5. H6 Alpha King vs Alpha Xander

727 50 0
                                    

Datum: 16 januari

Pov Ethan

Het is nu al 6 dagen verder en nog geen spoor van Emily. We missen haar en snappen niet dat is is weggelopen. Ik lees nog een keer de brief die we vonden in haar kamer.

Lieve Familie,

Ik ben weg. Ik ben weggelopen omdat ik de wereld wil zien in mijn eentje. Ik ga ook op zoek naar mijn mate. Kom me niet achterna. Ik wil jullie gewoon niet meer zien. Ik wil gewoon alleen zijn. Ik hou van jullie.

Groetjes Emily

Ik grom. Deze brief kan niet van haar komen. Ze zal ons nooit verlaten en ons niet willen zien. Emily houd van ons. Ze gaat echt niet weg voor haar mate te zoeken zonder ons gedag te zeggen. Ik ruik aan dr brief. Er hangt een andere geur op.

Niet die van Emily. Emily ruikt naar Citroen en frambozen. Deze ruikt naar bos en vuur. Ik herken het ergens van. 'Ethan, het komt goed. We vinden haar wel.' Zegt Ella en knuffelt me. 'Ella, ik mis haar. Ik heb haar belooft haar altijd te beschermen en nu ben ik haar kwijt.' Zeg ik zuchtend.

Ik ben een slechte oudere broer. 'Ethan, we vinden haar wel.' Zegt Blake. 'Ik ga zoeken. Jayden, Mike, Pap en we nemen 10 wachters mee.' Zeg ik en ik mindlink de wachters. We transformeren en we rennen naar de Devil Wolves Pack. Alpha Xander was op het zelfde moment verdwenen. We rennen zijn grens over.

'Ik ruik Emily.' Zegt Jayden. We rennen harder en we hebben al 5 wachters gedood. Oeps. We komen aan bij het huis van Alpha Xander. We zien hem naar buiten lopen. Jayden is achterom gegaan om naar de kerker te gaan en Emily te halen. 'Alpha Ethan. Wat een verrassing, wat kom je doen?' Zegt Alpha Xander en grijnst Caleb en zijn broer Liam staan naast hem.

Ik verander terug en de rest volg mij. 'We willen Emily terug.' Zegt mijn vader Mason. 'Wie zegt dat ik haar heb?' Zegt Xander schijnheilig. 'We ruiken haar.' Zeg ik boos. 'Oké ik heb haar maar hoe wil je haar gaan krijgen. Je bent met 9 en ik heb honderden wachters hier.' Zegt Xander. 'Er komt versterking.' Zeg ik en hoor een wolven huil.

Mijn oom Alpha Jesse. Of te wel the Alpha King. 'Alpha Xander, laat mijn nichtje gaan of je gaat er aan.' Zegt Oom Jesse. 'Alpha King, welkom. Nou ik hou haar liever. Ze is knap en ik wil haar wel als Luna.' Zegt Xander. We grommen.

Pov Jayden

Ik vermoord de wachter en ren de cellen in. Ik zoek Emily. Ik zie haar liggen. Ze ziet er breekbaar uit. Ik open de cel. Ik ben immuun voor zilver. 'Emily, Emily.' Zeg ik en kniel bij haar neer. 'Jay, mijn buik doet pijn.' Zegt Emily. Haar hele buik is blauw. Ze heeft een versleten pyjama aan.

'Kan je staan?' Zeg ik. 'Ja, maar je moet Alla mee nemen.' Zegt Emily. De vrouw in de cel naast Emily. 'Oké als je dat wil.' Zeg ik en bevrijd haar. Ik hoor gehuil buiten. 'We moeten gaan.' Zeg ik. Alla en ik ondersteunen Emily en we lopen naar buiten. Ik zie Ethan vechten met Xander. 'Alla, kan je veranderen?' Vraag ik.

'Ja, zal ik Emily mee nemen naar jullie pack.' Zegt ze. Ik knik en leg haar op de rug van Alla. Ik transformeer en help mijn vader. We knikken. 'We gaan.' Stuurt mijn vader en we draaien ons om. Xander springt voor Alla. 'Je gaat nergens heen.' Zegt hij boos. Oom Jesse springt op Xander.

'Tot de dood.' Zegt Oom Jesse boos. Mijn vader neemt Emily over. Emily stribbelt tegen. 'Stop, Jesse. Doe dit niet.' Zegt Emily. Beta Liam staat erbij. Caleb neemt Emily vast. Ze heeft een mes op haar keel. We grommen. 'Doen we Alpha Jesse. Zeg maar dag tegen je leven.' Zegt Xander en ze vallen aan. Ze vechten.

Jesse is duidelijke sterker. Na een half uur bijt Jesse Xander dood. Beta Liam huilt. Hij wil Alpha Jesse aanvallen. Caleb stopt hem. Emily rent naar mij. 'Het is goed. Hij is weg.' Zeg ik.

'Het spijt me voor mijn broer. Ik vond het al een slecht plan toen ik het hoorde vandaag. Ik snap als we geen bondgenoten zijn. Ik wist pas vandaag dat je hier was. Niemand had het me vertelt. Het spijt me.

Jij Caleb. Gaat nu naar binnen. Je krijgt straf voor dit verzwijgen. Ik ben vanaf nu Alpha. Je gaat de cel in voor een maand. Je bent Gamma af en bent vanaf nu een delta (vechter).' Zegt Liam en Caleb vertrekt naar binnen.

'Liam, sorry van je broer. Ik wilde hem afschrikken. Niet doden. Kom langs over 4 dagen. Dan praten we over hoe we door gaan.' Zegt Oom Jesse. 'Mee eens, tot over 4 dagen.' Zegt Ethan en we vertrekken naar huis.

Emily word thuis verzorgt door de dokter en Alla ook. We krijgen ook een uitleg waarom Alla mee is. Ik hoop dat alles nu goed komt nu Xander dood is.

__________

Weer een deel, niet groot maar wel een beetje actie. Ik hoop tot snel.

Publiceerd: 10-02-18

867 woorden

The Daughter Of The Alpha {Deel 1,2,3,4&5}》Voltooid《Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu