Melanie.
Podarilo sa mi vyhýbať sa Harrymu až do svitania, ale bohužiaľ bol práve on na rade s tým, aby mi pomáhal s mojimi rannými povinnosťami. V nádeji že ho predbehnem ešte pred naším hroziacim trápnym stretnutím, ponáhľam sa do kúpeľne umyť si zuby a upraviť vlasy. Dokončím to a nadskočím, keď sa rozospatý Harry postaví do vchodu.
Jeho vlasy odstávajú do všetkých možných smerov a ospalo si žmolí oči. Ten obraz by bol takmer rozkošný, keby nebolo toho jeho objavenia sa v reštaurácii.
„Už si skončila? Potrebujem čúrať," zamrmle a prepchá sa okolo mňa.
Očarujúce.
Sledujem ako kvapky dažďa neúprosne narážajú do okna, zatiaľ čo v kuchyni čakám na Harryho. Moje topánky vŕzgajú na podlahe a hrám sa so zipsom, aby som sa nejako zamestnala. Strelím pohľadom k dverám, keď vojde Harry. Prekvapene si všimnem, že má na sebe šedé tričko, namiesto zvyčajného čierneho. Sedí mu dobre a páči sa mi spôsob akým zdôrazňuje jeho štíhle a tvarované telo.
Počkať. Nie, nepáči. Som naňho naštvaná.
„Si si istý, že si to chceš obuť?" spýtam sa, keď sa navlečie do bielych conversiek: a znovu ma tým prekvapí. Jeho nohy sú na tento štýl príliš veľké, ale nejakým spôsobom mu to aj tak svedčí. Harry na seba môže dať doslova hocičo a vyzerať v tom dobre. Neodpovie mi a ja so povzdychnem, zatiaľ čo sa postavím zo stoličky. Harry zmizne vonku bez toho, aby na mňa počkal, ale netrvá dlho a ticho je prerušené zvukom šmýkajúcich sa topánok a hlasného povzdychu.
„Kurva, Melanie!"
Otvorím dvere a vybuchnem smiechom, keď vidím Harryho snažiaceho sa zostať stáť v lepkavom bahne. Je v ňom uväznený do polovice lýtok a jeho ruky lietajú okolo, keď sa snaží nespadnúť. Missy naňho skáče z tej plytšej strany a štuchne zozadu do jeho kolien, čo spôsobí, že spadne na bok do hustého bahna a lejaku.
Môj žalúdok začnú chytať kŕče od toľkého smiechu, a ja sa radšej opriem o svoje kolená, aby som si zabránila pred pádom a nepridala sa tak k nemu. Zazrie na psa a odstrčí Missy preč, predtým ako sa pozrie na mňa očakávajúc asistenciu.
„No? Budeš tam len stáť ako idiot alebo my pomôžeš postaviť sa?" zakričí Harry cez dážď a znechutene sa pozrie na bahno, predtým ako naň váhavo položí ruku.
„Nepomôžem ti, ak budeš takýto nepríjemný," prehlásim rozhodne, v hlase ešte stále náznak humoru.
„Melanie!" zakričí naštvane. Je vtipné ako veľmi Harry pripomína naštvané a ponížené dvojročné decko so zadkom v špine, zamračením na tvári, a rukami prekríženými na hrudi.
„Neber to tak vážne, aspoň raz, ježiši... správaš sa ako dieťa," zafučím. Hlasno za sebou zavriem dvere a dám si kapucňu, aby som zabránila dažďu zničiť mi vlasy. Missy sa mi hlavou pritlačí k stehnu a ja ju pohladkám, predtým ako sa vyberiem k Harrymu.
„Prosím, len si pohni," našpúli ústa a otrasie si zašpinené ruky.
„Už idem, už idem... vydrž. Proste si musel zapadnúť do tej najhlbšej časti," rypnem si zatiaľ čo preskakujem cez plytšie časti. Nakoniec sa dostanem asi na tri kroky od neho a vystriem k nemu ruku. Chytí sa jej a ja použijem všetku moju rannú silu na to, aby som ho vytiahla z bahnovej jamy. Harry sa zdvihne zo zeme o pár centimetrov a ja zovriem jeho zápästie s mojou druhou rukou pre viac podpory.
„Do riti, si tlstý. Mal by si prestať jesť toľko Cheetos, preboha!" poviem zadýchane. Opätky na mojich topánkach sa začnú zabárať, keď celú svoju váhu tela prenesiem dozadu a potiahnem.
YOU ARE READING
Troubled. [SK Preklad]
FanfictionNemyslím, že skutočne viete kým ste, pokým nestratíte samých seba. Nepoznáte bolesť, pokým človek, za ktorého by ste dali život, neodistí granát, nechávajúc vás osamelých stáť na otvorenom bojisku. Nepoznáte lásku, pokým vás zdroj vášho šťastia nene...