2. H15 Einde vakantie

1.2K 76 13
                                    

Pov Samantha

Caleb buigt naar voren. O help. Hij drukt een kus op mijn voorhoofd plus 1 op mijn wang en trekt me in een knuffel. 'Dank je.' Zegt hij en tilt me van het aanrecht af. 'Ga maar zitten in de woonkamer. Ik maak het af.' Zegt Caleb. Oké dit had ik niet verwacht. Ik loop waarschijnlijk met een rood hoofd rond.

Ik snap niet waarom. Ik ben de mate van Lars en dit komt door Caleb. Wat gebeurt er. Ik mis Lars. Wil hem terug maar ik ik kan niet me excuus aan bieden voor iets wat ik niet heb gedaan. Ik ga op de bank zitten en denk.

(Tijdskip tot op maandag. Ze zijn weer op de academie)

Ik loop met Sander, Caleb, Tyler en Quinten de poort door. Allemaal met heel tassen. Ik zie Bella in de verte samen met Mason. 'Bel, Mason!' Schreeuw ik en laat me tassen vallen en ren naar ze toe. 'We hebben je zo gemist.' Zegt Mason. We doen een groepsknuffel met ze 3je. Ik hoor gekuch achter me. We laten elkaar los en ik zie Quinten en de rest staan.

'Bella.' Zegt Quinten en sluit haar in zijn armen. Was Lars maar zo. Sander geeft me tassen aan mij en we gaan allemaal naar onze kamers. Tyler en Caleb delen een kamer naast die van Quinten en Sander. Lars heeft zijn eigen kamer. Die daar naast zit. Alleen is Lars er pas volgende week. Ik snap niet hoe hij me zonder gedag kon zeggen achter laten. Hij is zo een stomme Cupcake nu. Ik laat me vallen op bed.

Bella gaat naast me liggen. Ik praat Bella bij en ze kijkt me met medelijden aan. 'Lars is echt te jaloers. Maar ik denk dat hij wel van je houd. Ook denk ik dat je op bijde verliefd bent.' Zegt Bella. 'Huh, op wie dan nog meer.' Zeg ik. 'Lars en Caleb.' Zegt Bella. Ik kijk naar geschokt aan. 'Nee, ik ben niet op 2 jongens verliefd.' Zeg ik resoluut. Dat kan niet. Ik heb een mate.

Ik heb Lars. Nee, oke Caleb is aardiger minder jaloers. Alles anders dan Lars. Maar ik ben Lars zijn mate. Waarom moet alles zo in gewikkeld zijn. Er wordt geklopt. 'Meiden, de lessen beginnen over 4 minuten.' Zegt Quinten en Sander. O shit. We rennen met ze 4re naar de les. Net op tijd binnen.

Het is pauze. Finn komt naar me toe. 'Sam, we moeten praten.' Zegt Finn. 'Nee.' Zeg ik. Hier heb ik dus geen zin in. Finn neemt niet genoegen met nee dus tilt hij me op. Hij loopt weg naar de gang. 'Finn, zet me neer. Bosbes.' Zeg ik. 'Oké, waarom ging je weg. Lars is niet goed voor je.' Zegt Finn.

'Lars is wel goed voor me. Jullie zijn gewoon kinderachtig. Ik ben blij met hem en jij met Julia. Ik wil dat je stopt met commentaar hebben of ik ben je zusje niet meer.' Zeg ik. Zoey mijn wolf is echt heel boos. 'Dat kan je niet maken.' Zegt Finn. 'Dat kan ik wel.' Zeg ik en loop weg. Finn pakt me arm beet. En stevig ook. 'Au.' Zeg ik. Ik hoor een stem. Die stem komt me bekend voor....

-----------------

Wie denken jullie dat de stem is en voor welk team moet Samantha gaan. Lars of Caleb.

Laat het me weten, zal het er leuk vinden als je dat doet.

Ik weet het. Het duurde heel lang en het is een klein deel. De helft van wat ik meestal schrijf maar ik was jarig en had het druk met school. Ook had ik weinig inspiratie. Ik beloof snel weer door te schrijven. Ik hoop dat jullie het begrijpen.

The Daughter Of The Alpha {Deel 1,2,3,4&5}》Voltooid《Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu