Harry.
V momente ako vkročíme do dverí, sme pohltení. Niekoľkokrát ma ľudia potľapkajú po chrbte a gratulujú mi, že som zvládol prežiť ďalší rok, čo mi dvoch minútach príde bezcenné a otravné. Napriek tomu ako sa cítim, usmievam sa na opitých teenagerov a snažím sa udržať moju výbušnosť na uzde. Hudba prerážajúca z reprákov si ukradne všetku pozornosť, takže všetci tancujú spolu alebo sa obtierajú jeden o druhého, ale tá moja je sústredená na Melanie a jej ruku v mojej ruke, keď sa pretláčame davom.
Otočím hlavu, aby som stihol pozrieť na zmätené dievča za mnou a zľahka sa uškrniem nad jej výrazom – ústa otvorené a oči rozšírené v úžase. Je úplne pohltená scénou, ktorá sa pred ňou odohráva. Nakoniec sa pretlačíme do kuchyne, kde už sa sformovala malá skupinka. Pozdvihnú pri mojom príchode poháre a znovu mi poprajú všetko najlepšie, než sa z kuchyne vypotácajú. Jedno dievča doslova prepadne cez kuchynské dvore a dokonca aj ja sa cítim trápne za jej priateľov, ktorí jej pomáhajú postaviť sa.
Melanie mojím smerom zdvihne obočie, v odpovedi na čo otrávene pretočím oči. Jej krásny smiech zaplní miestnosť a ja sa pripojím, zabávajúc sa na ich hlúposti.
„Hej, mohla to byť len party mojich rodičov. Buď vďačný," povie pomedzi chichot.
Napriek tomu, že je hudba trochu tlmená, stále musím kričať aby ma počula.
„To bolo kurva hrozné, okej. Ani mi to nepripomínaj," odvetím žartovne. Súhlasne prikývne a presunie sa bližšie ku mne.
„Čo chceš na pitie?" spýtam sa hlasnejšie než je treba, keď skúmam naše možnosti. Napriek tomu, že Nick robí dobré party, jeho vkus na alkohol je pekne na hovno.
Melanie si obzrie niekoľko fliaš položených na linke, než ukáže na jednu vysokú a čistú. Zasmejem sa na jej voľbe a nakloním pobavene hlavu.
„Vodka? Si si dúfam vedomá, že je to silná vec," informujem ju, keď vezmem červený kelímok.
„Oh, tak potom možno niečo iné?" spýta sa neisto a vráti sa k výberu. Melanie radšej vyberie nejaký zmrznutý ovocný drink na konci radu, ale ja ju zastavím predtým ako by sa skutočne rozhodla pre niektorý z tých nechutných bordelov.
„Ak už máš piť, tak poriadne," zasmejem sa a pokračujem v plnení jej pohára. Otvorí ústa aby protestovala, ale opäť ju zastavím. „Neboj sa, zmiešam ti to. Ver mi, zlato," poviem jej spolu so žmurknutím. Viem, že totálne zbožňuje keď ju tak volám, a opäť mi to potvrdí, keď sa jej líca zapália do červena.
Prejdem ku chladničke a preskúmam jej obsah než vezmem plechovku limonády. Zvedavo ma sleduje, keď ju otvorím a zmiešam s čakajúcou vodkou. Upijem si, zhodnotím to ako prijateľné a podám jej to. Vďačné sa usmeje, než si to zdvihne k perám a zdráhavo si trochu usrkne. Zasmejem sa, keď nakrčí tvár pri tom pálivom pocite ale po pár sekundách sa jej to podarí prehltnúť.
YOU ARE READING
Troubled. [SK Preklad]
FanfictionNemyslím, že skutočne viete kým ste, pokým nestratíte samých seba. Nepoznáte bolesť, pokým človek, za ktorého by ste dali život, neodistí granát, nechávajúc vás osamelých stáť na otvorenom bojisku. Nepoznáte lásku, pokým vás zdroj vášho šťastia nene...