4. H1 Vampiers

1K 60 5
                                    

Foto Charlotte⏫

Pov Charlotte

Morgen is mijn broer jarig, hij heeft een week gezeurd om een groot feest met alle kinderen van Alpha's waar mijn vader contact mee heeft. Mijn broer heeft zijn mate gevonden, ze heet Olivia West en woont in onze pack en nu bij ons in huis.

Mijn broer wordt 20 en ik word over 3 maanden 18. Ik heb mijn mate nog niet gevonden. Mijn vader en broer hebben daar absoluut geen probleem mee. Ze vinden dat ik veel te jong ben voor een vriendje en mate. Dus in deze pack zit hij niet.

Papa heeft de laatste een nieuwe bondgenoot. Jesse, die er zeker tegen was. Is hier zeker niet blij mee. Hij mag de zoon van die Alpha niet en die is toevallig vorige maand Alpha geworden en vanaf vandaag is zijn vader niet meer betrokken bij zijn alpha schap. Mijn vader Aiden heeft hem nog maar niet uitgenodigd voor het feest van Jesse maar hij komt wel volgende week voor een vergadering.

Ik stap uit bed en ga naar mijn inloopkast. Ik pak mijn kleren voor vandaag en ga me klaarmaken als ik klaar ben, ontbijt ik met Jesse aangezien mijn ouders nog slapen. Mijn ouders zijn gewoon in de dertig. Ze zijn nog jong maar hebben wel ons. Sowieso vindt ik dat weerwolf vrouwen snel en jong zwanger zijn.

Ik ben geadopteerd net als Jesse. Mijn ouders zijn onbekend. Ik ben achtergelaten bij de deur van het kindertehuis. Jesse zijn ouders zijn overleden toen hij heel jong was. een paar weken oud en dan al geen ouders meer. Gelukkig hebben onze ouders ons opgenomen. 'Char, gaan we zo nog trainen?' zegt Jesse.

Mijn vader stond er op dat we begonnen met verdedig en vecht trainen toen we konden veranderen op ons 12de. Dus ik leg nu gewoon een wachter plat en bijna mijn broer. Maar kijk Jesse is Alpha bloed. Zijn biologisch ouders waren dus Alpha en Luna. Ik heb geen Alpha bloed in me. 'Ja. is goed. Gaan we ook rennen.' zeg ik.

'Ja, is goed.' zegt Jesse en we kleden ons om, om te gaan trainen. We trainen ander half uur en dan gaan we rennen in wolvenvorm. We veranderen en rennen door de bossen. Ik ruik een bedorven geur. Vampiers. Wat doen die hier. 'Jesse, er zijn vampiers hier.' zeg ik via de mindlink. 'Ja, ik ruik het.' zegt Jesse.

We stoppen en kijken om ons heen. We zien een stuk of 10 vampiers voor ons staan. 'Zo zo verdwaalt' zegt Jesse en gromt. Jesse mag over een maand Alpha worden met tegen zin van mijn vader. 'Nee, we zijn op door tocht. Maar we willen best wel even dineren met jullie.' zegt de middelste. We grommen.

De vampiers gaan in de aanval en wij doden er al snel 8. De 2 sterkste blijven staan. Ik vecht tegen een vrouwelijke vampier. Als ik haar bijna dood, bijt ze in mijn nek. Ik piep. Jesse duikt op de vampier die me bijt en doodt haar. Ik zie dat Jesse een bijt wond heeft van de andere vampier. We veranderen terug en dan voel ik me toch echt duizelig.

'Jesse, ik ben duizelig.' zeg ik. 'Ik ook, ik mindlink pap wel.' zegt Jesse en ondersteunt me. Na een tijdje komt mijn vader aan. Ik lig op de grond en Jesse heeft het zo te zien ook moeilijk. Wat is er met ons aan de hand. 'Char, Jes' zegt mijn vader met de packdokter op de hielen Mijn vader tilt me op en een sterke wachter tilt Jesse op. Dan ga ik uit. Na een tijdje wordt ik wakker en kijk rond.

Ik zie mijn vader naast mijn bed zitten. Ik ben thuis. Ik voel aan mijn nek en voel verband. 'Je bent wakker, hoe voel je je?' Zegt mijn vader Aiden. 'Mijn nek en het voelt als of ik verbrand aan de binnen kant.' Zeg ik. 'Dat heeft Jesse ook al.' Zegt mijn vader.

'Mag ik bij je liggen.' Zeg ik zacht. Mijn vader knikt en gaat bij mij liggen in mijn 2 persoonsbed. Ik kruip tegen hem aan. 'Pap, wat heb ik?' Zeg ik. 'Liefje, de dokter zegt...' begint mijn vader.

Pov Jesse

Ik sta op uit mijn bed en kleed me aan na het douchen. Morgen ben ik 20. Als ik terug ben en uit de badkamer loop zie ik dat Olivia wakker is. Ik ben echt blij met haar. Ze is echt een schatje. 'Hey, lekker geslapen.' Zeg ik en ga bij haar op bed liggen. Ik heb haar 4 maanden geleden ontmoet en het gaat heel goed met ons.

'Ja, jij?' Zegt ze en geeft me een kusje op mijn wang. 'Super, altijd hè naast jou😉' zeg ik en knipoog naar haar en ze bloost. 'Ik ga zo trainen en ik zal ontbijt naar hier brengen. Ben straks weer terug.' Zeg ik en loop de kamer uit. Ik maak ontbijt voor haar, mezelf en mijn zusje. Ik breng het naar boven en ga aan tafel zitten.

Charlotte komt naar beneden en we ontbijten samen en daarna gaan we trainen. Na het trainen gaan we samen rennen in het bos vlak bij ons huis en het packhuis. Ons huis staat naast het packhuis. De beta en gamma leven daar samen met de belangrijkste delta en wat andere mensen maar voor de rest is het een plek waar roedel leden komen als er wat is of als we bezoek hebben. Die verblijven daar dan ook.

Na een tijdje zegt Charlotte dat ze vampiers ruikt en ik ruik het ook. Ik heb wel Alpha bloed maar Charlotte niet. We zijn allebei geadopteerd. De vampiers vallen aan en ik verander ook. Na een tijdje zijn er nog maar 2 over. Ik dood de gene waarmee ik vecht en zie dat Charlotte wordt gebeten. Ik ren erheen en dood de gene die Charlotte beet.

'Jesse, ik ben duizelig.' Zegt Charlotte. Nu ze het zegt voel ik ook dat ik duizelig ben en gebeten. 'Ik ook, ik mindlink pap wel.' zeg ik en ondersteun Char. Na een tijdje komt mijn vader aan. Char ligt op mijn schoot en ik merk ook dat ik me niet lekker voel. Wat is er met ons aan de hand.

'Char, Jes' zegt mijn vader met de packdokter op de hielen mijn vader tilt Charlotte op en een sterke wachter tilt mij op. Nu pas merk ik dat ik niet meer kan staan. Dan gaat het licht bij Charlotte en mij uit.

___________

Ik wilde vanuit beide in hoofdstuk 1 doen. Ik hoop dat jullie het een leuk begin vonden en ik vooral vanuit Charlotte schrijven.

Publiceert: 19-11-17

1115 woorden

The Daughter Of The Alpha {Deel 1,2,3,4&5}》Voltooid《Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu