Dojeli jsme na rozkvetlou louku. Nikdy jsem nic takového neviděla.
Sesedli jsme z koní a roztáli deku. Všichni jsme si na ni sedli.
"Je tu nádherně že?" zeptala se královna.
"Ano to je. Je tu tolik vůní, barev a květin." odpověděla jsem.
"Tady jsme se potkali, že má drahá?"
"Ano. Skákala jsem tu na koni přes překážky a málem jsem zabila prince."
"Po kolikáté se ti za to už omlouvám? A navíc, nebýt mě, ležela bys tu dodnes."
"Tak zaprvé: omlouváš se mi po pětisté třicáté prvé a za druhé: nebýt tebe, tak z toho koně ani nespadnu." královna se vítězně usměje.
"Dobře, vyhrála jsi. Jdeme skákat?" postaví se král a nabídne královně ruku.
"Ty víš, že na to nikdy neřeknu ne." odpoví mu, políbí ho na tvář a sedá na koně.
"Půjdeš taky?" zeptá se mě Wall.
"Radši ne, nikdy jsem neskákala a už vůbec ne na koni."
"A nechceš jet se mnou? Slibuji, že nespadneš." nabídne mi.
"Tak dobře." Nevím proč, ale nějak se na to těším.
Wall mi pomohl na koně a sedl si za mě. Stoupl si před překážku a pobídl koně.
Když kůň skočil, lekla jsem se a chtěla se Walla chytit pevně kolem pasu, ale nemohla jsem se otočit, tak jsem se chytla pevně koňské hřívy. Líbil se mi ten pocit volnosti, ale budu se muset toho strachu zbavit.
"Jsi v pořádku?" zeptá se mě starostlivě Wall.
"Jo, skočíš ještě jednou?" zeptám se ho.
"Dobře."
Druhý skok už je lepší a u třetího se už nebojím.
Wall opět skáče, ale kůň se splaší a místo skoku si stoupne na zadní. Leknu se a vyskočím na větev stromu. Wall se snaží koně uklidnit, ale moc mu to nejde.
Skončím ze stromu a jdu ke koni.
"Ššš... klid... klid... to bude dobrý... není se čeho bát." Nevím, kde se ve mě ta odvaha vzala, ale pomohlo to.Ahoj, moc, moc, moc a moc bych chtěl poděkovat všem čtenářům.
Děkuju za více než 200 přečtení, opravdu hodně to potěší a kdybyste chtěli, můžete se v průběhu děje zeptat postav na nějaké otázky do komentů. Určitě Vám rády odpoví XD.
Tak čtěte dál, do komentů můžete napsat svůj názor a potěší mě i hlasy, ale to je na Vás.PS: příběh ani z daleka nekončí, spíš jsme na začátku, tak veselé čtení.
ČTEŠ
Kočka a Vlk...?
RomansaNa světě existují dva druhy lidí. Kočky a Vlci. Kočky mají kočičí ocas, delší nehty, malé tesáčky a kočičí ouška. Vlci mají vlčí ocas, nehty mají hodně pevné a tvrdé, tesáky mají větší než kočky a vlčí uši. Svět je rozdělený do několika kočičích č...