38

341 29 1
                                    

Melаnie.

„Dobre, chcem aby sa všetci postavili na čiernu čiaru," zazrie na nás trénerka Eversová, keď skontroluje našu dochádzku. Zaskučím spolu so zvyškom triedy na telesnej a spravím tri útrpné kroky k určenému miestu. „Vybíjaná," začne trénerka, „je druh umenia. Je to hra, ktorá vyradí slabých a zomkne silných: je to o prežití v tej najčistejšej forme."

Valerie vedľa mňa si odfrkne.

„Druh umenia?" zašepká vedľa mňa, zatiaľ čo trénerka pokračuje vo svojich kecoch. Zasmejem sa spolu s ňou na tom smiešnom prehlásení. Mám pocit, že kým skončí s vysvetľovaním pravidiel prejde aspoň desať rokov. Netuším, prečo musí Eversová zachádzať do takých detailoch o hre: všetko čo musíš robiť je trafiať loptou nepriateľov a nadávať na nich, keď vás trafia oni.

„Wellsová. Jamesonová," prikáže. „Predok a stred." Trénerka ukáže na podlahu za seba a moja nevôla k tomu športu vzrastie, keď sa dve dievčatá postavia po jej bokoch. Carson si napraví svoj vysoký blondavý cop a usmeje sa na každého jej slávnym úsmeškom, zvlášť na jedného človeka. Nakloním sa dopredu aby som videla, ako pohľadom prepaľuje Harryho. Uľaví sa mi, keď uvidím, že on si jej hladový pohľad ani nevšimol. Neviem čo by som spravila keby ho vidím pozerať na ňu rovnako. Viem, že by som sa o to nemala zaujímať vzhľadom na to, čo mi spravil: mala by som sa cez neho preniesť a preklínať jeho meno, ale odkedy robím správne rozhodnutia keď sa týkajú Harryho? Povedal, že sa zmení k lepšiemu, a ja mu verím.

„Dobre dievčatá, vyberte si tímy. Carson?"

Carson odtrhne pohľad od Harryho a usmeje sa na trénerku Eversovú. „Áno?" spýta sa nevinne. Pretočím nad ňou v znechutení oči. Je tak otravná s tým jej sprostým uvrieskaným hlasoma umelým vzhľadom. Je to akoby mala všetkých obmotaných okolo prstu a ja to nemôžem zniesť.

„Ty prvá," kývne jej Eversová.

„Harry," povie Carson okamžite bez zaváhania v hlase. Usmeje sa na Harryho a mne sa pri tom pohľade v hneve zovrú ruky v päsť. Násilné myšlienky sa pretlačia do popredia mojej mysle a ja si predstavujem, ako jej vpletiem ruky do jej hlúpych blondavých vlasov a opakovane jej mlátim hlavu o zem.

Vážne ju neznášam.

Harryho zelené oči nájdu moje a keď uvidí moju reakciu, usmeje sa, čo ma prinúti sa odvrátiť.

Druhé dievča, Katie Jamesonová, ukáže mojím smerom a na moment si myslím, že by ma vážne mohli vybrať prvú, lenže potom červenovlasé dievča vedľa mňa postúpi dopredu, ked zavolajú jej meno. Katie mi nevadí, je celkom milá. Jedinú vec čo nemám rada je, že sa priatelí s Carson a pri telesnej sa neskutočne predvádza.

Moja nevôľa ešte vzrastie keď uvidím, ako do telocvične vojdú dvaja muži s kamerami namierenými na nás. Super, takže nie len že natočia to, ako si ma vyberú poslednú, ale tiež natočia to, ako mi moje súperky nakopú zadok.

Študenti sú postupne po jednom vyberaný a čoskoro na čiare stojím len ja a Valerie. Carson sa na nás dvoch zachichoce a ja jej smerom vyšlem prepaľujúci pohľad. V odpovedi sa usmeje. Katie si ticho zamrmle ked si ma premeria predtým, ako presunie pozornosť k Val. Každý vie, že som k ničomu vo všetkom čo zahrňa fyzickú aktivitu, preto som v tejto situácii.

„Melanie," zavolá nakoniec, čím ma prekvapí. Nohy ma odnesú k jej boku a zvítam sa s ostatnými hráčmi v tíme.

„Ugh, fajn," odvetí Carson ignorantsky. „Myslím, že sa budem musieť zmieriť s tou druhou." Sledujem ako sa obočie Valerie zamračí a na tvári sa jej objaví výraz vtipnej neviery.

Troubled. [SK Preklad]Where stories live. Discover now