Melanie.
Nemôžem sa rozhodnúť, či ma hlasno udierajúce basy desia alebo vzrušujú. Desia ma, pretože je to akoby ma realita udierala do tváre, hovorila mi, že tu vážne som a nemám ani tušenie, čo má pre mňa noc prichystané. Ale zároveň ma to vzrušuje, pretože som nikdy takto nebola, som kým byť chcem, bez mojich rodičov dýchajúcich mi na krk. Odišla som skôr, než by si stihli všimnúť môj outfit alebo aby vedeli o mojich úmysloch.
Myslia si, že som s Gabrielou doma u jej starej priateľky.
Ľudia sa hrnú von a dovnútra a typické červené poháre sú rozhádzané po pozemku. Schmatnem Abbey za lakeť, keď prechádzame okolo páru opretého o strom, čo sa zo seba navzájom snaží vysať život: zasmeje sa na ich zvieracom chovaní. Je toto všetko, na čo sa mám túto noc tešiť?
„Melanie, to je v pohode. Sú to veci na párty, ktoré sa stávajú," uistí ma Abbey.
„Nechápem, že toto je to, z čoho je všetok ten povyk. Myslela som, že to bude lepšie než toto," poviem so znepokojeným smiechom. Dvaja premočení starší študenti bez trička vybehnú z domu, kričiac niečo idiotské a ja nadskočím, keď do nás nechtiac súria.
Vieš, nemusíš tu byť. Len povedz Abbey, že sa tu cítiš nepohodlne a chceš ísť domov. Vezme ťa späť.
Zastanem, čo spôsobí, že Abbey zastaví tiež. „Vieš, možno by sme proste mali ísť domov-"
„Mel, no tak. Ešte to neodpisuj. Počkaj kým nevojdeme dovnútra a neusadíme sa, a potom, ak tu ešte stále nebudeš chcieť byť, môžeme odísť. Sľubujem." Hľadím jej do očí odetých do make-upu a môžem vidieť skutočnú úprimnosť skrytú za jej falošnými mihalnicami.
„Okej," vydýchnem a odsuniem moje nervy bokom, keď vystupujeme po schodoch. Vo vnútri je to oveľa hlučnejšie ako som čakala a vyzerá to akoby tu bola celá škola. Ich oči nás preskenujú bez ďalšieho pozastavenia sa, považujúc nás za zvyčajných návštevníkov párty. To je až do momentu, ako sa pozrú znovu a uvedomia si, že som to vlastne ja. Sladká nevinná Melanie Kerry, ktorá je vonku z domu a na párty.
Moje ruky mi neisto zakryjú nahé brucho a Abbey mi ich odsunie, keď si to všimne.
„Prestaň. Vyzeráš sexy, to preto sa správajú tak divne," zašepká mi Abbey do ucha, keď na nás pristane množstvo očí.
Nepríjemná atmosféra sa ešte prehĺbi, keď sa teenageri pod vplyvom pre nás rozostúpia, môj výzor ich skutočne zanecháva v úžase. Nasledujeme udierajúcu hudbu do obývačky, kde tancuje väčšina z davu študentov.
„Čo budeme robiť?" zakričím na Abbey cez basy. Pokrčí plecami a zakričí späť niečo nepočuteľné. „Čo?" naznačím a ona pretočí očami v otrávení. Abbey ma k sebe pritiahne a ohraničí mi rukami ucho. „Chcem tancovať, ale viem, že ty asi nie," zakričí znovu.
„Chod, ja budem v pohode," naznačím jej a kývnem k davu. V skutočnosti nechcem, aby odo mňa odišla, moja ponuka bola tak trochu prázdne gesto. Usmeje sa a v priebehu sekúnd vsiakne Abbey spotená masa.
Stojím sama a zraniteľná, pohľady, čo po mne hádžu všetci tí bastardi plní hormónov neprejdú bez povšimnutia. Okamžite si všimnem Deana a pretlačím sa spotenými telami, klopkajúc mu po ramene, keď k nemu dôjdem. Otočí hlavu a odfrkne si, sebavedomý úškrn sa mu rozširuje po tvári. Jeho oči sa ani nestretnú s mojimi a na moment si myslím, že som si ho splietla s nejakým iným arogantným magorom. To si ani neuvedomuje, že som to ja?
„Pozri, viem čo chceš a-" povie, ale zasekne sa, keď sa konečne pozrie za môj vzhľad. „Melanie? Si to ty?" Jeho oči žiaria a ústa sa pootvoria. Zatiaľ čo zíza, moja myseľ bojuje sama so sebou s tým, či sa s ním chcem zostať rozprávať alebo nie. Je vážne takýto hrubý k ľudom, keď nie som blízko? „Wow, vyzeráš vážne kurevsky sexy," vdýchne mi do tváre a zápach alkoholu mi zaplaví zmysly. Mala by som byť polichotená alebo odradená jeho prostorekosťou?
YOU ARE READING
Troubled. [SK Preklad]
FanfictionNemyslím, že skutočne viete kým ste, pokým nestratíte samých seba. Nepoznáte bolesť, pokým človek, za ktorého by ste dali život, neodistí granát, nechávajúc vás osamelých stáť na otvorenom bojisku. Nepoznáte lásku, pokým vás zdroj vášho šťastia nene...