Melanie.
„Pretože ťa mám rád."
Viem, že by som nemala veriť jeho slovám, že by som ich mala odsunúť stranou akoby na mňa nemali žiaden účinok, ale nemôžem. Či je jeho priznanie úprimné alebo nie, vyrazí mi dych. Moje srdce poskakuje pri možnosti že možno, niekde hlboko, ku mne niečo cíti.
Ale potom ma dobehne moja myseľ a pripomenie mi, že je opitý a nestály.
„Povieš na to niečo?" Pozerá na mňa s niečím, čo vyzerá ako nádej v jeho lesknúcich sa smaragdových očiach. Harry sa na mňa usmeje, odhaľujúc svoje rozkošné jamky v lícach, ktoré ma privádzajú do šialenstva.
„Si opitý," prehlásim, keď sa sama pre seba prihlúplo uškrniem.
„Hej, ja viem. Už si mi to povedala." Prisunie sa bližšie ku mne a jemne mi zovrie zápästie, aby mi zabránil odísť.
„Nebudem tvojim slovám veriť, pretože viem, že si zajtra nebudeš nič pamätať a odmietneš ma, keď sa ti to budem snažiť povedať. Necháš ma, aby som znovu vyzerala ako hlupák, ale tentoraz s pocitmi, o ktorých viem, že by som ich nemala cítiť," poviem ticho. Prajem si, aby bol triezvy, keď toto hovorí. Prajem si, aby boli jeho slová úprimné, a neboli to len slová vypustené do vzduchu kvôli alkoholu v jeho krvnom obehu. Harry predo mnou nikdy predtým nebol opitý, takže neviem ako sa pod vplyvom správa. Môže byť ten úprimný opilec, ktorý povie všetko, čo mu príde na myseľ, alebo môže byť chorobný klamár.
Pretočí moju malú ruku vo svojej veľkej a hrá sa s mojimi prstami. Harryho dotyk je tak upokojujúci a jemný, úplný opak jeho zvyčajného správania. Skúma moje prsty medzi svojimi: jeho sústredený výraz odhaľuje jeho vnútorné rozjímanie nad niečím. Rukou raz zovrie tú moju predtým ako si ju položí tam, kde je jeho srdce. Udiera do mojich brušiek prstov so silným a stálym tempom. S úžasom ho sledujem, zatiaľ čo údery jeho srdca naberajú na rýchlosti čím dlhšie držím ruku položenú na jeho hrudi.
„Cítiš to?" Prikývnem a stretnem sa s jeho tvrdým pohľadom. „To je kvôli tebe," povie úprimne. „Toto mi robíš, Melanie. Nútiš ma cítiť veci, ktoré som predtým nikdy s nikým necítil. Všetko toto... tieto emócie, je to pre mňa neznáme. A mrzí ma, že som k tebe vždy kretén, ale je to jediný spôsob, ako to viem zvládnuť."
Moje mlčanie zmení úprimnosť v jeho očiach na neistotu. Nie je to tak, že by som to necítila rovnako, len ma nenapadá nič, čo by som povedala ako odpoveď. Nikdy predtým som ho takého otvoreného a úprimného nevidela. Dnes ráno sa na mňa naštval za to, že som sa ho spýtala na plány do budúcnosti a teraz sa mi otvára bez toho, aby ho niečo držalo späť.
Nakloním sa dole a venujem mu bozk na hruď, čím spôsobím, že jeho srdce doslova vynechá úder. Vyjde z neho úľavný povzdych a pritlačí si ma k hrudi.
„Verím ti," zašepkám mu do krku. Moje pery pobozkajú spodok jeho brady a on spokojne zahmká. „Poďme dovnútra, je tu zima."
Moja ruka vezme tú jeho, zatiaľ čo odomknem dvere a vyskočím von. Štrk nám škrípe pod nohami a ja si vytiahnem ruku z tej jeho, aby som ju vopchala do tepla mojej bundy. Zastaví ma predtým, ako by som to mohla spraviť a namiesto toho si prepletie prsty s mojimi.
„Čo?" spýta sa ma, keď jeho smerom vyšlem pohľad plný údivu. „Rád ťa držím za ruku," zamrmle, keď sa jeho pery zdvihnú v hanblivom úsmeve a jeho líca sa začervenajú.
Toto je Harry, ktorého zbožňujem: toto je Harry, s ktorým chcem byť. Toto je jeho stránka, ktorú som nikdy predtým nevidela, a nechcem, aby to niekedy skončilo. Ale, keďže poznám Harryho, je len otázkou času kedy ho niečo rozruší a vráti sa k svojmu normálnemu, skutočnému ja.
YOU ARE READING
Troubled. [SK Preklad]
FanfictionNemyslím, že skutočne viete kým ste, pokým nestratíte samých seba. Nepoznáte bolesť, pokým človek, za ktorého by ste dali život, neodistí granát, nechávajúc vás osamelých stáť na otvorenom bojisku. Nepoznáte lásku, pokým vás zdroj vášho šťastia nene...