Pov Bella
We zijn terug in de pack en de jongens berijden ons voor. In ieder geval zijn ze begonnen met Sam, Quinten heeft het zijn eigen taal gemaakt om mij op te leiden. Nu is hij een heel lang maar ook echt heel lang verhaal aan het vertellen al denk ik een kwartier. Ik ben gestopt met luisteren na 5 minuten. Ik kan het gewoon niet meer volgen.
Het is te veel. Ik besluit hem maar te stoppen en druk mijn lippen onverwacht op die van hem. Hij schrik door de onverwachte actie maar gaat er op in. Net als ik toestemming wil geven gaat de deur open. 'Zoek een kamer.' Zegt Lars en kijkt ons aan. We hebben elkaar geschrokken los gelaten en kijken Lars aan.
'Q, kan jij even Sam laten zien wat het papierwerk is. Ik moet trainen.' Zegt Lars en loopt weg. Quinten zucht en staat op. 'Bella ik zie je straks wel weer en lees het verhaal door.' Zegt Quinten en wijst naar 2 a4tjes. Ik knik en Quinten loopt de deur uit.
Pov Samantha
Lars gaat nu trainen en heeft me veel bijgebracht de laatste dagen. Quinten laat me nu het papierwerk laten zien en dat bestaat vooral uit als geldzaken, aanvragen van vergunningen en klaag brieven van ontevreden boeren. Vooral dat valt me op, er zijn veel boeren met geld problemen en ik denk dat als ik Luna ben dat ik daar wel wat aan wil gaan doen.
Gewoon met hun praten en kijken voor een oplossing want dat is belangrijk als je Luna bent. Lars denkt dat ik zaterdag kan worden "gekroond" dus is hij daar voorbereidingen voor aan het treffen. Het trainen gaat ook steeds beter. Als ik het papier werk snap gaat Quinten ook trainen en komt Ryan binnen.
'Hallo Sam, Bella en ik gaan op jurken jacht en je gaat mee dus hup hup in de benen.' Zegt Ryan. 'Met jou op jurken jacht. Best grappig.' Zeg ik en sta op. 'Ja want ik weet wat voor witte jurk je moet hebben.' Zegt Ryan en we gaan op weg. Onderweg staat de radio aan en Bella hoort de noten van Stitches van shawn mendes. Ze kijkt me aan en we zingen vol mee. Ryan lacht en rijdt door.
Eenmaal aangekomen bij de winkel stappen we uit. Ryan begroet de winkelmevrouw en zij gaat ons helpen. Ze loopt kriskras door de winkel en pakt allemaal witte jurken. We passen een uur en uiteindelijk hebben we 2 mooie lange witte jurken. Ryan betaald en we gaan naar huis. De jongens mogen de jurken pas zaterdag zien. Ryan neemt daarom ook de jurken mee naar zijn huis.
Bella en Quinten gaan ook weer naar huis en ik besluit film te kijken tot dat Lars thuis is. Halverwege de film voel ik mijn ogen dicht vallen.
Pov Lars
Als ik thuis kom na 3 uur trainen zie ik de tv aan staan. Ik zie Sam op de bank liggen slapen. Ik besluit eerst te gaan douchen en dan Sam naar boven te brengen. Na het douchen ligt ze nog steeds opgekruld te slapen. Het ziet er zo schattig en breekbaar uit. Ik til haar voorzichtig op in de hoop dat ze niet wakker wordt.
Ik had nooit verwacht dat ik zo voor een vrouw kon vallen. Met die gedachte leg ik haar in bed en die haar schoenen uit en haar pyjama aan. Ik kleed me zelf ook om en ga naast haar liggen. Na een tijdje val ik rustig in slaap.
--------------
Lang niet geüpdate, ik weet het. Sorry dat het niet zo veel hoofdstukken schrijf maar ik ben op vakantie en heb niet veel tijd om te schrijven dus hier is deel 1, deel 2 hoop ik te schrijven in een week. Ik doe mijn best. Ook ben ik over de 46k echt heel blij.
655 woorden
Foto's van de jurken komen in het volgende hoofdstuk
JE LEEST
The Daughter Of The Alpha {Deel 1,2,3,4&5}》Voltooid《
WerewolfCover by: @Jytteeh, super blij mee! ~Deel 1 The Daughter of the Alpha: Ik ben Lola Blue Water. Ik ben de dochter van de Alpha van de Blue Water Pack. Ik heb een zus. Ze heet Layla Blue Water. Ik ben 17 jaar en Layla 19 jaar. Zij wordt de Alpha als m...