Oznam o pokračovaní

230 19 0
                                    

Všetci časti - aj tie bonusové - máme za sebou. Prvá časť Troubled. je tak definitívne ukončená. 

Čo s pokračovaním? Autorka ho síce začala pridávať, ale len prvé časti a už veľmi dlho nič nepribudlo. Nechcem preto začínať preklad s tým, že mi tu potom zostane nedokončený. Pokiaľ sa do druhej časti skutočne pustí a napíše ju (alebo napíše aspoň dostatočné množstvo kapitol na to, aby sa dalo dúfať, že to aj dopíše), tak sa samozrejme pustím do prekladu. A dám nový oznam tiež sem, aby vás to upozornilo.

Nateraz si ale musíme vystačiť s tým, že Harry a Melanie žijú už nejaký čas od seba, majú svoj život, nie sú spolu šťastne až do smrti a situácia sa otočila, takže teraz je Melanie to zlé dievča. Nakoniec, aj keby druhú časť nikdy nedopíše, aj toto by sa dalo brať ako ukončenie príbehu. Nešťastné, ale je to ukončenie. Také, kde ho ona spravila lepším človekom, on ju horším, a sú tam kde na začiatku - jeden bez druhého. 

Chcem sa týmto teda poďakovať, pokiaľ ste prišli až do konca. Viem, že som mala sama veľa prestávok - a niektoré boli veľmi dlhé - a veľa čitateľov tak opadlo. Pre tých čo tu ale zotrvali, alebo sa možno objavia keď na dielo náhodou narazia, tak som rada že som vám ho mohla preložiť a dať možnosť prečítať.

Vidíme sa možno niekedy pri druhej časti. A ak aj nie, tak som rada že sme to spolu dotiahli do konca a nateraz sa s prekladom (a tým asi aj s vami, ak sa neobjavíte pri mojej vlastnej tvorbe) lúčim.

Troubled. [SK Preklad]Where stories live. Discover now