6. ČÁST

205 13 0
                                    

  Ráno jsem se probudila, ale Wall v pokoji nebyl. Všimla jsem si, že na židli jsou moje šaty. Bylo mi trapné být jen ve wallově košili, a tak jsem si šla pro šaty.
  Když jsem však došlápla na pravý kotník, projela mi jím nesnesitelná bolest a já spadla.
  Ta rána asi byla slyšet, protože se po chvíli ve dveřích objevil Wall a pomohl mi zpátky na postel.
  "Dobré ráno, jak jsi se vyspala?"
  "Dobře... Děkuju, že jsi mi včera pomohl."
"To nic nebylo a už jsem zařídil i zbytek."
  "Co? Jakej zbytek?"
  "Včera jsem ti řekl, že ti už neublíží... Takže pokud bys chtěla..." čekala jsem co řekne...
  "můžeš jet se mnou" řekl a odvrátil pohled.
  Skočila jsem mu kolem krku, cela šťastná, že odtud konečně vypadnu a možná najdu i svou rodinu.
  "Moc ráda s tebou pojedu" řekla jsem nakonec. Wall mě opatrně obejmul a potom mi zavázal ten kotník.
  Šel z pokoje, abych se mohla převlíknout. Po chvíli se vrátil právě včas, protože jsem zase padala díky zraněnému ocasu.
  Snesl mě ze schodů dolu, posadil na židli a společně jsme se nasnídali.
  "Tady slečna Caty se mnou dnes odjíždí. Prosím mohl byste nám připravit svačinu pro jednu osobu navíc?" zeptal se Wall.
  "Ne. Ona zůstává tady!" řekl hostinský a chytil me za ruku, až jsem vykřikla.
  Wall na nic nečekal, zavrčel a vrhl se na hostinského. Ten mě pustil a odstoupil.   Malém bych spadla nebýt Walla, (dneska už po třetí). Ten si mě k sobě přitáhl a znovu zavrčel na hostinského...
  "Žádáme o svačinu navíc, pochopil jste to?!"
Nic.
  "Tak pochopil jste to?!?!?!" zařval Wall.
  "Ano pane." řekl poraženě hostinský.
  "Dobře" řekl Wall a stočil pohled ke mně...
  "Není ti nic?" zeptal se s obavami v hlase.
  "Ne, není... Děkuju...zase" řekla jsem a schoulila se do jeho objetí.
  "Nemusíš děkovat" zašeptal nazpátek.

Kočka a Vlk...?Kde žijí příběhy. Začni objevovat