Melanie.
Vianoce prídu aj odídu spoločne s celým týždňom bez nejakej interakcie s Harrym. Vlastne v poslednom čase z domu odchádza vždy na určitý čas, čo ma núti zamýšľať sa, čo má za lubom. Ako ho poznám, nemôže to byť nič dobré.
Možno len potrebuje nejaký čas osamote, aby mohol premýšľať. Samozrejme sa snažil ospravedlniť nespočetne krát za našu hádku v ten deň, ale ja ho nenechám, aby proste získal moje odpustenie hneď ako si o to požiada. Musí si ho zaslúžiť. Nejde o to, že by som ešte stále bola naštvaná za to, čo povedal o mojej rodine, ide o fakt, že jednoducho vypľuje do vzduchu slová, ktoré majú ublížiť a dúfa, že sa do niekoho zapichnú.
A ja už ten niekto viac nebudem.
Harry sa nezaujíma o následky jeho slov, len si užíva hovoriť ich. Nepovedala by som, že je sadista, ale je zrejmé, že rád spôsobuje bolesť iným pre svoje potešenie. Samozrejme, že mi na ňom stále záleží a že chcem niečo z tohto... niečoho, čo medzi sebou máme, ale už ho nenechám, aby mu jeho kruté poznámky naďalej prechádzali.
Nohou kopnem bez nejakého cieľa do skrinky pod sebou, ktorá vydá pri náraze tiché thump. Načúvam tlmeným hlasom a občasnému smiechu, ktorý vychádza z obývačky, zatiaľ čo sedím na linke v kuchyni. Dokážem byť spoločenská len tak dlho, pokým musím prestať a dopriať si trochu času len so sama so sebou aspoň na pár minút.
Prstami zaťahám za koniec pleteného svetra, ktorý som dostala ako jeden z mojich darčekov od Gabrielly. Vyzerá to, že vždy vie, čo mi dať.
Tieto Vianoce sa ukázali ako vcelku dobré – v oboch ohľadoch, aj rodina, aj darčeky. Po tom, čo sme Harryho s Louisom dostali do toho, aby išli do kostola, sme šli: našťastie sa obaja celú hodinu správali slušne. Potom sme šli domov, spravili cookies a pozerali Vianočné prázdniny a Vianočný príbeh. Napriek tomu, že Harry povedal, že oba filmy nenávidí, veľakrát som ho počas nich nachystala usmievať sa a smiať sa. Je skutočne pútavé sledovať ho, keď si myslí, že to nikto nerobí.
Sú veci, ktorých by si na ňom človek nikdy nevšimol, ak mu nevenuje dostatočnú pozornosť. Spôsob, akým sa vždy obzrie po miestnosti, aby sa uistil, že sú všetci v pohode, než svoju pozornosť vráti k obrazovke, alebo spôsob, akým sa ľavá jamka zjavuje na jeho tvári skôr, než tá pravá. Keď sa smeje, nakláňa sa dopredu a ak mu niečo príde výnimočne vtipné, spľasne ruky dokopy. Moja najobľúbenejšia vec z tých, čo som si všimla, je však tá, ako sa mu vytvoria vrásky okolo očí, tesne predtým ako sa objaví úsmev alebo sa začne smiať.
Harry býva tak šťastný bez toho, aby si to uvedomil. Je príliš zatrpknutý na to, aby si všimol, že aj tie najmenšie veci mu prinášajú veľké potešenie.
Mobil vedľa mňa zavibruje a odtrhne moju pozornosť od toho mätúceho chlapca.
Dean: Ahoj, stále ideš na tú moju zajtrajšiu párty?
Párty? Kedy som súhlasila s tým, že pôjdem na párty?
Na moment je moja myseľ prázdna, potom však spomienka na mňa a Abbey, ako mu voláme, vypláva na povrch. Požiadala som ho o zopakovanie toho rande a on ma namiesto toho pozval na jeho novoročnú párty. Hádam, že som sa tak namotala na toho hlúpeho kučeravého imbecila, že som zabudla na môj rozširujúci sa spoločenský život.
A potom mi dôjde, že som nikdy nebola na párty.
Otázky a pochybovanie o mne samej okamžite zaplavia môj mozog. Väčšina tých náhodných otázok zahŕňa môj nedostatok skúseností a to, čo by som mala robiť na párty.
ESTÁS LEYENDO
Troubled. [SK Preklad]
FanficNemyslím, že skutočne viete kým ste, pokým nestratíte samých seba. Nepoznáte bolesť, pokým človek, za ktorého by ste dali život, neodistí granát, nechávajúc vás osamelých stáť na otvorenom bojisku. Nepoznáte lásku, pokým vás zdroj vášho šťastia nene...