Üçüncü Alıntı ~~

2.8K 99 105
                                    

Selamlar canlarım! 

Takip edenler bilirler Havin için final bölümünü yazıyorum. Eh hal böyle olunca da verdiğim söz üzere çok yakın bir zamanda Karanlık Ruhlar'a başlayacağım! Öyle tahmin ediyorum ki bu son alıntı olacak ve ilk bölüm Nisan ortası gibi sizlerle olacak! (:

İçimde öfkenin zirveye ulaştığı zamanlarda yazdığım aşağıdaki alıntı hakkında görüşlerinizi çok merak ediyorum.

Bu alıntıdan da anlayacağınız üzere Karanlık Ruhlar, Havin'den çok ama çok farklı olacak. O yüzden biraz tedirgin olduğumu da belirtmek isterim. :) O yüzden yorumlarınız ekstra ekstra önemli :) 

Keyifli okumalar!

***

Kızın içine vurduğu her an hırsı ve öfkesi daha da alevleniyor, deliye döndürüyordu, onu.
Bir kez daha kızın içinden tamamen çıkıp acımasızca birleştirirken bedenlerini hırladı dişlerinin arasından, vahşi bir köpek gibi.
"Bağır sürtük! Bağır!"
"Adımı haykır!"
"Sana kimin hükmettiğini bil!"
"Bağır!"

Ama genç kızın dilinden tek bir kelime bile dökülmedi. Üzerindeki, kendisinin neredeyse üç katı olan, her darbesi ile içini talan eden adama karşı ne direndi ne de tek bir şey söyledi. 

Bir an sonra ters çevirip saçlarını acımasızca dolarken bileğine birleştirdi bedenlerini yeniden. Gerçekleştirdiği bu sert darbe ile kendi dişlerinin arasından bir inilti dökülüp damarları patlayacak kadar belirginleşirken kızdan tek bir ses çıkmaması onu daha da deliye döndürüyordu. Tekrar tekrar doldurdu kızın içini, ondan ses çıkmadıkça daha da hırslandı. "Haykır fahişe, haykır!" diye bağırarak, devam etti darbelerine. 

Son darbesi ile kızın üzerine yığılmadan kısa bir süre önce dişlerini omuzuna geçirmiş o anın verdiği hayvansal iç güdü ile kızın etini koparırcasına bir hırsla ısırmıştı. Bir süre sonra kendine gelince kızın üzerinden kalkıp kontrol etti yatağı. İçine girdiği an anlamış olsa da görmek zorundaydı. Eğer gerçekten bir bakire değilse işte o zaman kimse kurtaramayacaktı bu sürtüğü elinden. Saatlerdir sesini dahi çıkarmadan yatağında yatmanın bedelini eğer bekareti ile ödemediyse ölene dek ödeyecekti. Gözünü dahi kırpmadan, bir an olsun düşünmeden öldüresiye becerecekti onu! Ve bu küçük sürtük ondan merhamet dilenirken o ilahlığını ilan edecek, bir kez daha gücünü göstermiş olacaktı!  

***

Sizce bu hikayenin kötü adamı BARLAS mı olacak AZAD mı?! :)

Not: Bu alıntılar birebir olarak hikayede yer alacak mı emin değilim, eğer kullanırsam mutlaka düzenlemeler olacaktır. ;)

Yeniden görüşünceye dek kendinize çok iyi bakın. Yüzünüzden tebessüm, kalbinizden sevgi eksik olmasın, kötülükler sizlerden uzak olsun!❤

Instagram: asliyilmazmyreal ve asliyilmazhikayeleri

Kocaman Sevgilerimle,

MyReaL

~~Karanlık Ruhlar~~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin