16:20
Oczami Angeliki
Lloyd, Kai i Cole nie wrócili do 12:00 dlatego Wiktor, Patrick i Zayn polecieli ich szukać jakeś cztery godziny temu. Mam nadzieję że ich znajdą (znaleźli xD).
Angelika- Nya, Skylar czemu jesteście smutne?
Nya- Ciekawe, prawda? Mój chłopak i brat zniknęli bez śladu, a ty się jeszcze pytasz?
Angelika- Znajdą ich. Przecież Jay mógł tylko stracić przytomność i leży sobie na jakimś drzewie.
Nya- Nie żartuj z tego -spojrzała na mnie jakby chciał mnie zabić.
Angelika- To ja może wezmę przykład z Jay'a i pójdę się schować. -Wyszłam z kuchniGodzinę później
Oczami Skylar
Siedzę na pokładzie razem z Nya'ą i Pixal, czekamy na chłopaków.
Nya- Mieli wrócić po pięciu godzinach
Skylar- Może coś się stało.
Pixal- Nie mogę namierzyć Zayn'a.
Skylar- Pixal nawet jeśli Blood ci zainstalowała to i tak nie potrafisz pocieszyć.
Pixal- Wybacz, moduł mi się psuje.
Nya- Ej..czy jeśli oni nie wrócą to co my zrobimy?
Skylar- Nie wiem, ale musimy być dobrej myśli, tak jak Blood.
Nya- Mam nadzieje że Blood nie jest smutna, po tej kłótni.W tym samym czasie
Oczami Blood
Przelatuję nad jakimś większym miastem, ale tu jest prześlicznie. Wylądowałam na jednym z budynków. Spojrzałam w dół i widzę jak dziewczyny w kolorowych sukienkach tańczą na ulicach i śpiewają. Zeszłam i stanęłam przed nimi.
Dziewczyna 1- Ej ty! -Pokazała na mnie palcem
Blood- Co chcesz?
Dziewczyna 1- Wzywam cię na pojedynek na śpiew!
Blood- Śmieszna jesteś -zaśmiałam się
Dziewczyna 2- Ona nigdy nie żartuje.
Blood- Spoko, ale ostrzegam sama chciałaś -weszłam na scenę i stanęłam naprzeciwko ich.
Dziewczyna 1- No to śpiewamy... -Nie dałam jej dokończyć
Blood- Czekaj, czekaj, czekaj, skoro ty mnie wyzwałaś to ja wybieram piosenkę.
Dziewczyna 2- Ma rację -widać było po tej pierwszej że nie jest zbyt zadowolona.
Dziewczyna 1- Niech ci będzie
Blood- No to będę miła i zapytam cię czy znasz piosenkę sax.
Dziewczyna 1- Żartujesz? Tu przecież każdy ja zna. -Zaśmiał się
Blood- Sory, ale no przykra sprawa nie jestem z tąd -uśmiechnęłam się wrednie.
Dziewczyna 3- To wyjaśnia twoje strój -zaśmiała się
Blood- Sześć lat w przekletej krainie robi swoje -spojrzała na mnie wszystkie trzy. -Dobra to zaczynamy! -puściłam podkład do piosenki sax i zaczęłam śpiewać zwrotkę aż do refrenu, gdzie w końcu dziewczyna która rzuciła mi wyzwanie obudziła się i zaczęła śpiewać ze mną. Druga zwrotkę ona sama śpiewała i chyba próbowała pokazać że jest lepsza. Znowu refren razem i trzecią zwrotkę śpiewałyśmy po zdaniu, aż ona się polubiła.
Blood- Dziękuję -Podałam jej rękę
Dziewczyna 1- Jeszcze nikt nigdy mnie nie pokonał! To nie prawda! -Zaczęła tupać nogą, jest starsznie wściekła. Śmiesznie wygląda.
Blood- No dobrze jak chcesz to możemy zrobić rewanż.
Dziewczyna 1- Tym razem ja wybieram piosenkę.
Blood- Okej - druga dziwaczny podeszła do mnie i szepnęła mi do ucha
Dziewczyna 2- Daj wygrać Britney
Blood- Czemu? -Szepnęłam
Dziewczyna 3- Bo ona będzie na nas odreagowywała. -Mówi to tak jakby się bała
Blood- Wybaczcie, ale ja też nie jestem typem człowieka, który lubi przegrywać. Britney śpiewamy?
Britney- Tak mam już piosenkę -uśmiechnęła się wrednie.
Blood- To powiesz jaką?
Britney- Rihanna i Eminem love the way you life -włączyła piosenkę i zaczęła śpiewać tekst Rihanny, no to ja Eminema.
CZYTASZ
Ninjago: Zielona Miłość
FanfictionPo zakończonej misji z Morro, znani mistrzowie żywiołów Lloyd, Zane, Kai, Cole, Jay i Nya kogoś poznają. Kto to jest? Co wprowadzi do ich życia, co zmieni, ta nieznajoma osoba, skąd się wzięła i jaką moc posiada? Odpowiedzi na te pytania znajdzies...