louis. (bonus)

148 10 0
                                    

Cítim sa kurva úžasne.

Hudba sa hlasno ozýva klubom a každý vedľa mňa sa hýbe vo vlnách. Neviem čo som si dal, ale milujem to. Adrenalín mi prúdi žilami a ja sa usmievam na farebné bytosti, čo tancujú vo vzduchu okolo mňa. Otočím sa, aby som ich ukázal Liamovi, ale ten má jazyk tak hlboko v ústach nejakej šľapky, že môže cítiť týpka ktorého predtým vyfajčila.

Vrátim moju plnú pozornosť teda k predchádzajúcej činnosti. Zatiaľ čo tancujem, všetko sa stane krásnym a čistým. Som tak šokovaný elegantnosťou sveta, že by som mohol odprisahať, že som zomrel a preniesol sa do raja. Všetko mi príde tak krásne, že ešte aj tie upotené telá čo sa na mňa tlačia mi prídu ako umelecké dielo. V hrudi mi vrie energia a pri stupňujúcej sa hudbe z pesničky poskakujem na nohách. Cítim sa akoby som ju počul prvýkrát a som závislý na tom beate rovnako, ako na drogách.

Obrátim sa, keď sa na mňa natlačí nejaké telo. Moje prvotná reakcia je vyšteknúť, nech to je ktokoľvek, ale keď uvidím mladé dievča, zamrznem. Som uchvátený jej krásou, aj napriek tomu ako opito vyzerá. Svetlá do rytmu songu blikajú tak rýchlo, až to je skoro smrteľné. Napriek tomu do toho stíha tancovať. Som zaujatý tým, ako je súčasťou ten scény, keď skáče hore a dole v spotenom dave. Skúmam jej blonďavé vlasy aj spôsob, akým si ich prehodí na stranu. Je to akoby som ju videl v spomalenom zábere a sledujem každý jeden z prameňov, ako letí vzduchom.

Keď sa na mňa otočí a usmeje sa, prisahám, že sa na mieste spravím. Uchvacuje ma spôsob, akým sa svetlo odráža od piercingu na jej obočí a akým tetovania pokrývajú jej kožu. Ruky má potetované vzormi vtákov a pierok a ja ich nasledujem hore, až pokým nezmiznú pod tričkom. Zasmeje sa na mne a na tom, ako ju skúmam.

„Si v pohode?" spýta sa, za kútiky jej zaťahá úsmev.

Som sfetnutý, sfetnutý, sfetnutý.

Rýchlo prikývnem. „Hej, myslím, že som. Teda, ešte žiadne dievča mi nepovedalo, že by som bol zlý v posteli, takže hej, myslím, že som v pohode."

Hudba prehluší môj hlas, tak jej ten sprostý vtip musím zopakovať. Pretočí očami, ale všimnem si náznak pobavenia na jej perách.

„Ten bol dobrý," povie. „Musím povedať... že som tiež nepočula nič negatívne."

„No do riti," prehlásim. „Takže sa to o mne šíri, hej?" spýtam sa v úžase. Robil som si srandu, keď som hovoril o tom, že si ženy myslia že som dobrý, ale hádam, že veľký Tommo je vážne obľúbený.

„Nie, ty idiot," povie so smiechom. Má silný prízvuk a ja sa bavím na tom, ako vyslovuje niektoré slová. „Hovorím o sebe."

„Počkať," zastanem v náhlo uvedomení. „Hráš za oba tímy?"

„Príležitostne," zakričí so žmurknutím.

„Pokým to nevyzerá ako hovädzí sendvič od Arbyho, čo?" spýtam sa veselo.

Vykríkne smiechom a sledujem, ako zakloní hlavu a zatlieska.

„Presne," povie pomedzi chichotanie sa.

„Hannah!" zakričí hlas zozadu. Obráti sa k svojim priateľkám a zatvári sa sklamane.

„Musíš ísť?" spýtam sa, keď sa otočí na odchod.

„Nemám na výber," informuje ma. „Sú môj odvoz a odchádzajú."

„Myslím, že pŕs si už mala dosť," odvetím. „Zostaň chvíľu so mnou."

Všetci okolo nás sa idú zblázniť, keď pesnička dosiahne vrchol a energia vo mne prosí o to, aby som ju vypustil. Začnem znovu tancovať a prinútim ju spraviť to isté: na chvíľu sa zasekne, obracajúc sa späť na priateľky. Keď si všimnú, že sa nehýbe, zakývajú jej a obrátia sa na odchod. Sledujeme ich, ako si razia cestu davom, jedna za druhou.

Troubled. [SK Preklad]Where stories live. Discover now