14

502 27 3
                                    


Melanie.

„To si zo mňa musíš robiť srandu! Melanie! Vieš čo to znamená?!" kričí Abbey s úžasom v hlase. Rozhodla som sa, že je načase vyjsť so všetkým, čo sa zatiaľ stalo medzi Harrym a mnou. Povedala som jej ako sa Louis s Hannah vykradli a ako sme ich my hľadali: ako som bola napadnutá a ako ma Harry zachránil. Povedala som všetko, okrem nášho takmer-bozku a nášho posledného stretnutia v jeho izbe.

„Že nechcel byť svedkom pri kriminálnej scéne?" tipla som si, zatiaľ čo sme kráčali preplnenou chodbou. Zajtra je náš posledný deň pred prázdninami, a chodba zapáchala vzrušením.

„Nie, znamená to, že chce robiť hókus-pókus. Boli tam kamery?"

„Nie... bolo to asi po čase natáčania. Štáb si nemyslel, že by sa niečo mohlo stať," hodím tašku na stôl predtým ako si sadnem. Jedáleň sa začne plniť k prasknutiu hlučnými a pažravými študentmi.

„Ty neješ?" Abbey odzipsuje priehradku v jej taške a vyberie pár dolárových bankoviek. Pokrútim hlavou, naša predchádzajúca konverzácia ma pripravila o chuť k jedlu. „Poslúž si," povie pri tom ako sa postaví a vyparí sa v dave hladných teenagerov.

Môj pohľad zablúdi k postávajúcim študentom, sledujúc ich pohyby. Nejaký lacný pár sa navzájom kŕmi francúzskymi zemiakmi, zatiaľ čo dievča na opačnej strane nášho stola smelo rozpráva o téme, ktorá si nevyžaduje zrovna toľko gestikulácie, ako používa.

Hlavu si zložím medzi ruky a pomaly si prechádzam po spánkoch, moja bolesť hlavy pomaly silnie. Keď sa pozriem znovu pred seba, srdce mi vyskočí do krku. Hľadia na mňa dva smaragdy s takou intenzitou, že na chvíľu zabudnem ako sa dýcha.

Jeho pohľad cezo mňa pošle elektrický šok, a je to akoby som s ním bola naspäť v kúpeľni, kde ma tlačí k zrkadlu. Harry si zahryzne do spodnej pery, a ja môžem doslova cítiť spomienku na dotyk jeho prstov ako sa mučivo pomaly pohybujú hore po mojich stehnách. Uškrnie sa, pretože vie, že ma privádza do úplného šialenstva len jedným pohľadom cez miestnosť. Predtým ako by pokračoval, Harry stočí pozornosť niekam za moje rameno a jeho obočie sa zamračí.

„Ahoj, Melanie."

Som vytrhnutá z tranzu keď predo mňa niekto položí tácku, a na mieste Abbey sa zjaví Dean.

„Oh, ahoj," odpoviem neohrabane. Som rada za Deanovo náhle objavenie sa, pretože neviem, ako dlho by som ešte vydržala Harryho zízaciu hru. „Tak ako sa ti zatiaľ páči v Summerdale?" pokúsim sa začať menšiu konverzáciu a zakryť pri tom moje sklamanie, keď sa pozriem cez miestnosť a vidím, že miesto, ktoré Harry okupoval, je teraz prázdne.

„No, obávam sa, že na túto otázku nebudem môcť odpovedať, pretože niekto mi to tu ešte stále neukázal," venuje mi vedúci pohľad a ja sa usmejem. Dean si odkusne zo sendviča predtým ako pokračuje. „Keď o tom hovoríme," povie s plnými ústami jedla, „Nikdy si mi neodpovedala na správu."

„Ahoj," odpoviem keď doje.

„Ďakujem, tešil som na tú jednoslovnú odpoveď," zasmeje sa a ja si nemôžem pomôcť, pridám sa k nemu. Je to trkvas a ja si nemôžem pomôcť, ale milujem to. Dean si vyzlečie bundu a prevesí ju na stoličku vedľa neho: čierne tričko lahodne obopína jeho hrudník.

Prečo odrazu takto premýšľam?

„Tak, Melanie Kerrey, kedy myslíš, že mi to tu budeš môcť ukázať?" Prekríži si ruky a oprie sa o lakte, čakajúc na moju odpoveď.

Troubled. [SK Preklad]Where stories live. Discover now