3 maanden later
Pov Mason
Ik word wakker door een klein handje. Ik draai me om en zie Ethan staan. 'Hey kleine man, wat is er.' Zeg ik. 'Ik heb honger.' Zeg hij. Ik lach en trek een broek aan en loop met Ethan naar beneden. Ethan heeft een cars pyjama aan. Ik ben heel blij met Ethan. Het is wat drukker maar goed druk.
'Wat wil je op je brood.' Zeg ik en hurk voor Ethan. 'Pindakaas.' Zeg hij vrolijk. Ik til hem op het aanrecht en maak zijn brood. Zelf maak ik brood voor Charlotte en mezelf. 'Ga maar aan tafel. Ik ga mama wakker maken.' Zeg ik en zet Ethan aan tafel. Ik maak Charlotte wakker en ze gaat mee ontbijten.
'Goede morgen Ethan.' Zegt Charlotte en we gaan aan tafel zitten. We hebben besloten om voor de bevalling te verhuizen. Dus vandaag is het zo ver. We gaan verhuizen. Alle meubels enzovoort zijn er al. Alleen nog de kleren, spelletjes, speelgoed en dat soort dingen.
'Ethan, heb je zin in het nieuwe huis.' Zeg ik tegen Ethan. 'Ja!' Zegt hij blij. Ethan vind het ook wel leuk om alleen met ons in huis te zijn. Zo krijgt hij meer aandacht. Na het eten gaan we ons douchen en aankleden. 'Kom Ethan, dan gaan we douchen.' Zeg ik en loop met Ethan op mijn arm naar boven.
We douchen en ik help Ethan met aankleden. We zetten de laatste dozen in de auto. 'Ethan, pak je auto. We gaan.' Zeg ik. Ethan knikt en pakt zijn cars auto. Ik zet Ethan in de kinderstoel. We rijden naar ons nieuwe huis.
'Papa, Mama. Huis heel mooi.' Zegt Ethan en drukt zijn gezicht tegen het raam van de auto. Charlotte en ik lachen om Ethan. 'Eth, fijn dat je het leuk vind.' Zeg ik en parkeer de auto in de garage. Charlotte pakt Ethan zijn handje en we lopen naar het huis.
Ik open de deur van het huis en Ethan rent naar binnen. We kijken rond en we lopen naar de kamer van Ethan. 'Ethan en dit is jou kamer.' Zeg ik. We openen de deur en Ethan kijkt zijn ogen rond. 'Echt heel mooi.' Zeg hij en kijkt naar het speelgoed. In dit huis hebben we al een babykamer voor de tweeling.
Wij weten al wat het wordt maar de rest nog niet. Dus die mogen de kamer nog niet in want die is een bepaalde kleur. 'Mama, mag ik zwemmen.' Zeg Ethan en wijst naar het zwembad. 'Ja, ga je zwembroek maar pakken.' Zegt Charlotte. We doen onze zwemkleren aan.
Charlotte heeft een bikini aan. Ze heeft een grote buik omdat ze bijna gaat bevallen. Ze blijft sexy. Zelfs zwanger. Ik til Ethan op en spring in het water. Ik zwem naar boven met Ethan. Hij kan nog niet zwemmen. Wat logisch is want hij is 2. We hebben hem daarom ook bandjes om gedaan.
'Eth, ik ga je moeder het water in gooien. Blijf op de zwembadrand zitten.' Zeg ik en Ethan knik. Ik klim het water uit. Ik loop naar Charlotte. 'Hey.' Zegt ze. Ik druk een kus op haar wang. 'Ik hou van je.' Zegt ze. 'Ik ook van jou.' Zeg ik en til haar op. Ik spring het water in en we zwemmen naar boven. 'Ik krijg je nog.' Zegt ze en zwemt naar Ethan.
We zwemmen nog lang en dan gaan we patat eten. Ethan gaapt. 'Kom ik breng je naar bed.' Zegt Charlotte en ze lopen naar boven. Charlotte is terug na een half uur. Ze ploft naast me neer. 'Moe?' Vraag ik. 'Ja, jij.' Zegt ze. 'Beetje.' Zeg ik. Ze kijkt me aan.
'Ik ben heel gelukkig, jij?' Zegt Charlotte en leunt tegen me aan. 'Ja, ik heb de beste mate die ik me kan wensen, een fantastische kind, nog 2 in verwachting en ik ben bijna getrouwd.' Zeg ik. Ik ben echt een geluksvogel. 'We zijn een goed team.' Zegt Charlotte en zoent me.
Ik zoen haar terug. Ze geeft me toegang. Ik laat haar los. 'Heb ik al gezegd dat je verschrikkelijk knap bent.' Zeg ik. Charlotte bloost. 'Je bent ook knap.' Zegt Charlotte en gaapt. Ik druk een kus op haar wang. Ik sta op en til haar op in bruidstijl. Ik loop naar boven. 'Ik kan lopen.' Zeg ze.
'Ssttt. Je bent moe. Laat me je nou helpen.' Zeg ik en leg haar op bed. We kleden ons om. We gaan liggen. 'Welterusten.' Zegt Charlotte en valt in slaap. Ik ga achter haar liggen en leg mijn hand op haar buik. Ik val zelf ook in slaap. Midden in de nacht hoor ik Ethan huilen.
Ik sta op en loop naar de kamer van Ethan. 'Hey kleine man, wat is er?' Zeg ik en zie hem op de grond liggen. Ik kniel bij hem neer. 'Ik viel uit bed. Mijn been doet au.' Zegt hij. Ik neem hem in mijn armen. 'Het komt goed.' Zeg ik en kijk naar zijn knie. Niet stuk. Ik geef een kus op zijn hoofd.
'Wil je bij mama en papa liggen.' Zeg ik. Ethan knikt. We lopen terug en ik zie dat Charlotte wakker is. Ik help Ethan het bed op. 'Hey lieverd, wat is er?' Zegt Charlotte. 'Ik was gevallen.' Zegt Ethan en gaat in Charlotte haar armen liggen. Ik ga ook liggen en we vallen alle drie in slaap.
Pov Charlotte
~de volgende dag~
Ik word wakker en zie Ethan en Mason filmpjes kijken op Mason zijn telefoon. Ik voel steken in mijn buik. 'Char, gaat het. Ik voel die steken.' Zegt Mason en loopt naar me toe. 'Mama, pijn.' Zegt Ethan en kruipt over het bed naar me toe. 'Ja, mijn buik.' Zeg ik en zucht pijnlijk.
'We gaan naar het ziekenhuis.' Zegt Mason. 'Ethan, wil je mijn telefoon geven.' Zegt Mason. Mason pakt kleren en handdoeken. Zal het zo ver zijn. Zal ik gaan bevallen. Mason belt zijn moeder en we brengen Ethan naar haar. 'Mag ik niet mee?' Zegt Ethan.
'Nee, liefje. Mama en Papa, krijgen een kindje. We gaan lekker een ijsje halen en spelen met je auto's en dan kan je je nieuwe broertjes of zusjes zien.' Zegt de moeder van Mason. Ethan lacht naar haar en geeft ons een knuffel en kus op onze wang.
We zwaaien en gaan dan door naar het ziekenhuis. De steken worden steeds erger. We lopen het ziekenhuis in en mijn water breekt.
------------------
Weer een deel, lekker snel. Nog 2 delen, heel misschien 3. Ligt er aan met schrijven. Tot snel hoop ik. Kunnen jullie namen achter laten voor de jongens of meisjes tweeling?
Publiceerd: 07-01-18
1114 woorden
JE LEEST
The Daughter Of The Alpha {Deel 1,2,3,4&5}》Voltooid《
WerewolfCover by: @Jytteeh, super blij mee! ~Deel 1 The Daughter of the Alpha: Ik ben Lola Blue Water. Ik ben de dochter van de Alpha van de Blue Water Pack. Ik heb een zus. Ze heet Layla Blue Water. Ik ben 17 jaar en Layla 19 jaar. Zij wordt de Alpha als m...