Melanie.
Dean mi napíše o niekoľko dní neskôr, ten najkreatívnejší text, s akým môže chalan prísť.
Dean: Ahoj
Suším si moje mokré vlasy, kým premýšľam nad odpoveďou. Čo odpovieš na „Ahoj?" Keď si uvedomím, že nemám absolútne žiadne sociálne zdatnosti, vyhnem sa jeho správe a zatiaľ otvorím nový chat s Abbey.
Ja: Čo povieš chalanovi, keď ti napíše „Ahoj?"
Môj telefón sa rozsvieti okamžite po tom, čo to odošlem.
Abbae: Skočíš s ním do postele.
Pomedzi pery mi unikne smiech a ja sa posadím na posteli. Missy, môj Bloodhound, sa na mňa pozrie a venuje mi niečo, čo sa podobá úsmevu a zavrtí chvostom.
Ja: To nespravím.
Odložím telefón a pozriem na Missy. Začne s chvostom vrtieť rýchlejšie a keď k nej natiahnem ruku, aby som ju pohladkala, oblizne mi ju.
„Neznášam chalanov," povzdychnem si a ona drgne do mojej ruky, akoby na znak súhlasu. Náhle ma niečo napadne a znovu otvorím správu od Deana.
Buch.
Buch.
Buch.
Zodvihnem hlavu, keď sa obraz na mojej stene začne triasť. Čo do pekla...?
„Harry!" zakričím.
„Čo?" ozakričí tlmene cez steny.
„Daj tichšie tú hudbu!"
Zafučím a odhrniem si vlasy z tváre, kým čakám, kedy vypne ten hrozný zvuk. Moji rodičia sú práve vonku na večeri, takže je jasné, že budú porušovať pravidlá. V hlave si začnem vytvárať zoznam možných spôsoboch ako ho zabiť, keď zvuk basov ešte narastie a o chvíľu to vyzerá, akoby sa triasol celý dom.
Missy ma nasleduje, keď kráčam chodbou a začnem tĺcť päsťou na jeho dvere. Pravdepodobne je nemožné aby ma počul, ale aj tak to skúsim. Ako je možné, že Louisa a Hannah toto nijak neovplyvňuje? Dvere sa otvoria a stojí v nich Harry bez trička, uškŕňajúci sa na mňa.
Nepozeraj sa dole. Nepozeraj sa dole. Nepozeraj-
Pozriem sa dole.
Náhodné tetovania bez významu pokrývajú jeho ruky a niektoré sú rozhádzané aj po jeho nekonečnom hrudníku. Presne ako som si predstavovala, jeho svaly sú dokonale vyrezané a ja musím moje oči odrhnúť preč, skôr ako si to všimne.
Musím prestať takto premýšľať: je ako môj adoptovaný brat!
„Môžem ti nejako pomôcť?" Oprie sa o rám dverí a ja sa chystám odpovedať práve vtedy, keď si všimnem zvláštny zápach, vychádzajúci z jeho izby. Môj pohľad je zablokovaný, keď sa postaví do svojej plnej výšky, akoby sa snažil niečo zakryť.
„Čo to je za zápach?" Harry natiahne ruky cez otvor dverí, keď spravím krok vpred, aby som to zistila.
„Nič," nalieha a poškriabe sa vzadu na hlave. Jeho oči nie sú normálnej jasnej farby a ja si to začínam dávať dokopy.
Oči, zápach, obranné chovanie...
„Ty si... ty si nahúlený?" Pozriem sa do jeho červených očí a on sa otočí.
YOU ARE READING
Troubled. [SK Preklad]
FanfictionNemyslím, že skutočne viete kým ste, pokým nestratíte samých seba. Nepoznáte bolesť, pokým človek, za ktorého by ste dali život, neodistí granát, nechávajúc vás osamelých stáť na otvorenom bojisku. Nepoznáte lásku, pokým vás zdroj vášho šťastia nene...