Než jsme šli, rozloučili jsme s dětmi. Aby mě malá Cami pustila, musela jsem jí slíbit, že se za ní brzy zastavím.
Rozloučila jsem se s jeptiš- teda, mojí tetou a vydali jsme se směrem k hotel.
Cestou jsem přesvědčila Walla, aby něco koupil cestou, protože jsem se nechtěla setkat s tou servírkou.
Koupil nějaké maso na špejli, ale chutnalo mi.
Lehli jsem si ještě na chvíli v parku.
"Proč nechceš do tý hospody v hotelu?" zeptal se opatrně Wall.
"Kvůli tomu snu."
"Chceš mi o něm říct?" Wall se vyhoupl na lokty a v jeho očích byla vidět důvěra se strachem.
"Ale pochopím, že nechceš."
"To je dobrý, chci se s tím někomu svěřit, ale ne tady." vzala jsem Walla za ruce a s jeho pomocí ho vytáhla na nohy.
Nechtěla jsem si to krásné místo spojovat s tou noční můrou.
Došli jsme do méně frekventované části města. Procházeli jsme se prázdnými ulicemi, ale moc jsem to nevnímala.
"No, takže..." začala jsem a Wall mě sledoval.
"Nejdřív jsem byla v hospodě a uklízela stůl. Potom tam byl hostinský, osahával mě a roztrhl mi oblečení. Když mě položil na stůl, seděla jsem v hotelu u stolu. Mířila ke mě ta holka a když mě uviděla, vrhla se na mě. Pokousala a podrápala mě. A potom mi chtěla prokousnout krk, ale to jsem se vzbudila."
Wall mě objal a až teď mi došlo, že se klepu.
"Ššš, to je dobrý... Děkuju, že si se mi svěřila."
"Co mám dělat?" zeptala jsem se zoufale.
Měla bys tam jít a zbavit se toho strachu." ztuhla jsem a Wall dodal...
"Neboj, budu tam s tebou."
Procházeli jsme se městem a pomalu se blížili k hotelu. Když jsme byli před hotelem, zastavila jsem. Wall mi stiskl ruku a povzbudivě se usmál. Úsměv jsem mu nesebejistě oplatila a společně jsme si šli sednout ke stolu.Prosím, napište mi, jestli se vám příběh líbí. Každého to potěší. Děkuji ;-)
PS: Omlouvám se za chyby... :-D
ČTEŠ
Kočka a Vlk...?
RomanceNa světě existují dva druhy lidí. Kočky a Vlci. Kočky mají kočičí ocas, delší nehty, malé tesáčky a kočičí ouška. Vlci mají vlčí ocas, nehty mají hodně pevné a tvrdé, tesáky mají větší než kočky a vlčí uši. Svět je rozdělený do několika kočičích č...