Melanie.
Nie som si istá, čo je moja prvá myšlienka, keď spoza mňa začujem Deana. Nie je to jedna vec, ale množstvo slov, ktoré sa všetky točia okolo toho istého: panika, strach a nenávisť. Ton jeho hlasu ma zmrazí na kosť a ja zavriem oči, aby som to ľadové pálenie vytlačila preč. Je to akoby som bola uväznená, keď sa snažím vydať zvuk, ale nič zo mňa nevyjde. Jeho hlas so sebou prinesie ten istý ľadový chlad ako tú prvú noc, spolu pocitom známej bolesti na mojom líci.
Ako sa natočím aby som z neho niečo zachytila, vidím, že to šialenstvo ešte neopustilo jeho oči. Na perách sa mu zjaví úsmev, keď jeho oči zostanú zamerané na mne a ja začnem panikáriť. Pokúsim sa pohnúť, aby som sa od neho dostala ďalej, ale nič sa nestane. Je to akoby som mohla cítiť chlad zakrádajúci sa mi telom, predtým ako uväzní moju myseľ. Nezáleží na tom, ako veľmi sa snažím vyslobodiť, som primrznutá k miestu.
Vzápätí je Harry po mojom boku a pomáha mi utiecť z Deanovho studeného zovretia. Jeho prsty sa jemne obmotajú okolo môjho zápästia a vytiahnu ma z môjho miesta na gauči na druhú stranu stolu. Harryho pozornosť zostane zameraná na Deanovi, jeho telo napäté, pripravené sa naňho každú chvíľu vrhnúť.
„Vypadni kurva odtiaľto. Hneď." Jeho hlas je prísny, silný, stabilný. Dostatočne zastrašujúce je už len to, že nepotrebuje fyzické varovanie na to, aby sa vyjadril jasne.
Dean sa len usmeje.
„Ale ja som práve prišiel!" zasmeje sa zľahka a pozrie na niekoľko opitých teenagerov okolo nás. „Nemôžeš ma teraz vyhodiť. Ešte sa tu len zabývavam," pokračuje.
„Chceš ma kurva pokúšať?" strelí po ňom Harry späť. Položím ruku na jeho zovreté päste, aby som upokojila jeho hnev. Bohužiaľ si môj dotyk nevšimne a zostane zameraný na narušiteľovi.
„Kámo, upokoj sa," zasmeje sa Dean a siahne do zadného vrecka. „Beztak som tu len kvôli obchodu, tak si toho zlého chlapca odpusti." Vytiahne špinavé hnedé papierové vrecko a zatrasie ním, akoby to mal byť dôkaz. „Videl niekto Hannah?"
Počkať, čo?
Ako na zavolanie, smejúca sa Hannah vojde do miestnosti s jednou z jej kamarátok zavesenou do jej ruky. Keď si všimne Deana, vzrušene zavreští a vyjde mu naproti. Louis, Harry a ja neveriacky sledujeme ako vytiahne ruličku peňazí spoza opaska a podá mu ju.
„Nemyslela som, že by si vážne prišiel. Na sekundu si ma vyľakal, Evan," okomentuje to šťastne.
Som ticho z ohromenia, keď ich sledujem veselo konverzovať. Moja myseľ bzučí minimálne tisíckou otázok, ale dokola sa opakujú tri rovnaké, zatiaľ čo sledujem ako sa odohráva scéna predo mnou: Prečo ho volá Evan? Vie, kto je v skutočnosti? Kedy sa spoznali?
„Hannah, čo do piče robíš?" zakričí Harry vedľa mňa a v údive ukáže na Deana. „Ty ho poznáš?"
„Hej? Je to môj dealer," odvetí akoby to bola tá najviac očividná vec na svete. „Myslela som, že ste sa vy dvaja už stretli? Pamätáš si, keď si musel ísť vyzdvihnúť mňa a Louisa-?"
„Nie!" preruší ju Harry a udrie dlaňou do operadla gauča. „Nestretli sme sa a je tam jasný dôvod prečo!" Harry vedľa mňa prakticky kypí, ale ja som stratila snahu o jeho kontrolovanie.
Pred očami sa mi odohrá spomienka ako som v aute s Harrym. Pokúšali sme sa nájsť Louisa a Hannah, tú noc čo sa vykradli, tú noc, čo ma napadol cudzinec. Obchodovala s Deanom po celý ten čas a my sme boli priveľmi slepí aby sme si to všimli.
YOU ARE READING
Troubled. [SK Preklad]
FanfictionNemyslím, že skutočne viete kým ste, pokým nestratíte samých seba. Nepoznáte bolesť, pokým človek, za ktorého by ste dali život, neodistí granát, nechávajúc vás osamelých stáť na otvorenom bojisku. Nepoznáte lásku, pokým vás zdroj vášho šťastia nene...