Pov Charlotte
Na 5 uur bevallen, zie ik mijn 2 prachtige kinderen. Ze heten Blake Jackson King en Jayden Jackson King. Aangezien Mason Jackson heet van zijn achternaam en we hebben zijn achternaam gekozen als tussen naam en mijn achternaam als laatste naam.
Mijn vader wilde dat graag. Zodat iedereen weet wie wij zijn en dat we de familie King zijn. Machtig en gevreesd, zijn woorden niet de mijne. Mason vond het een goed idee. De voornamen zijn van onze over over grootouders.
Die van mij heette Jayden en die van Mason heette Blake dus hebben we de tweeling naar hun vernoemd. Ethan heet ook King. Ethan Jackson King. Onze oudste zoon.
'Ze zijn zo mooi.' Zegt Mason. 'Ja, dat zijn ze. Mijn ouders komen binnen. 'O wat zijn ze mooi. Ze lijken op jullie.' Zegt mijn moeder. Ze hebben mooie blauwe ogen. Ik ben zo blij. De moeder van Mason komt binnen met Ethan.
'Mama, wie zijn dat.' Zegt hij en wijst naar de baby's. 'Ethan, dit zijn jou broertjes Blake en Jayden. Je bent nu een grote broer.' Zegt Mason en tilt Ethan op. 'Wat zijn ze klein.' Zegt hij en kijkt naar zijn broertjes.
'Mag ik er 1 vast houden.' Zegt mijn moeder. Ik geef haar Blake. 'Ze heben jou ogen Mason.' Zegt mijn vader. 'Ze zijn prachtig. Net als Ethan. Jij bent ook prachtig.' Zegt Mason. Mason zet Ethan neer.
'Mama, gaan hun mee naar huis.' Zegt Ethan. 'Ja, hun gaan mee.' Zegt Mason. 'Nee. Nee dat mag niet.' Zegt Ethan boos. Hij begint te gillen. 'Ethan, stoppen. Doe niet zo boos.' Zegt Mason. 'Neeeeeeee.' Gilt Ethan.
Mason tilt hem op en loopt de gang op. 'Ik ben moe.' Zeg ik. Mijn ouders gaan naar een hotel, Mason zijn moeder gaat naar huis en Mason is hier met Ethan die niet meer boos is en zij letten op de baby's.
Nou Ethan speelt met zijn auto en Mason let op de baby's. Ik ga slapen.
~5 maanden later~
Ik zit thuis en ben de baby's eten aan het geven. Lizz zit naast me met een trouwjurken blad. 'Welke, links of rechts.' Zegt Lizz en wijst naar 2 jurken. 1 grote baljurk en 1 zeemeermin. Over een maand ga ik trouwen.
Het gaat gewoon echt gebeuren. We hebben een locatie, gasten, eten, versiering, tafel schikking, het thema en Mason zijn pak. Nu nog mijn jurk. Lizz en ik gaan zo naar de winkel voor een jurk.
Mason zijn moeder gaat mee, Lizz, Didi, Sofia en Nathan. Ja Nathan. Hij wilde mee want hij vind dat ik een mannen mening nodig heb. Ik ben het daar niet mee eens maar Lizz vind het ook leuk als hij mee gaat dus laat ik het.
Na dat ik de baby's borstvoeding heb gegeven gaan we. 'Let goed op ze.' Zeg ik tegen Mason. 'Ja, succes.' Zegt Mason en drukt een kus op mijn lippen. 'Ewww, Mama papa kusjes geven.' Zegt Ethan.
Die ondertussen al 3 jaar is. 'Ethan, als jij groot bent, ga je dat ook doen bij iemand die je heel lief vind.' Zegt Mason en grijnst. 'Ja, echt niet. Mama ik wil mee.' Zegt Ethan. 'Je kan niet mee Ethan.' Zeg ik.
Hij kijkt me aan met puppy ogen. Dat word wat later als hij puber is. 'Nee is nee Ethan. Luisteren naar je moeder.' Zegt Mason. Dan begint 1 van de baby's te huilen. Blake gaat mee in het gehuil van Jayden en dan huilen ze allebei.
Wij stappen in de auto's. Als we er zijn stap ik uit. Dan hoor ik iets in de kofferbak. Ik kijk er naar en open de kofferbak. Daar zie ik mijn duiveltje liggen. Ethan. 'Wat doe jij hier.' Zeg ik boos. 'Ik wilde mee, word niet boos.' Zegt Ethan.
Het is me er 1 hoor. 'Ethan, je krijgt thuis nog wel straf.' Zeg ik. Hij knikt. Dan gaat mijn telefoon. 'Met Charlotte.' Zeg ik. 'Hey, Char. Niet boos worden maar ik ben Ethan kwijt. Hij is weg. Ik kan hem nergens vinden. Kan je terug komen.' Zegt Mason.
'Mason, adem. Ethan is met mij mee geglipt de kofferbak in. Hij is veilig.' Zeg ik. 'Oooooo, veel plezier dan.' Zegt Mason en we hangen op. We lopen de winkel in en ik heb Ethan zijn hand vast.
Hij word zo groot, Ethan. En hij zorgt goed voor zijn broertjes. 'Mama, het spijt me.' Zegt Ethan. 'Het is al goed liefje.' Zeg ik. Hij glimlacht. Ik pas allemaal jurken. Van baljurk naar strakke jurk.
Van kant naar glitters. Van bloot naar gesloten. 'Ik denk dat je al dat bloot voor 's avonds moet laten.' Zegt Nathan en grijnst. Lizz stoot hem aan. 'Wat! Mason houd er niet van als veel mensen veel bloot kan zien van Charlotte.' Zegt Nathan.
'Nee ik ga niet in deze jurk. Ik wil graag een jurk met kant, beetje glitter, tussen a-line en strak. Kan dat?' Zeg ik en kijk de vrouw aan. 'Ja, ik zal even kijken.' Zegt ze en gaat op zoek. 'Mama, je bent heel mooi in een jurk.' Zegt Ethan.
'Dank je Ethan. Als je dat later zegt tegen je mate dan gaat ze je heel leuk vinden.' Zeg ik. 'Ja weet ik. Dat zei papa al.' Zegt hij. Mason! Mason leert hem allemaal versier trucs voor later.
'Ik denk dat u dit wel wat vind.' Zegt de mevrouw en ik ga de jurk passen. Ik kijk tevreden in de spiegel. Ja dit is hem. Mijn jurk⬇️
Ik loop de paskamer uit. 'Je ziet er schitterend uit.' Zegt Lizz en er rolt een traan over haar wang. Nathan veegt de traan weg. Mijn ogen zijn ook waterig. 'Ja dit is mijn jurk.' Zeg ik. Iedereen klapt.
'Mama, papa vind het vast mooi.' Zegt Ethan en kijkt me aan. Ik kleed me weer om en dan gaan we naar huis. De jurk wordt op maat gemaakt en dan komen ze hem brengen 2 dagen voor de bruiloft.
Ik open de deur en Mason komt aangerend. 'Ik was zo ongerust.' Zegt hij tegen Ethan. 'Sorry papa.' Zegt Ethan en drukt een kus op Mason zijn wang. 'Het is al goed.' Zegt Mason. We lopen naar de tafel en ik geef de baby's borstvoeding.
Mason speelt een spelletje met Ethan. Mijn geweldige gezin. Ik hou zielsveel van ze.
_________________
Dit was dan het 1 na laatste hoofdstuk denk ik. Ik hoop dat jullie het nog steeds leuk vinden. Ik wel. Ik ga misschien een deel 5 maken maar die komt nog lang niet. Ik wil graag gaan schrijven aan 3 andere boeken gaan schrijven en na deel 4 is dit boek voltooid voorlopig.
Ik wil namelijk mijn boeken: ice cold wolf, new york love en mijn klad draken boek daar wil ik aan gaan schrijven dus daar gaat mijn schrijf werk heen. Dus die boeken gaan meer updates krijgen hoop ik. Ik hoop dat jullie een kijkje willen nemen. Dat zal ik erg waarderen.
Publiceerd: 10-01-18
1166 woorden
JE LEEST
The Daughter Of The Alpha {Deel 1,2,3,4&5}》Voltooid《
WerewolfCover by: @Jytteeh, super blij mee! ~Deel 1 The Daughter of the Alpha: Ik ben Lola Blue Water. Ik ben de dochter van de Alpha van de Blue Water Pack. Ik heb een zus. Ze heet Layla Blue Water. Ik ben 17 jaar en Layla 19 jaar. Zij wordt de Alpha als m...