Pov Lola
Ik wordt wakker door geklop op mijn deur. Ik negeer het. Er komen 4 moloten mijn kamer binnen. Anna, Justin, Marco, Claire en Jasper. Watte hek hij moet weg. ( omg dat rijmt.) 'Jasper nu mijn kamer uit!' Zeg ik. Jasper draait zich om en loopt weg. 'Wat moeten jullie?' Vraag ik. 'Je moet op staan. We gaan zo ontbijten dus kleed je aan.' Zegt Anna. Ik knik en duw ze me kamer uit. 'Au!' Hoor ik Ryan zeggen. 'Lekker voor je.' Zeg ik en doe de deur dicht. Ik pak een crop top en een korte broek omdat het warm wordt vandaag. (Zie media voor kleding)
Ik loop naar beneden en ga zitten ik mis Jayden en de rest van die pack. Ach boeie. Ik ga zitten en eten. Na het eten gaan we ons klaar maken voor het feest. Ik heb niks te doen en ga de ballonnen op hangen, ik ben druk bezig als mijn wolf 1 woord begint te roepen wat ik eigenlijk niet wilde horen. MATE MATE!!!!! Roept Winter mijn wolf. Ik draai me om en zie Jayden staan. 'Van mij, alleen van mij' zegt hij en loopt naar mij toe. 'Nee dat kan niet. nee. nee nee, mijn vader vermoord me.' zeg ik meer tegen me zelf als Jayden. Jayden duwt me hard tegen de muur. Ik kreun van de pijn. Zijn ogen zijn zwart. 'Mijn mate. waarom gaat hij je vermoorden?' vraagt Jayden. 'Omdat jij mijn mate bent. waarom moet ik met de ergste Alpha ter wereld. en laat me los pedo!' zeg ik.
Ik ruk me los en loop boos naar boven. niet alleen boos maar ook verdrietig. Ik had gehoopt op een leuke, lieve, niet zo wreed maar gelukkig is hij knap. >Mam kom naar mijn kamer, ik heb hulp nodig.< mind-link ik mijn moeder. >Schatje wat is er, ik kom er aan. Waarom staat Jayden voor je deur?< mind-linkt ze terug. >Laat het mam, kom gewoon binnen.< mind-link ik terug. Mijn moeder doet de deur open. Ze komt binnen en doet de deur weer dicht. Ze gaat op mijn bed zitten. 'mam, ik heb mijn mate gevonden. Alleen past hij niet bij mij. Ik weet niet wat ik moet doen. Help.' zeg ik. Mijn moeder kijkt me niet begrijpend aan. 'Wie is het?' vraagt ze. 'Jayden Black Water.' zeg ik. Ze schrikt maar herpakt zich.
'Maar wat is daar mis mee?' vraagt ze. 'Mam, hij is wreed, moordlustig en een klootzak.' zeg ik. 'Schatje ik denk dat is het moet proberen misschien valt het wel mee.' zegt ze. 'Ben je dan niet boos?' vraag ik . 'Nee, ik had alleen gehoopt dat het iemand zo als Ryan was. Maar zijn mate is dood en als het niks wordt met Jayden dan moet je trouwen met Ryan want jij moet ook luna worden en hij heeft een luna nodig.' zegt ze. Jayden komt boos de kamer binnen. 'Ze is van mij. Ze gaat helemaal niet met Ryan.' zegt Jayden op zijn alpha toon. Mijn vader komt binnen.
'Praat niet zo tegen mijn vrouw en dochter. en nu weg jij!' zegt mijn vader boos. 'Nou meneer de alpha, ze is van mij dus ik mag haar wel mee nemen toch?' zegt Jayden uitdagend. 'Pap, dit is mijn mate Jayden. en nu weg uit mijn kamer Jayden. Praat niet zo tegen mij, mijn moeder en vader.' zeg ik. Jayden loopt boos weg. 'Is hij echt je mate?' vraagt mijn vader. Ik knik. 'En wat ga je doen met je mate?' vraagt hij.
'Hij krijgt een kans. maar als hij zo wreed blijft wijs ik hem af en ga naar Ryan.' zeg ik. Mijn vader moppeld iets van ik hoop dat hij het verpest en loopt weg. Mijn moeder gaat er achter aan. Ik laat me vallen op mijn bed. 'Ik heb alles gehoord, ga je me echt een kans geven?' vraagt Jayden. Ik knik en ga recht op zitten. OMG HIJ IS KNAP. LAAT MIJ HET OVER NEMEN. IK WIL EEN KUS VAN ONZE MATE!! Gilt Winter in mijn hoofd. NEE WE DOEN DIT RUSTIG. Zeg ik terug. Ze zucht.
Jayden loopt naar me toe. ik sta op en loop als reflex naar achter. Shit ik voel een muur. 'Je bent heel sexy als je me weg stuurt, liefje. En natuurlijk nu van mij.' zegt Jayden. 'Ik ben niet van jou en ik geef je een kans, maar ik ga anders echt naar Ryan. O ja jij gaat je excuus aan Alpha Jeroen aan bieden en aan Ryan voor zijn mate.' Zeg ik. 'Echt niet liefje, jij zegt niet wat ik moet doen.' zegt Jayden. 'Oke dan ga ik maar naar Ryan om te vragen voor en date. Dus doei doei jayjay.' zeg ik en geef hem een kus handje. Ik loop naar de deur maar voor ik die heb berijkt wordt mijn pols vast gepakt.
Jayden gooit me op het bed. Hij gaat boven op me zitten. 'Echt niet liefje, je bent van mij. Ik ga mijn excuus alleen aanbieden als je me zoent.' zegt hij. 'dat is chantage.' zeg ik. Ik wil echt dat hij zijn excuus aanbied dus denk ik niet na en druk mijn lippen op die van hem. Hij gaat en vol in mee. We worden gestoord door Jasper, Jackson en Daniël. Jayden zucht en kijkt geergt zijn vrienden aan. ik moet lachen om zijn gezicht. 'Storen we? Maar het feest gaat beginnen en we moesten jullie halen.' zegt Jasper. 'ja jullie storen en we komen dus ga maar.' zegt Jayden.
'hey ze storen helemaal niet, dit was een manier om mijn zin te krijgen.' zeg ik. 'tuurlijk of wilde je een kusje?' vraagt daniël. 'nee.' zeg ik. Ik loop weg. Jongens blijven jongens. Ik kom Ryan en Alpha Jeroen tegen. 'hey alpha en Ryan, Jayden wil jullie spreken dus lopen jullie even mee?' zeg ik. Ze knikken en lopen mee. Ik zie dat Jayden nog steeds in mijn kamer staat en is met zijn vrienden aan het praten. 'Jayden hier zijn Alpha Jeroen en Ryan. Je wilde ze wat zeggen. En jongens ga even weg. Nu!' Zeg ik. De 3 jongens lopen weg. Ik ga naast Jayden staan. Hij is een kop groter en veel breder.
'Lola, sinds wanneer ga jij om met hem?' Vraagt Alpha Jeroen. 'Nou hijismijnmate.' Zeg ik snel. Hun monden allen open. 'Ik moet mijn excuus aan bieden voor het gevecht. Het spijt me. En Ryan het spijt me van je mate, maar de mijne krijg je niet.' Zegt hij met een grijns. 'Jayden zo zeg je zo iets toch niet. Ik haat jou echt.' Zeg ik en trek Ryan mee. Ik hoor Jayden grommen. Ik geniet hier van. Alpha Jeroen loopt ook weg. Ik hoor voetstappen achter me. SHIT dat is Jayden die heel boos is. Ik duw Ryan weg en zeg dat hij weg moet gaan voor hij vermoord wordt. Hij knikt en loopt weg.
JE LEEST
The Daughter Of The Alpha {Deel 1,2,3,4&5}》Voltooid《
WerewolfCover by: @Jytteeh, super blij mee! ~Deel 1 The Daughter of the Alpha: Ik ben Lola Blue Water. Ik ben de dochter van de Alpha van de Blue Water Pack. Ik heb een zus. Ze heet Layla Blue Water. Ik ben 17 jaar en Layla 19 jaar. Zij wordt de Alpha als m...