22

442 36 7
                                    

Melanie.

Ponáhľam sa po miestnosti a zbieram porozhadzované odpadky po stolíku. Nastriekam na sklo trochu Windexu a utriem to do čista. Moji bratranci sem na víkend priletia a ja som očividne jediná, kto to tu pre nich pripravuje. Už to tu čistím tri hodiny a jediná „pomoc" ktorej som sa dočkala, bol Louis, ktorý napľul na okno a pri tom, ako mi venoval hrejivý úsmev to po ňom rozotrel.

„Tak, ako nové," vyhlásil hrdo.

Za dva dni sú Vianoce a ja musím na poslednú chvíľu kúpiť nejaké darčeky. Už som sa pýtala čo chcú, ale niektoré odpovede by som rada zabudla. Hannah spomenula ako chce novú spodnú bielizeň, zatiaľ čo Harry, na druhej strane, povedal niečo úplne nevhodné , pri čom ani nechcem myslieť na to, že by som to zopakovala.

Čo mu kúpim?

Moje srdce sa zväčší pri náhodnej predstave nás dvoch, ako spolu v budúcnosti trávime osamote spolu Vianoce, a uvedomím si, že sa mi po tvári roztiahne prihlúply úsmev.

Ale samozrejme, Harry je Harry, a to by sa nikdy nestalo. Je pravdepodobne jedným z tých ľudí, čo na Vianoce hádžu na domy vajcia a podpaľujú stromčeky.

Hodím do koša pár ponožiek predtým, ako sa s ním pustím vliecť hore schodmi, dávajúc pozor na to, aby som ho neoškrela o stenu vedľa mňa. Zložím kôš do mojej izby, predtým ako pozbieram niektoré veci Hannah, zmiešané spolu s mojimi a uložím jej ich pred dvere. Pred pár hodinami vyšla hore aby si zdriemla a nechcem riskovať, že ju zobudím. Počujem tlmené výkriky Louisa, podľa čoho viem, že zase hrá tú blbú hru.

Vrátim sa do mojej izby a nájdem tam Harryho, stojaceho nad košom.

„Čo tu robíš? Vypadni," poponáhľam sa. Zrovna som si vyčistila koberec a Harry je chodiaca katastrofa. Vážne nechcem aby mi zašpinil izbu, keď som predtým strávila hodiny jej čistením. Jeho úsmev s jamkami by mi prišiel rozkošný, keby nebolo toho predmetu, čo držal v ruke. Zachechtá sa na mojom výraze a ja sa k nemu rozbehnem. Pokúšam sa chytiť od neho moje nohavičky, len aby ich mohol zdvihnúť ešte vyššie, čím ma prinúti postaviť sa na špičky.

„Daj mi to naspäť!" prikážem, v hlase jasné zahanbenie. Neboli nič špeciálne a to ma len prinútilo chcieť ich dostať späť o to viac. Nikdy som si nepotrebovala kupovať nejaké rozkošné spodné prádlo, pretože ma nikdy nikto nevidel v ničom inom, než mojom normálnom oblečení.

„Páčia sa mi, sú zlaté." Spojí za chrbtom ruky, aby ich predo mnou ochránil. Pri mojom poslednom pokuse získať ich späť, Hary zakopne a zhodí kôš prádla so zloženými vecami na zem. Rozsypú sa všade, a on nechtiac postúpa na niekoľko mojich tričiek, zatiaľ čo padá. A samozrejme, všade po nich sa objavia tmavohnedé fľaky zo špiny na spodku jeho topánok.

Naplní ma hnev a odsúrim ho z tej hromady preč.

„Ty si taký idiot!" zakričím, keď si kľaknem dole a zdvíham ich, znovu ich ukladajúc. Stále sa na mne smeje a ja musím zabraňovať sebe samej, aby som ho znovu odsúrila.

„Hej, mrzí ma to," povie pobavene, pričom nasleduje krátke zasmiatie.

„To je jedno, proste vypadni," vyšteknem, keď si prekríži ruky.

„Niekto má svoje dni," zamrmle si popod nos, keď prekročí moje teraz už pokrčené prádlo. Ani sa neponúkne, že by mi pomohol.

„Nie, nemám!" postavím sa a odstrčím ho preč. Znovu zakopne, než sa zachytí dverí. Oči mu vzplanú zúrivosťou a spraví tri vyzývajúce kroky smerom ku mne. „Len preto, že som naštvaná, neznamená to, že mám krámy! Vážne chceš vedieť prečo som naštvaná? Upratovala som tento dom celý deň, bez toho, že by mi niekto z vás pomohol! Prišla som sem dokončiť svoju poslednú úlohu, len preto, aby si to ty zničil a prinútil ma začať odznovu!"

Pretočí očami. „ Všetko musíš mať tak strašne po kontrolou, vieš o tom? Chudátko malá Melanie, musela zdvihnúť zopár tričiek a nohavičiek s vyšitými opičkami." Odfrkne si predtým, ako ma znovu urazí. „Myslím tým, úprimne, vyzerajú akoby boli robené pre 12-ročné dievčatká. Môj otec mi toto robieval dokola, keď som bol mladší: rozhádzal mi izbu a vrieskal na mňa, za to, že ju nemám upratanú. A ja som mu nemohol povedať ani slovo, inak by ma zmlátil!" Jeho obočie sa zamračí, zatiaľ čo kričí a päste sa zatnú v hneve.

Okamžite zacúvam, keď zdvihne ruku. V prvej chvíli si myslím, že ma Harry udrie, ale potom si ňou len prehrabne vlasy. Dych sa mi zasekne v krku a on zamrzne v pohybe, keď si všimne moje rozšírené oči. Odvrátim sa preč, keď ruku zase spustí a pohltí nás napäté ticho.

Pár hnedých topánok mi vojde do výhľadu a netrvá dlho, kým mi končekmi prstov nežne zdvihne bradu.

„Vážne si si myslela, že by som ťa udrel?" Zelené oči sa do mňa zavŕtajú a ja môžem cítiť ako sa moje vnútro začína roztápať. Preskenuje moju tvár, čakajúc na odpoveď.

Pomaly prikývnem.

„Melanie, nezáleží na tom čo za debila si myslíš, že som, ani ako veľmi sa na teba naštvem, nikdy by som ťa neudrel. Rozumieš?"

Harry si povzdychne pri mojom mlčaní predtým ako si ma pritiahne do objatia, a ja využijem výhodu toho momentu na to, aby som si ho pritiahla bližšie. Mala by som proti jeho dotyku bojovať, ale úprimne budem radšej takto blízko, ako na míle ďaleko fyzicky aj emocionálne. Moje oči sa zavrú, keď mi na čelo pritlačí pery.

„Prepáč, nechcela som byť taká podráždená. Len som vystresovaná a naštvalo ma, keď si mi znovu zašpinil veci," zamrmlem do jeho hrudne predtým ako ho pustím.

„Nechcel som to spraviť, ani ťa vyľakať," povie ticho a prekríži si ruky. Jeho oči zostanú uzamknuté na mne, keď sa pozriem dolu na svoje nohy.

„Len nechápem, prečo si niekedy taký protivný a inokedy si zase takýto."

Harry sa pri mojich slovách hrejivo usmeje a postúpi dopredu, aby mohol zobrať moje ruky do tých svojich. Vážne sa na mňa pozrie a ja sa cítim, akoby ten pohľad mieril priamo do mojej duše, keď prehovorí.

„Aby som bol úprimný, som rovnako zmätený ako ty. Jednoducho robíš veľkú vec z každej hlúposti a myslím, že to je dôvod, prečo som na teba stále naštvaný. Nikdy ťa nemôžem vytlačiť z mojej hlavy a vážne ma to štve, pretože by som radšej spal, ako bol hore celé hodiny, s tebou v mojej mysli-"

Okay, beriem späť čo som povedala.

„Skvelé, som rada, že o mne takto premýšľaš." Pokúsim sa svoje ruky vyslobodiť z tých jeho, ale Harryho zovretie spevnie a prinúti ma zostať.

„Nenechala si ma dokončiť," povie s malým úškrnom. „Aj keď ma 95% času vytáčaš, mám rád mať ťa pri sebe, pretože je fajn mať možnosť niekoho držať a občas mu povedať pekné veci. Tú noc, na tej večeri, som z teba nemohol spustiť oči, pretože si bola tak kurevsky nádherná." Harryho líca naberú ľahký ružový odtieň, keď si uvedomí, čo práve povedal. „Chcem aby si vedela, že vzácne hovorím takéto sračky, pretože teraz sa cítim ako pako len preto, že som s tým začal-" začne blabotať a ja ho umlčím úsmevom, keď mu položím prsty na jeho pery v tvare srdca.

„Nenič to."

„Mal by som na teba byť teraz extra protivný, keďže som povedal všetky tie pekné kraviny," zašepká oproti nim.

Zachichocem sa a moje srdce sa správa akoby sa mi chcelo prebiť cez hruď von, keď sa nakloní dopredu a nežne ma pobozká na špičku nosa. Kde je ten nevychovaný Harry, čo tu bol pred pár momentmi, a kto je tento muž oproti mne, ktorý ma bozkáva a hovorí mi, že som krásna?

Neuvedomila som si, že jeho ruky pustili tie moje a namiesto toho sa umiestnili na mojich bokoch. Jeho nezabudnuteľné oči sa uzamknú s tými mojimi, a jeho palce sa začnú pomaly pohybovať tam a späť po mojej koži. Tep môjho srdca a Harryho hlboké dýchanie sú jediné veci, ktoré počujem. Obkrútim ruky okolo jeho krku, priťahujúc si ho bližšie. Pozrie sa dole, keď sa naše čelá dotknú, a vezme piercing na perách medzi svoje zuby, akoby niečo zvažoval. Jeho teplý dych ma udrie do tváre a je to jediný vzduch, ktorý dýcham.

Pozrie na mňa ešte raz s intenzívnym pohľadom v očiach, a na jeho tvár sa vkradne pokrivený úsmev.

A skôr než si to uvedomím, jeho pery sú na mojich.


Troubled. [SK Preklad]Where stories live. Discover now