Pov Emily
~3 jaar verder~
Ik ben nu 20 jaar oud en Liam gaat me vandaag tot Luna maken. De afgelopen 3 jaar hebben we voor al gereisd enzo. Liam is nu 23 jaar oud. 'Lieverd, je haar is klaar en je make up ook. Je kan je jurk aan doen.' Zegt mijn moeder en geeft me mijn jurk. 'Je vergeet dit.' Zegt Maya en drukt een tasj van de Hunke Müller in mijn handen.
'Maya, wat is dit?' Zeg ik. 'Je ondergoed gekkie. Je kan niet met een boxer.' Zegt Maya. 'Maar...' Zeg ik. 'Nee, ze heeft gelijk.' Zegt mijn moeder. Ik zucht en kleed me om in de badkamer. Dit ondergoed is van kant een een béétje normale stof. Heel sexy. Maar goed ik pak de witte jurk en trek die aan.
'De ceremonie gaat beginnen, kom je?' Zegt mijn moeder en ik knik. We lopen naar de achtertuin. We zijn nu in het packhuis. 'Je ziet er prachtig uit.' Zegt Jayden. Jayden heeft nu al bijna 2 jaar met het nichtje van Liam. Ze heet Cleo.
Ze is heel aardig en ze passen goed bij elkaar. Haar mate was ziek en is gestorven vlak na dat ze elkaar hadden ontmoet. 'Dank je.' Zeg ik.
'Nou welkom allemaal, vandaag zijn jullie hier bij 1 om jullie nieuwe Luna te verwelkomen. Ik kan jullie garanderen dat ze goed voor jullie zal zijn. Mag ik aankondigen Emily King.' Begint Liam de ceremonie. Er word geklapt en ik loop het podium op.
Ik ga naast Liam staan en hij neemt mijn hand vast. 'Oké laten we beginnen. Emily, je mag de eed zeggen.' Zegt Liam.
'Ik, Emily King beloof de Devil Wolf Pack trouw, liefde en zorg te geven. Ik zal de roedel op plek 1 zetten en deze verdedigen. Ik zal zorgen voor iedereen. Van Alpha tot omega. De roedel zal altijd op me kunnen rekenen in goede en in slechte tijden. Dit zeer ik.' Zeg ik. De roedel klapt en juicht.
We lopen naar de schaal en Liam maakt een snee in mijn hand en laat het bloed in de schaal vloeien. Ik doe het zelfde bij Liam. 'Dan is het nu officieel. LUNA EMILY KING.' Zegt Liam en er gaan confetti kanonnen af. De roedel juicht en we gaan allemaal feest vieren.
'Voor dat we gaan feesten moet ik nog iets vragen. Lieve Emily, ik ken je nu al 3 jaar en hoe ontzettend veel van je. Ik wil altijd bij je blijven en mijn leven met je delen. Wil je met me trouwen?' Zegt Liam en gaat op 1 knie. Ik sla mijn handen voor mijn mond. 'Ja, ja ja.' Zeg ik en hij doet de ring om mijn vinger. Ik druk mijn lippen op die van Liam als hij staat.
De roedel klapt weer. En dan kan nu echt het feest los barsten. Ik praat met mensen van de roedel. 'Luna, ik ben mijn mammie kwijt.' Zegt de klein jongetje van 4 jaar. 'Zal ik helpen zoeken.' Zeg ik en ga op mijn knieën zitten. 'Ja.' Zegt hij jongetje en steekt zijn armen naar me uit. Hij wil opgetild worden. Ik til hem op en loop naar het podium.
'HALLO, MAG IK EVEN JULLIE AANDACHT!' Zeg ik luid. Iedereen is stil en kijkt me aa . Dat was mijn Luna stem. 'Dit jongetje is zijn moeder kwijt, kan de moeder naar mij komen?' Zeg ik weer. Er komt een vrouw van 3p naar me toe. 'Mama.' Zegt het kind. 'Dank u Luna.' Zegt de vrouw en buigt. 'Graag gedaan.' Zeg ik.
'Ik ben blij dat u er bent.' Zegt de vrouw. Ik glimlach naar haar en ze gaat naar haar man. 'Goed gedaan.' Zegt Liam en slaat zijn arm om me heen. 'Dank je.' Zeg ik. 'Ben je blij dat ik je heb gevraagd?' Zegt Liam. 'Ja, zeker en ook dat je het niet hebt gedaan toen ik 17 was. Maar hebt gewacht tot ik iets ouder ben. Ik vind 20 wel een mooie leeftijd om te trouwen.' Zeg ik.
'We worden oud.' Zegt Liam dramatisch. 'Sukkel, ik ben niet oud.' Zeg ik, 'wel ouder als 3 jaar geleden.' Zegt Lia . 'Als je iemand wil die niet ouder word heb je de verkeerde mate gezocht liefje.' Zeg ik. 'Ik wil met jou en niemand anders. Geen bloedzuiger.' Zegt Liam.
'Mijn oom is half vampier kijkt uit met wat je zegt.' Zeg ik. 'Oké.' Zegt Liam en legt zijn hand op die van mij. Ik druk mijn lippen op die van hem. En laat hem dan weer snel los. 'Ik ga zeggen dat iedereen naar huis kan gaan. Het is al laat.' Zegt Liam. Het is nu twaalf uur 's nachts.
'Nou lieverd. Tot snel.' Zegt mijn moeder en neem afscheid van haar, mijn vader, broers en Maya. 'Kom we gaan naar huis.' Zegt Liam. 'Ja, is goed.' Zeg ik. We lopen hand in hand naar huis. Liam opent de deur voor me en ik stap naar binnen. 'Ik ga slapen.' Zeg ik en loop maar boven.
Ik hoor Liam zijn schoenen uitdoen en ook naar boven komen. Ik trek mijn eigen schoenen uit als ik in de kamer ben. Ik probeer de jurk los te krijgen maar het werkt niet. 'Laat mij maar.' Zegt Liam. Die me waarschijnlijk zag stuntelen.
Ik voel zijn handen mijn jurk los maken. Ik realiseer me nu dat ik dat lingerie gebeuren aan heb. 'Sexy ondergoed.' Zegt Liam in mijn oor. 'Moest ik aan.' Zeg ik en wil naar de badkamer vluchten. 'Dacht het niet, waarom heb je dit nooit aan. Het ligt gewoon in de kast maar je hebt het nooit aan.' Zegt Liam.
'Uhhh, gewoon niet. Dan voel ik me ongemakkelijk.' Zeg ik. 'Je hoort je mooi te voelen in dit want je bent echt heel mooi hier in.' Zegt Liam. 'Kom laten we gaan slapen.' Zeg ik en pak de shirt van Liam en trek die aan. Liam zijn ogen zijn blauw. Hij komt ook op bed liggen en zoent me.
Ik zoen hem terug en mijn wolf neemt het ook over. De kleren gaan uit en we doen HET.
___________
Het één na laatste deel. Ja het is bijna zo ver dat ik ga stoppen met dit boek. Ik ben iedergeval bij dat ik dit allemaal heb geschreven. Ik ben er heel te vreden over en je kan de groei van deel 1 tot nu zien in de schrijf style. Nou tot snel
Publiceerd: 27-03-18
1081 woorden
JE LEEST
The Daughter Of The Alpha {Deel 1,2,3,4&5}》Voltooid《
WerewolfCover by: @Jytteeh, super blij mee! ~Deel 1 The Daughter of the Alpha: Ik ben Lola Blue Water. Ik ben de dochter van de Alpha van de Blue Water Pack. Ik heb een zus. Ze heet Layla Blue Water. Ik ben 17 jaar en Layla 19 jaar. Zij wordt de Alpha als m...