"Ty-ty jsi princ...?
"Jo. Omlouvám se." řekl a odtáhl se.
"Za co se omlouváš?" nechápala jsem to a donutila ho podívat se mi do očí.
"Že jsem ti neřekl, kdo jsem, že-" položila jsem mu prst na ústa, aby mlčel.
"Nemusíš se mi omlouvat. Mě nevadí, ze jsi princ." objal mě a bylo vidět, že se mu ulevilo.
Už se stmívalo a tak jsme nasedli ma koně a jeli.
V dálce jsem zahlédla táborák, kočky mají lepší zrak než vlci, a tak jsem se zeptala..."My budeme tábořit v lese?"
"Jak to víš?"
"To je tajemství" vyplazila jsem na něj jazyk. On mě najednou začal lechtat. Zase jsem malém spadla, ale alespoň mě už nelechtal.
"Jsme tu" řekl a pomohl mi z koně.
Donesl mě k ohni a sedl si vedle mě.
Nikdy jsem nebyla dál než na náměstí, a tak jsem si každou chvilku užívala. Zrovna jsme se hřáli u ohně, když jsem vzhlédla k nebi.
"Jé, hvězdy!" vydechla jsem úžasem.
"Ty jsi nikdy neviděla hvězdy?" zeptal se Wall. "Jenom z malého okýnka ve sklepě-" "Ty jsi spala ve sklepě?" zeptal se nevěřícně Wall . "Jo" odpověděla jsem a pohled upřela na zajímavou zem.
Wall se z ničeho nic zvedl a mě vzal do náruče.
"Zavři oči" řekl a já neprotestovala a zavřela je. Trochu jsem vyjekla, když mě pokládal na mokrou trávu.
Cítila jsem, jak si lehá vedle mě.
"Už je můžeš otevřít" řekl a já otevřela oči.
"Wau, to je nádhera." Koukali jsme přímo na noční oblohu. Wall mi ukazoval některá souhvězdí. Pamatuji si Velký vůz a Orion vypadá jako motýlek nebo přesýpací hodiny.
Nakonec jsem uznala na té mokré trávě, pod hvězdami a vedle Walla. Cítila jsem, že mě odnáší zpátky, pokládá na deku, lehá si vedle mě a oba přikrývá jednou dekou. Nakonec slyším nějaká slova, cítím pusu mezi ušima a padám do říše snů.
ČTEŠ
Kočka a Vlk...?
RomantikNa světě existují dva druhy lidí. Kočky a Vlci. Kočky mají kočičí ocas, delší nehty, malé tesáčky a kočičí ouška. Vlci mají vlčí ocas, nehty mají hodně pevné a tvrdé, tesáky mají větší než kočky a vlčí uši. Svět je rozdělený do několika kočičích č...