Selamlar canlarım! (:
Bu hikayemizi heyecanla bekleyen çok kişi var. Bu beni inanılmaz derecede mutlu ediyor. Ama en başından da söylediğim üzere; ne yazık ki HAVİN bitmeden bu hikayeme başlayamam. O yüzden her fırsatta Havin'i yazıp yayınlıyorum. Öyle sanıyorum ki buluşmamıza çok az kaldı! (:
O zamana kadar yazdığım alıntıları paylaşmaya da devam edeceğim elbette! Takipte kalın :*
***
Kadının çığlıkları kulaklarına doldukça adım adım geçmişe gidiyordu. Neler yapıyordu bu hayvan herif? Kadının canını nasıl yakıyordu da çığlığı böyle her tarafa yayılıyordu. Bağırmamalıydı, çığlık attıkça daha çok acı çekecekti. Biri kadına söylemeliydi. Susması gerektiğini, kurtulmak için sessiz olması gerektiğini biri söylemeliydi!
Elleriyle kulaklarını kapayıp odanın en uç köşesine geçerek duvarın dibine gizlendi, dirseklerini dizlerine yaslayıp küçücük oldu. Farkında değildi ama bedeni titriyor, sırtının ortasında ter birikiyordu.
Kadının çığlıkları hala devam ediyordu! Karanlık üzerine geliyordu. İstemiyordu, yeniden karanlıkla sarmalanmak istemiyordu ama kadın hala çığlık atıyordu!
Bağırmak yoktu, çığlık atmak yoktu!
Canı acıyordu... Karanlık korkutuyor, o korkunç fareler üzerine saldırıyordu. Henüz küçücük olan bedeninin üzerindeki yaralardan akan kanlar onu lezzetli bir yemekmiş gibi gösterirken fareleri durdurmak için yapabileceği hiçbir şey yoktu. Üzerindeki küçük pembe taytı ve beyaz tişörtü yırtılmış adeta etini onlara sunuyordu. Canı çok acıyordu ama bağırmak yoktu, çığlık atmak yoktu!
Gözlerimden süzülen yaşlarla boğazının derinden gelen hıçkırık dudaklarının arasından dökülürken, canı acıyordu ama bağırmak yoktu! Kulaklarındaki elleri dudaklarının üzerindeki yerini alırken nefessiz kalıyor, ölecekmiş gibi hissediyor olsa da başka çaresi yoktu! Bağırmak daha fazla acı demekti. Daha fazla karanlık... Bağırmak yoktu, çığlık atmak yoktu!Susmak zorundaydı, bulunduğu karanlıktan kurtulmak için sessiz olmak zorundaydı!
Karanlık, gerçekten alıp götürebilir miydi onu? Daha korkunç adamların, simsiyah, uzun tırnaklı cadıların olduğu bir cehenneme... Ama o anda yaşadığı da cehennem değil miydi zaten? Cennet karanlık olur muydu hiç?
O halde zaten cehennemde değil miydi? Onu boğan, canını acıtan, kanını akıtan bir cehennem...***
Yeniden görüşünceye dek kendinize çokkk iyi bakın!
Instagram: asliyilmazmyreal ve asliyilmazhikayeleri
Kocaman Sevgilerimle,
MyReaL
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~~Karanlık Ruhlar~~
General FictionRuhlarla ilgili bir hikaye değildir. Hikayede tecavüz, darp vb. (+18) içerik yer almaktadır. Yaşınız uygun değilse okumayınız. Tanıtım: Biri karanlık bir gecede açmıştı gözlerini dünyaya, biri kısacık ömründe yaşadığı en güzel gününün ardından tan...