47 1/2

211 17 0
                                    

RECAP.

Pery Melanie sa skrútia pri mojich slovách do úsmevu a pomaly prikývne, než sa posadí. Najskôr si myslím, že odchádza, že chce prestať, ale dokáže mi opak, keď svoju malú ruku strčí do mojich nohavíc, pripravujúc ma o dych.

„Máš narodeniny, Harry," zašepká mi vášnivo do ucha. V odpovedi zavrčím a to na jej tvári vytvaruje zvodný úsmev. „Tak čo chceš robiť?"

Harry.

Nedokážem ani popísať šok, ktorý mi zaplaví tvár, pri zvláštnom a odvážnom chovaní Melanie. Slová, ktoré chcem povedať sa mi zaseknú v krku, keď sa jej na tvári objaví diabolský úsmev. Moje nohavice sú okamžite tesnejšie, keď sa jej ruky zatúlajú k môjmu opasku a odtiaľ začne jej dotyk blúdiť ďalej.

Teraz budem úprimný: väčšinou nemám rád, keď dievča preberie velenie. V momente ako sa rozhodne obliecť si nohavice a obrať ma o kontrolu, o dominanciu... neznesiem to. Chcem ju prinútiť krútiť sa, vrtieť sa podo mnou od rozkoše z môjho dotyku. Chcem si byť istý, že všetci okolo poznajú moje meno, keď vychádza z jej oddelených pier ako zlomený vzdych.

Vtipné je: nemyslím, že som sa v Londýne niekedy formálne predstavil svojim susedom. Ani po tom, čo som v tom zhnitom byte žil tri roky, netuším, aké sú ich mená, oni ale určite poznajú to moje.

Ale tu a teraz, s dotykom Melanie na mojom opasku a jej perami na krku, zdvíham bielu vlajku na znak vzdávania sa tak vysoko, ako nikdy v živote. Nikdy som nechcel byť viac ovládnutý ako v tejto chvíli. Srať na šteklenie môjho vtáka: chcem aby ma prišpendlila dole, priviazala. Oslepila, pripútala, je mi to kurva jedno. Presuniem jej žiadostivé ruky do mojich vlasov, nútiac ju, aby ich ťahala prstami. Viem, že za ne rada ťahá, hlavne keď ju mám pritisnutú k stene zatiaľ čo prosí o niečo viac.

Môj chrbát sa nakoniec ocitne na matraci a Melanie mi okamžite rozkročí nohy. Zatiaľ čo jej prsty smerujú k mojim vlasom, moje vyhľadajú plachtu postele, ktorú zovriem, aby som si uľavil od frustrácie. Dal by som čokoľvek za to, aby som sa jej mohol dotknúť, cítiť jej prsia v mojich rukách a dať jej aspoň zlomok potešenia, ktoré dáva ona mne. Ale bojím sa, že ak sa jej dotknem, tak odíde: ako vzdialený sen, nechcem sa prebudiť a sledovať predstavu o nej ako pomaly mizne.

Okay, táto kravina musí prestať. Doslova ma tu preťahuje cez oblečenie a správam sa ako zasraný Robert Frost. Krása, Harry.

Melanie si všimne moje krátke zaváhanie a zavedie moje ruky tam, kde ich chcem mať. Prstami prejdem po čipke na jej podprsenke a spoza pier jej vyjde ťažký povzdych, keď sa rozhodnem zatlačiť. Nikdy som o Melanie nepremýšľal ako o dominantnej, ale je to tá najviac sexy vec, akú som kedy videl.

Hudba zdola vibruje stenami za nami a hrá cez prieduchy v izbe, pridávajúc tak na intenzite okamihu. Za kútiky pier mi zaťahá úsmev, keď spoznám hlasný beat a začnem s bokmi Melanie hýbať do rytmu proti tým mojim. Vyžívam sa v pocite mojich prstov vtlačených do krivky jej bokov, keď jej pohyb prispôsobujem beatu. Jej pery priložené k tým mojim zvýšia tempo môjho srdca asi o tisícku.

„Čo?" spýta sa, keď sa začnem smiať. Vidím, že začína byť nervózna podľa toho, ako si odhrnie vlasy na stranu a ustane v pohybe.

„Nič, len mám rád tú pieseň," poviem a očami prejdem po jej krásnom tele. Zovriem zadok jej stehien predtým, ako sa nahnem dopredu a pobozkám jemnú pokožku na jej nahom bruchu. Na perách jej zahrá malý úsmev a cítim, ako prstami znovu prechádza cez moje vlasy a škriabe zadok mojej lebky. Túžba pobozkať ju ma totálne ovládne a tak si jej ústa pritiahnem k svojim. Napriek tomu že cítim bolesť, pretože sakra bolí bozkávať sa s opuchnutou perou, ona je jediným morfiom, ktoré dokáže vziať všetko moje utrpenie. Jej pery sa s ľahkosťou pohybujú s mojimi a ja som na tom pocite úplne závislý. Jej napuchnuté ústa sa oddelia, keď prehĺbim náš bozk a cítim sa ako sfetovaný, keď mnou prebehne ten známy pocit eufórie. Rád ju takto bozkávam: pomaly a hlboko. Vlastne je to trochu zvláštne, keď nad tým premýšľam. Zvyčajne idem do toho, dostanem dievča a dokončím prácu bez nejakého zaváhania. Ale s ňou to je akoby sa čas zrazu zastavil, takmer akoby nikdy vôbec neexistoval.

Troubled. [SK Preklad]Where stories live. Discover now