Facet z kawiarni walczył telewizor i odruchowo zacząłem oglądać.
Kobieta w tv.- Harry Grande, najbogatszy człowiek na świcie zapisał swój spadek wnuczce. Możliwe że słyszeliście o ostatnich dość dużych zniszczeniach przez grupkę młodych i pijanych kawalerów? Jeśli nie, zapraszam na główną stronę "Teraz Ninjago". Wracając, za straty i zniszczenia zapłaciła właśnie ona, wnuczka Harry'ego Grande, niestety nie chcę się pokazać kamerze, ani podobnym medią. Nie ma o niej najmniejszych informacji. Kim jest w tym momencie najbogatsza kobieta świata? Dowiecie się na bieżąco z kanału Teraz Ninjago lub strony głównej. Dziękuję za uwagę i żegnam się z państwem. Aleksandra Kamińska.
Lucy- Zazdroszczę jej
Dziewczyna- Uwierz że nie -podeszła do nas- mogę się dosiąść?
Wiktor- Pod jednym warunkiem
Dziewczyna- Jakim? - Zapytała zaskoczona
Wiktor- Przedstawisz się nam -uśmiechnąłem się
Dziewczyna- Alice
Wiktor- Ładne imię -uśmiechnąłem się jeszcze bardziej, a ona w końcu odwzajemniła gest -siadaj
Alice- Dziękuję
Lucy- To czemu?
Alice- Jest sama, na co komu pieniądze skoro nie manie (nie wiem czy jest takie słowo) nikogo boli psychicznie
Wiktor- Nikt nie jest sam, zawsze jest ta jedna osoba, która stoi gdzieś i czasem pomoże. Może nie zawsze myślimy że spadnie na nas anioł stróż, który będzie z nami, będzie się opiekować, doradzać i tak dalej, ale nie można stwierdzić że jest się samemu.
Alice- Masz rację (Wiktor aktywacja (͡° ͜ʖ ͡°))
Wiktor- Ja zawsze mam rację, nawet jak jej nie mam -zaśmiałem się -chcecie coś do picia?
Alice- Ja,mam, dzięki -uśmiechnęła się i spojrzała na szklankę z drinkiem.
Lucy- Ja dziękuję
Wiktor- No to okej, Alice mogę ci zrobić zdjęcie?
Alice- Po co?
Wiktor- Na pamiątkę
Alice- No dobrze
Wyjąłem z kieszeni mały aparacik i zrobiłem zdjęcieWiktor- Uwielbiam ten aparat robi takie ładne zdjęcia, a przy tym jest taki malutki.
Usłyszałem w końcu resztę znajomych jak wchodzą do kawiarni.Oczami Amber
Weszłam z resztą sobie kawiarni i zobaczyłam jak Wiktor robi zdjęcia jakiej dziewczynie, krew mnie poprostu zalała. Jakby on się czuł na moim miejscu?! Chwila mam pomysł. Potknęłam się o coś i wpadłam na Luke'a, on mnie załapał i spojrzał w oczy
Luke- Wszytko okej?
Amber- Ja w najlepszym -patrzę mu w oczy i chyba go onieśmielam
Luke- To dobrze -postawił mnie i odgarnął włosy
Ambra- Dziękuję
Luke- Nie na za co
Amber- Właśnie jest -pocałowałam go w policzek, ma je takie delikatnie i miękkie. Czy ja się w nim zakochałam?Oczami Wiktora
Spojrzałem w kierunku hałasu, który robiła ekipa i zobaczyłem jak Amber całuje w policzek Luke'a. No poprostu nie wytrzymałem i zacząłem tańczyć ze szczęścia.
(filmiku jak nie chcecie to nie oglądajcie dodałam go, bo lubię ich tańce xd)
CZYTASZ
Ninjago: Zielona Miłość
FanfictionPo zakończonej misji z Morro, znani mistrzowie żywiołów Lloyd, Zane, Kai, Cole, Jay i Nya kogoś poznają. Kto to jest? Co wprowadzi do ich życia, co zmieni, ta nieznajoma osoba, skąd się wzięła i jaką moc posiada? Odpowiedzi na te pytania znajdzies...