Harry.
No do riti.
Čo sa práve stalo?
Stále ju môžem pred sebou cítiť, jej dotyk doznieva na mojej rozhorúčenej pokožke. Obtriem sa prstami o moje pery, zatiaľ čo sa pokúšam ten pomaly umierajúci pocit udržať nažive. Jej udierajúce kroky sa ozývajú chodbou, keď uteká dole a myšlienky o tom, čo sa mohlo stať ak by nás nevyrušili, začnú bežať mojou hlavou.
A ja sa uistím, že sám sebe sľúbim, že nabudúce vyrušení nebudeme.
Pozriem sa na tú pohromu, ktorou sa stala jej izba, a to všetko kvôli mne. Niečo, čo začalo ako jednoduchá provokácia, sa zmenilo v niečo oveľa väčšie, oveľa lepšie, než som očakával. Moje prsty zľahka prechádzajú po predmetoch na jej stole, zatiaľ čo ich moje oči skúmajú. Usmejem sa pri pohľade na 12-ročnú Melanie a dievča, ktoré sa na ňu podobá.
Žeby mala sestru, o ktorej neviem?
Nadskočím, keď začujem zbor hlasov a otočím hlavu, aby som videl, komu patria. Položím obrázok späť na stôl a pozdvíham okolité veci, ktoré sme zhodili.
„Kto tu sakra je?" Opýta sa ospalá Hannah, keď sa pretiahne do izby. Vlasy jej odstávajú všetkými smermi a keď si pretrie oči, spôsobí to, že sa jej makeup ešte viac rozmaže.
„Vyzeráš ako úplna sračka," poviem s úsmevom a ona mi ukáže prostredník.
„Ďakujem, kretén." Zvalí sa na čerstvo ustlanú posteľ Melanie. Tá bude chrliť oheň, keď uvidí jej pokrčené prikrývky. Hannah zhrabne vankúš a pritlačí si ho na vrch hlavy, aby zablokovala otravné hlasy prichádzajúce zdola. Prejdem okolo a ľahnem si vedľa nej, posteľ sa prehýba a vŕzga pod mojou váhou.
„Ja tie suky vykopnem. Zobudili ma a to som spala len dve hodiny," posťažuje sa a ja si odfrknem a pretočím očami.
„Úbožiatko, ja som minulú noc spal len dobré tri. Tak sa prestaň sťažovať." Prevalím sa na brucho a vytiahnem telefón.
„Bol si príliš zamestnaný vyvádzaním s Melanie?" Nadvihne vankúš, aby odhalila svoj rastúci úškrn a ja jej ho pritlačím späť k tvári. Smiech Hannah je tlmený jeho povrchom a ja si prajem, aby som jej ho mohol napchať do krku.
„Nie, nebol. Len som nemohol spať," poviem, keď pozornosť navrátim k hre v mobile.
„Ako ďaleko ste vy dvaja zašli? Počkaj, zašli ste vôbec niekde?" Posadí sa a položí si vankúš do lona, zatiaľ čo si nohy poskladá pod zadok. Premýšľam nad tým, či jej povedať o všetkom, čo sa doteraz stalo. Hannah nemôže udržať ústa zavreté, ani keby od toho závisel jej život. „Videla som ten cucflek, tak mi nehovor, že ste sa nikam nedostali," informuje ma. Vzhliadnem a zbadám ten prísny pohľad, ktorým po mne strieľa.
„Nebudem tu s tebou mať nejaké zasrané stredoškolské zasadnutie klebiet. Staraj sa o svoje veci," vyšteknem.
„Panebože, len ma to zaujímalo. Nemusíš byť kretén kvôli každej malej veci, čo poviem." Vyštekne späť a nakrčí obočie, posielajúc mojím smerom ten najškaredší pohľad.
„To je jedno, ja si idem pre niečo na jedenie." Odignorujem ju a vyjdem z dverí, zabuchujúc ich za sebou. Nejde o to, že by som sa snažil byť voči každému kretén, jednoducho to len prirodzene prichádza. Jej poznámka ma úprimne ani nejak netrápila, len som si chcel nájsť dôvod na odchod.
Plus, tak trochu chcem vidieť Melanie.
Chcem jej povedať, že ma možno mrzí, že som jej zničil izbu a že ma možno tiež mrzí, že som medzi nami začal niečo, čo skončí tým, že jej zlomím srdce.
YOU ARE READING
Troubled. [SK Preklad]
FanfictionNemyslím, že skutočne viete kým ste, pokým nestratíte samých seba. Nepoznáte bolesť, pokým človek, za ktorého by ste dali život, neodistí granát, nechávajúc vás osamelých stáť na otvorenom bojisku. Nepoznáte lásku, pokým vás zdroj vášho šťastia nene...