Melanie.
Harry ma nasmeruje k jeho posteli a položí mi svoje veľké ruky na plecia, aby ma zatlačil dolu. Sadne si vedľa mňa a nervózne si pošúcha dlaňami stehná. Doslova by ste mohli to ticho krájať nožom. Harry si odkašle, než konečne prehovorí. „Počas prázdnin, keď sem prišla tvoja rodina, šiel som na jednu párty a bola tam Gabriella. Je mi to tak ľúto, Mel. Nechcel som, aby to zašlo tak ďaleko," jeho inokedy silný hlas sa zmení na zlomený šepot: jeho stály očný kontakt sa stočí k podlahe, keď skloní hlavu v hanbe.
Moje vnútro sa začne rozpadať a cez myseľ mi prebehne obrázok Gabrielly. „O môj bože," môj hlas sa zlomí a ja sa postavím na nohy. Žiari na mňa jej falošný úsmev, ktorý ma oslepoval pred pravdou. Začnem si dávať dokopy náznaky a vyzerá to, že to všetko zapadá: úzkosť Gabby, keď bola pri mne, to provokatívne znamienko kusnutia na jej krku – presne tam, kde sú vždy moje, a ten intenzívny rozhovor, ktorý mali keď moja rodina odchádzala.
„O môj bože," zopakujem. „Ako si... ako si mohol?" Slzy mi začnú tiecť po tvári a ja odhodím jeho ruku, keď sa po mne pokúsi načiahnuť.
„Melanie, je mi to tak ľúto." Práve keď si myslím, že už to nemôže byť horšie, prebehne mi mysľou jeho neskorý návrat. Bol nový rok, noc, keď ma Dean ponížil a zbil.
„Kedy sa to stalo? Počas nového roka?" Tá malá štipka nádeje, ktorú som si v srdci držala, sa vyparí, keď pomaly prikývne. Postaví sa a vykročí ku mne, jeho ruky natiahnuté.
„Takže mi hovoríš, že v čase, keď som ťa v živote potrebovala najviac, zatiaľ čo ma Dean bil, ty si jebal moju sesternicu? Čo do pekla, Harry?" zvriesknem. Môj hnev si zo mňa vezme to najlepšie a vrazím do jeho hrude. Potkne sa, ale udrží sa než by spadol: bolesť mu zasvieti v očiach, ale mňa by to nemohlo zaujímať menej. Vlastne, beriem späť. Mal by cítiť bolesť, dokonca viac než to množstvo bolesti, ktoré cítim ja teraz.
„Zlato, ja-"
„Nie, nezlatkuj ma tu!" preruším ho. „Bola som vystrašená do zbláznenia a potrebovala som ťa, Harry. Dúfala som, že ty budeš ten kto ma zachráni, že ty budeš ten, kto zdvihne telefón. Potrebovala som ťa so mnou oveľa viac než ťa potrebovala ona!" zakričím. Moja matka a pravdepodobnosť že môže počuť všetko čo sa tu deje, je teraz moja posledná starosť.
„Na moju obranu, to ona prišla za mnou, Mel. Ona ma presviedčala a ja sa ospravedlňujem, okay?" Jeho hlas sa zvyšuje tiež, čoskoro sa vyrovnávajúc môjmu.
Pri jeho obvinení vybuchnem smiechom. Jeho obočie sa zamračí a ja sa rozosmejem ešte viac, keď si utriem svoje slzy hnevu. Nesmejem sa preto, že by mi to bolo vtipné. Smejem sa, pretože sa snaží hodiť jedného z členov mojej rodiny pod autobus, kvôli chybe, ktorú spravil on. „Vážne odo mňa očakávaš, že tomu budem veriť? Je to moja sesternica, Harry. Nespravila by mi to. Gabriella nie je tak krutá ako ty."
Harry zíza na podlahu, príliš zahanbený na to, aby vôbec odpovedal. Na moment som ticho, príliš omráčená na to, aby som vôbec prehovorila. Zvuk nášho ťažkého dýchania naplní napätý vzduch, zatiaľ čo mi hlavou beží milión otázok.
„Pomyslel si na mňa vôbec, počas toho všetkého? Kde som bola v tvojej mysli ja, keď sa to stalo?"
„Bola si tam."
Zamračím sa pri jeho prehlásení, zmätok čoskoro premôže môj hnev. „Čo?"
„Predstavoval som si ju ako teba, okay?" Prizná jemne a moje srdce sa zlomí o niečo viac. „Nahradil som ju tebou. Tú noc som sa opil do nemoty. Pil som, pokým jej tvár nebola tvoja, pokiaľ ona nebola ty." Harry pokročí dopredu a vezme končeky mojich vlasov medzi svoje prsty, pretáčajúc a obmotávajúc si ich medzi ukazovákom a palcom. „Keď som pobozkal jej krk, nevoňala ako vanilka a jahody: nevoňala ako ty." Prstami mi prejde po ruke až dolu, a ja si vynadám, keď mi z jeho dotyku naskočia zimomriavky. Dokonca aj počas našich najhorších časov má na mňa Harry tento účinok a ja to neznášam. Zízam na stenu za ním, keď pokračuje vo svojej mučiteľskej reči. „Jej pokožka nebola taká jemná ako tvoja, nebola taká hrejivá. V jej bozku neboli žiadne emócie. Oheň, ktorý zdá sa vydávaš len ty, tam nebol. Chcel som niečo cítiť. Chcel som cítiť to horenie. Preto som si pod sebou namiesto nej predstavil teba. Nie je ty, Melanie. Nikto nie je."
YOU ARE READING
Troubled. [SK Preklad]
FanfictionNemyslím, že skutočne viete kým ste, pokým nestratíte samých seba. Nepoznáte bolesť, pokým človek, za ktorého by ste dali život, neodistí granát, nechávajúc vás osamelých stáť na otvorenom bojisku. Nepoznáte lásku, pokým vás zdroj vášho šťastia nene...