Duyuru & Alıntı ~~

2.6K 96 69
                                    

Selamlar Canlarım! ✋✋

Bildiğiniz üzere ilk hikayem HAVİN artık tamamlandı ve ben 28 NİSAN'dan itibaren burada sizlerle birlikte olacağım.
Havin'i yazarken yanımda olan ve varlığı ile beni mutlu eden herkese tekrar teşekkür edip bu hikayemde de daha birçok kişi ile tanışmayı diliyorum! 🙏🙏

28 NİSAN için sakın kimseye söz vermeyin! :)

***

Gözlerini açtığı an derin bir nefes çekti içine. Lanet olası karanlık yine rehin almıştı ruhunu. Yine kapkaranlık gökyüzüne uzanan alevlerin dumanı dolduruyordu ciğerlerini de kesiyordu soluklarını. Lanet etti bir kez daha. Yaşadıkları, yaşayamadıkları ve tüm kayıpları için lanet etti! Gözlerini kapatıp uyku denen o lanet şey benliğini ele geçirdiği her an yaşadığı kabuslar için lanet etti. Uykuya direnemeyen benliğine lanet etti. Aldığı nefeslere lanet etti. O aşağılık herifi hala bulamadığı ve intikamını alamadığı için lanet etti. Hayata ve ona dair her şeye lanet etti.

Bir hışım girdiği banyoda soğuk suyun altında tenindeki terden kurtulurken başını duvarlardan birine yaslamış, nefeslerini düzene sokmaya çalışıyordu. Yıllardır her sabah aynı şeyi yaşamaktan bıkmıştı artık ama ne yaparsa yapsın geçmişin karanlığı peşini bırakmıyor, boğazına doladığı ilmeliği daha da sıkıyordu. Her geçen gün daha fazla, daha fazla... Yumruk yaptığı elini duvara geçirirken kaçıncı kere olduğunu bilmediği bir lanet ve küfür savruldu dilinden. Soğuk duvarlara çarpıp kulaklarına dolan kendi sesi üzerine dökülen sudan daha soğuktu, ruhunu, benliğini donduruyordu.

Musluğu kapatıp çıktı duşa kabinden. Neredeyse bir oda büyüklüğünde olan banyoda duşa kabinin hemen sağında boylu boyunca beyaz bir dolap vardı. Dolaptan aldığı havlulardan birini beline sararken diğeri ile saçlarını kurulayarak ilerledi, tam karşısında duran aynaya doğru. Islak ayakları buz mavisi, su geçirmez parkelerle kaplı zeminde izler bırakıyordu. Aynanın karşısına geçtiği an yüzünü incelerken buldu kendini, yıllar içinde ne çok değişmişti her sabah karşılaştığı yüzü. O annesinin öpüp okşadığı tatlı çocuk değildi karşısındaki, şimdi kendine bile yabancıydı.

Elini hafifçe çıkmaya başlayan sakallarının üzerinde gezdirirken geçmişin anıları acı acı çaldı kapısını bir kez daha.

Babası banyoda tıraş olurken onu izlediği, büyüyünce ben de babam gibi tıraş olacağım, annem beni de öpecek yanaklarımdan sonra da dudaklarımdan öpecek. Bana ne işte öpecek!, diyerek babası ve annesi arasında mekik dokuduğu güzel ama acı veren anıları...

Gözlerini yumup derin bir nefes aldı. Kafasını hırsla iki yana kütletip çıktı banyodan. Banyo kapısının hemen yanında bulunan kapıyı açıp girdi kıyafet odasından içeri. Gözüne ilk çarpan siyah takımı ve gömleğini alıp giydi. Kravatlarının bulunduğu çekmeceyi açıp oradan da siyah bir kravat çıkardı. Aynanın karşısında gördüğü adam, ona göre sevgisiz, bomboş ve kimsesiz olsa da birçoğuna göre karşı konulmaz bir çekiciliğe ve güce sahipti. Masmavi gözleri, gördüğü an insanı içine çekerken kendinden emin duruşu gücün ve kontrolün kimin elinde olduğunu gayet net bir şekilde gösteriyordu herkese. Dimdik omuzları, uzun olan boyuyla birlik olunca daha da erişilmez bir his bırakıyordu insanın üzerinde. O kapılması kolay ama elde edilmesi zor bir adamdı.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

***

Evet, ilk bölümün bir kısmı böyle olacak. :)
Yorumlarınızı mutlaka bekliyorum, sizce nasıl yazıyorum?
Neler eklenebilir, neler değiştirilmeli vs vs her türlü yorumunuzu çekinmeden paylaşın lütfen benimle!
Bir de yukarıda gördüğünüz mükemmel afişler Sinem'imden hediye. Nasıl buldunuz? 😍😍

Instagram: asliyilmazmyreal ve asliyilmazhikayeleri

Kocaman Sevgilerimle,

MyReaL

~~Karanlık Ruhlar~~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin