13

438 27 2
                                    


Harry.

„Počkaj, takže čo presne sa stalo Melanie?" Louisove oči sa rýchlo pohybujú po ceste pred nami, zatiaľ čo úzkostlivo krúti palcami. Snažím sa neodbočiť z asfaltu pri ceste späť do domu: všetko je tu pre mňa opačne a to auto Melanie, staré-ako-sračka mi príliš nepomáha.

„No, zatiaľ čo ste si vy dvaja doplňali zásoby, čo nemám šajnu ako ste si tu už stihli nájsť dealera," povzdychnem si, „Ja som sa vás idiotov snažil nájsť. Pamätám si, že som jej presne povedal, aby zostala v aute, ale ona nepočúvala a išla po mne. Práve som otváral dvere, keď som ju počul zakričať moje meno a..." zmĺknem pri tom ako moje krvavé hánky pevnejšie zovrú volant: v mysli mi vyskočí obraz jej tela bez života ležiaceho na zemi.

„A?" pritlačí Hannah.

„Nejaký bastard bez domova ju udrel zozadu do hlavy a chopil sa príležitosti. Našťastie som nebol ďaleko, inak kto vie čo by sa mohlo stať. Mal som tam vaše zadky nechať a prinútiť vás domov kráčať."

„Čokoľvek povieš," povie Hannah sarkasticky.

Okamžite spomalím, keď uvidím na príjazdovej ceste zaparkované strieborné auto.

Rodičia Melanie.

„Do riti, už sú späť," vypnem svetlá a zaparkujem.

„Tak ako sa tam máme do pekla dostať bez toho, aby nás chytili?" Louis otvorí dvere a vystúpi, spýtavo nazerajúc do okna na poschodí. Cez záclony presvitá slabé svetlo a vnútri sa pohne tieň.

„Mám nápad," poviem keď vypnem motor a vyskočím von. Všetci traja sa prikrčíme a zakrádame sa k oknu obývačky. Hannah zanadáva, keď stúpi na jeden z kameňov uzatvárajúci kvetinový záhon, a pes, ktorý patrí Melanie, zdvihne pri tom zvuku vnútri hlavu.

James sedí na gauči a pozerá niečo, čo vyzerá ako Poliši a Thea umýva riady po jedle. Zodvihnem zopár kamienkov a pozriem za seba, aby som sa uistil, že ma Hannah a Louis nasledujú, zatiaľ čo sa vydám na cestu okolo domu.

Akonáhle sme z dohľadu, zamierim na okno v ktorom sa svieti a hodím doňho jeden z kamienkov. Odrazí sa od bočnej strany domu, na míle míňajúc môj cieľ.

„Kámo, v hádzaní si fakt na hovno," chichoce sa za mnou Louis.

„Zavri kurva hubu," vypľujem zo seba pri tom, ako hodím ďalší a usmejem sa, keď trafí cieľ.

Nikto k oknu nepríde.

„Do prdele!" zvolám a prikryjem si ústa rukou pri tom, ako sa ozve praskajúci zvuk pri hode tretím okruhliakom. Závesy zašuštia a vynorí sa z nich hlava Melanie. Jej ústa sa otvoria keď uvidí prasklinu v podobe pavučiny na spodnom rohu skla, a ja rozpačito zdvihnem ruku, kým ju zase spustím.

V náhlivosti povolí okno a trochu sa trápi s tým, aby ho zdvihla hore.

„Čo to do pekla robíte?" zakričí na nás v šepote.

„Tvoji rodičia sú späť a ja sa necítim zrovna na to, aby som po zvyšok času čo som tu kydal kravský hnoj. Pusti nás dnu," zavolám naspäť.

„Ako to mám spraviť?" zastrčí si visiaci vlas za ucho a pozrie sa koľko nás tam je.

„Ja neviem, proste na niečo príď. Kurva," zafučím a odhrniem si vlasy z očí. Jej obočie sa zamračí a môžem vidieť za jej očami ublíženie z mojej neokrôchanosti.

Ak si myslela, že sa medzi nami predtým stalo niečo špeciálne, tak sa sakramentsky mýli. Tie veľké, modré, krásne oči boli vymazané z mojej mysle v momente, ako som vykročil z kúpeľňových dverí.

Troubled. [SK Preklad]Where stories live. Discover now