3. H4 Pap, dit meen je niet

1.2K 72 15
                                    

Pov Loenita

Vandaag is het zo ver. Ik wordt 18 om 4 uur s'middags. Liam is heel heel gestresst. Alle Alpha's zijn er nog voor het feest. Er is al een gevecht geweest tussen Alpha King en een andere Alpha en Liam wordt gamma van onze pack als hij 19 is. Ik weet nog niet welke rol ik ga spelen in deze roedel. Ik ga naar mijn kamer om mijn jurk aan te doen en mijn make up te doen⏬

 Ik ga naar mijn kamer om mijn jurk aan te doen en mijn make up te doen⏬

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Als ik klaar ben loop ik naar beneden en groet iedereen. Het is 2 uur. 'Liam, Loena ik heb wat voor jullie.' Zegt Lilly. Ze geeft ons een pakje. Bij mij zit er een gouden wolf in en bij Liam een zilveren en mijn zus heeft een bronzen om haar nek.

'We zijn familie en dit staat in teken van de 3 kinderen van de Alpha en Luna en Liam ik ben blij dat je er bij bent gekomen

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

'We zijn familie en dit staat in teken van de 3 kinderen van de Alpha en Luna en Liam ik ben blij dat je er bij bent gekomen.' Zegt ze en geeft ons een knuffel. We bedanken haar en we krijgen nog andere cadeaus. 'Loenita, ik heb wat voor je.' Zegt Thom en kijk me aan. 'Oké wat dan?' Zeg ik en hij duwt een pakje in mijn hand. Ik open het en kijk er stomverbaasd naar.

'Thom wtf.' Zeg ik en kijk hem aan. 'Nou ik dacht als je je mate vindt heb je dit wel nodig.' Zegt hij en ik kijk hem boos aan. Hij heeft condooms voor me gekocht. Ik ren naar boven en leg ze onder mijn bed. Ik ren terug. Het is bijna 4 uur nog een paar minuten. Ik bij mijn ouders en broer en zus staan.

'Dames en heren, ik wil jullie allemaal bedanken voor jullie komst naar de verjaardag van mijn 2 kinderen vandaag. Ook kunnen ze door een vloek maar een jaar hun mate vinden en dan nooit meer dus heb ik een idee om al deze mensen uit te sluiten wil ik de mensen van 16 tot 25 zonder mate aan de ene kant en die splitsen zich in jongens en meisjes. Ik wil dat jullie mijn kinderen in de ogen kijken en dan mag ik hopen dat ze hun mate vinden.' Zegt mijn vader en iedereen doet verbaast wat hij vraagt.

'Pap, dit meen je niet.' Zeg ik en zie een rij met mannen/jongens staan. Dan slaat de bel. 'Nou laat het maar beginnen.' Zegt Liam in mijn oor. 'Het is een raar maar lief gebaar.' Zeg ik en mijn moeder loopt met me naar voren. Ik kijk iedereen aan en ga zo maar door maar niks. Alleen de Blood Moon Pack is over.

'Hallo keukenprinses, op zoek.' Zegt Evan en kijk me aan maar niks. Christian het zelfde. De Alpha King staat tegen de muur. 'Alpha King, wilt u mee werken aan dit idee.' Zegt mijn moeder lief. 'Nee, het is onzin.' Zegt Alpha Aiden King. 'Alpha ik wil u verzoeken om mee te werken en er is toch weinig kans dat u mijn dochter's mate bent.' Zegt mijn vader.

'Ik heb een mate en ik heb geen zin om mee te werken.' Zegt Alpha King en gaat boos tegenover mijn vader staan. Ik ga tussen ze staan en zeg 'ik wil hem niet als mate dus laat het pap.' Zeg ik en kijk mijn vader aan. Alpha King draait me woest om.

'Je zal van geluk moeten spreken als ik je mate was.' Zegt hij boos en ik kijk langzaam omhoog en dan gebeurd het.





















Nog even







































































































Ik sla hem recht in zijn gezicht. Niet echt een slimme actie maar hij moet van me af blijven. 'Hoe durf je?' Zegt hij en kijkt me in de ogen. 'Mate! Mate! Mate' Zegt Lila mijn wolf. 'Nee dat kan niet, nee hij heeft geen mate en nu ben ik het.' Zeg ik. 'Wat! Jij nee hoe?' Zeg ik en loop naar achter. Ik bots tegen mijn broer Liam op.

'Wacht jij bent mijn mate.' Zegt hij en verandert van gezichtsuitdrukking van boos naar verbaast. 'Aiden dus je mate is de keukenprinses vet grappig. De koning en de keukenprinses.' Zegt Evan. Aiden gromt naar Evan. 'Gevoelig onderwerp.' Zegt hij en houdt zijn handen omhoog. 'Ik ben je Alpha en noem me niet bij mijn voornaam ookal ben je een vriend.' Zegt hij pissig.

'Nee, Alpha met alle respect je bent niet echt het beeld dat ik had voor mijn dochter.' Zegt mijn vader. 'Pap, we kunnen er niks aan doen.' Zeg ik. 'Ja wel, hem weigeren en een andere man zoeken. Ik heb nog wel kandidaten.' Zegt mijn vader. 'Lieverd weet je nog hoe het bij ons ging, ze moeten het zelf weten.' Zegt mijn moeder.

'Alpha Lars, ik ben gekozen met een reden en ik ben er ook niet al te blij mee en zat niet te wachten op een mate en ik weet nog niet hoe we dit gaan doen maar ik ga haar niet laten lopen zodat ze met 1 of andere sukkel kan gaan trouwen.' Zegt hij en mindlinkt iets naar zijn beta en gamma. Evan en Christian lopen weg en gaan richting hun vertrekken.

'Loenita, luister naar me, ik ken Alpha King al lang en ik denk als je broer dat je hem een kans moet geven.' Zegt Liam. Ik raak alleen maar verward hier door. 'Genoeg, ik wil zelf beslissen.' Gil ik en iedereen kijkt me aan. 'Loena, doe wat je zelf wil.' Zegt mijn moeder. Mijn vader gaat er in mee want die wil geen ruzie met mijn moeder. De jongens komen terug met tassen. Ik kijk hun raar aan.

'Loenita, ga mee naar mijn pack, ik moet weer terug.' Zegt Alpha King aka Aiden. 'Ik weet het niet, ik ken je niet en ik heb hier mijn leven.' Zeg ik. 'Alpha je kan niet zo maar onze dochter mee nemen.' Zegt mijn moeder. 'Ja wel, ze is mijn mate en als ze het er mee eens gaat ze mee.' Zegt Aiden. 'Ik weet het niet.' Zeg ik. 'Geef me een kans door mee te gaan. Als je naar huis wil kan dat.' Zegt Aiden.

Ik knik en 'Ik ga mee.' Zeg ik. 'Wat Loenita nee.' Zegt mijn vader. 'Laat haar gaan en Alpha als u haar iets aan doet slacht ik je persoonlijk af.' Zegt mijn moeder en ik knik en loop naar boven voor mijn spullen. Thom helpt me met pakken. 'Vergeet deze niet.' Zegt hij en schiet mijn string naar me toe. Ik kijk hem boos aan.

'Thom kappen.' Zeg ik en hij stopt de spullen in mijn tas. Als ik klaar ben loop ik naar beneden en zeg gedag. We stappen in de auto en rijden richting de pack van de Alpha King. Wie had dat gedacht mijn mate de Alpha King.

-------------

Hoofdstuk 4 alweer en ik hoop dat jullie het een beetje leuk vinden.

1141 woorden

The Daughter Of The Alpha {Deel 1,2,3,4&5}》Voltooid《Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu