznáte lásku, pokým vás zdroj vášho šťastia nene...