47 2/2

212 16 0
                                    

Harry

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Harry.

Modré oči.

Pozerám do jej modrých očí a pozorne ju sledujem, zatiaľ čo mi lícom prenikne pichľavý pocit. Doktor ťahá niť cez moju krvavú kožu a ja pri tom kontakte ucuknem, kým mi zašíva ranu dokopy. Kvôli tomu kokotovi je moja koža zhyzdená ďalšími jazvami a desiatimi čerstvými štichmi.

Nebadaný úsmev.

Jej úsmev je prívetivý, ale oči smutné. Nie som si istý, či v nich vidím sklamanie, ale určite som ten pohľad už predtým videl a kurevsky ho nenávidím. Viem, že je nahnevaná a má na to plné právo, či už to je mierené voči mne alebo voči tomu Hovnu. Chcem jej úsmev opraviť: nechcem, aby mala starosť o mňa alebo krv vytekajúcu z rany.

Odtrhnem od nej oči, keď sa odo mňa doktor premiestni, aby zobral ďalší nástroj. Miestnosť je zaplavená bielym svetlom a ja pred ním musím privrieť oči, v pokuse zmierniť bolesť hlavy. Samozrejme, že alkohol už stihol vyprchať, ale bolesť nie.

„Vyzeráš ako zasratý nožnicovoruký Edward," okomentuje to Louis so zachichotaním a ja naňho v odpovedi zazriem. Prisahám, že je v miestnosti jediný živo vyzerajúci, okrem starého muža vedľa mňa, čo mi zašíva líce.

„Ale vyzerá to drsne, takže žiadne obavy kamoš," pokračuje.

Doktor predo mnou vypustí vzduch v krátkom smiechu a moja tvár sa skrúti, keď jeho stuchnutý dych dorazí do mojich nosných dierok. Páchne to ako mix konského hnoja a čohokoľvek, čo je medzi nohami Hannah. Vážne by si mal aspoň raz za storočie umyť zuby, pretože bolesť z toho, že to musím čuchať je horšia ako všetky tie štichy.

„Louis," ozve sa ticho Hannah. Väčšinu noci bola ticho s hlavou v dlaniach. Nevenoval som jej moc pozornosti, hlavne po jej malej scéne s Deanom. Dokonca aj v meste, kde je menej ako tisíc ľudí, nedokázala zistiť, že jej klame o tom, ako sa volá, keď jej predával svoje placebo drogy.

„Áno láska?"

„Drž do riti hubu," vypľuje.

Prejdem pohľadom k Melanie, zatiaľ čo ona ten svoj sklopí k zemi. Skúma šnúrky na svojich topánkach a špinu, čo sa usadila po bokoch. Viem, že premýšľa nad udalosťami noci a viem ako sa bála, keď mala vyhodiť Deana. Cítim sa kurevsky zle za to, že musela zažiť tú bitku: nikdy som ju nevidel takú vystrašenú a nikdy znovu už nechcem.

„Myslím... že to stačí. Hotovo, pane," povie doktor, keď previaže nite a odstrihne ich. Udržím sa od toho, aby som mu jednu natiahol, keď som po tisíci krát dnes v noci potľapkaný po chrbte.

Je toto bežná vec v Amerike, či čo? Zasraní idioti.

Potom, čo si vypočujem polhodinovú prednášku o tom, ako udržovať štichy čisté, môžeme konečne odísť. Kroky Melanie sú na chodbe očividne rýchlejšie ako tie moje a ja pridám, aby som ju dobehol. Moje obavy sa zvýšia, keď sa jej zrýchli dych a zaváha v rozprávaní.

Troubled. [SK Preklad]Where stories live. Discover now