10. ČÁST

179 19 2
                                    

    Před hotelem z něj chci slézt, ale nedovolí mi to.
    "To máš za to." řekne a vchází do dveří.
    Ještě mu rychle zamručním do ramene.  "Jsi strašnej..." a vcházíme dovnitř.
    Všichni se na nás dívají (co mi to připomíná). Wall mě nese nahoru do pokoje, kde mě položí na postel a jde zase zamknout.
    Najednou stojí přede mnou a shodí mě na postel. Obkročmo si na mě sedne, takže jsem v zajetí. Trochu zčervenám, on se nad tím jen pousměje a přiblíží se k moji hlavě.
    "Odveta pokračuje." foukne mi do ucha a začne mě lechtat. Já se díky jeho nohám nemůžu hýbat.
    Když už brečím a lapám po dechu, nechá toho a začne se smát. Lehne si vedle mě a mezi námi zavládne ticho.
    Vzájemně si díváme do očí. Já se v těch jeho ztrácím.
    Po několika minutách mi dojde ,že mám hlad a vytáhnu sebe i Walla na nohy.
    Společně si sedneme ke stolu pro dva v rohu. Za chvíli k nám míří vlčí slečna. Když si mě všimne, nakrčí nos a nepatrně vycení tesáky. Wall si toho nejspíše nevšiml, protože se jí ptal na možnosti objednávky.
    Ta holka mu je jako poslušný pejsek odříkala a přitom lehce vrtěla ocasem.
    "Tak co si dáš ,lištičko'?" řekl Wall pobaveným hlasem. Podívala jsem se na servírku a uviděla znechucený výraz. Rozhodla jsem se ji potrápit.
    "Hmm, co třeba..." dělala jsem, že přemýšlím, abych ji znervózněla.
    "Chtěla bych vepřový steak s dušenou zeleninou a bramborem."
    "A-ale to-"
    "Tak poprosím dvakrát." řekl Wall. Věděla jsem, že jemu odporovat nebude, takže to byl dobrý tah.
    "Zajisté. Hned to bude."odcházela.
    "Jo a slečno, mohla bych poprosit o sklenici vody prosím...?"zeptala jsem se ještě.
    Ona se otočila, a když uviděla můj a wallův úsměv, poraženě řekla "Zajisté."
Když odešla, oba jsme v sobě potlačovaly záchvat smíchu.

Ahoj lidi, chci se Vás zeptat, jak se vám to líbí. Váš názorzajímá, chci se zeptat, jestli byste nechtěli i pohled někoho jiného co...? Prosím pište do komentů.

PS: Jo a ještě jedna věc. Je to moje první povídka, takže mi na Vašem názoru záleží opravdu hodně.

No nic, čtěte dál a ať se Vám to líbí. <3

Kočka a Vlk...?Kde žijí příběhy. Začni objevovat