Pov Samantha*3 maanden later*
Het eerste kwartaal is gedaan, ik sta er goed voor ook de lessen gaan goed en ik heb nog niet mee gedaan aan de vecht en verdediging lessen. Dat heeft me moeder geregeld.
Helaas vind me vader dat ik na de vakantie van 2 weken dat ik dan mee moet gaan doen.
Ik ben nu thuis, we hebben vakantie. Ook zijn Shane, Mia, Jason, Nathan, Mike, Jack, Finn, Julia, Bella, Mason, Emily, Milan er alleen slapen hun in de logeer kamers van ons huis.
Er is er nog 1x 1 persoons kamer over. Mijn vader zegt dat die voor de kinderen van een komende Alpha zijn. Dus iemand die komt vanwege het feest.
O ja Finn, Julia die slapen bij ons in huis duh en Jason, Nathan, Bella en Mason slapen in hun eigen huis want die wonen hier.
De rest van de komende gasten verblijven in een bijhuis, een soort groot gebouw waar gasten van onze pack kunnen verblijven.
Vandaag zijn Finn en ik jarig. Vandaag, precies over een uur ga ik me klaar maken voor het feest samen met Bella, Emily en Jade. Jade is de zus van Milan en de dichter van de zus van me moeder Layla.
Mijn ouders geven een groot feest met ook andere roedels voor mij en mijn broer. Ze geven een bal met een dresscode. Dus gala jurk of smoking licht er een beetje aan of je man of vrouw bent. Mijn moeder heeft al een jurk en pak voor ons gekocht, omdat we geen tijd hadden door school. De gasten stromen vandaag rustig binnen.
Mijn moeder heeft Ryan en zijn vrouw en ZOON, Lars dus uitgenodigd. Laten we zeggen dat me vader er niet blij mee is. Bella is blij want Quinten komt mee en Sander ook. Dus kan ze Quinten voorstellen aan haar ouders. Sander mag daar ook verblijven. Ryan Blue Moon komt aan en me moeder wijst hun kamers aan.
Ik zal wel slecht karma hebben want de enige logeerde kamer die niet bezet is is de gene naast me en Lars gaat daar verblijven. Je zal denken wat zeik je er zit een muur tussen. Nou die 2 kamers delen een balkon en dat balkon heeft bij elke kamer een deur en deze sleutels passen op bij de deuren.
Mijn vader/broer zijn hier niet blij mee en ik ook niet. Maar het kan niet anders. Dus moet het maar.
Het is tijd om ons klaar te maken. We doen elkaar haar en make-up en trekken dan onze jurken en schoenen aan. Daarna gaan we naar de balzaal en begint het feest. Iedereen feliciteert mij en Finn en geniet van het feest. 'Gefeliciteerd Kleine.' Zegt Lars. 'Dank je.' Zeg ik. 'Dansen.' Zegt Lars. 'Nee.' Zeg ik. 'Please.' Zegt Lars. Hij trekt puppy ogen daar kan ik niet tegen. Stomme koning Aardappel. 'Oké.' Zeg ik en Lars pakt me hand en neemt me mee.
Het is nu 09.52 uur. Ik ben om 10.01 geboren. Dus over 9 minuten kan ik me mate vinden door hem in de ogen te kijken. Best spannend eigenlijk. 'Waar denk je aan.' Zegt Lars. 'Niks.' Zeg ik en kijk op de klok. Nog 2 minuten. 'Niet niks, vast hoe knap ik wel ben.' Zegt Lars en grijnst. 'Tuurlijk wat jij wil.' Zegt Lars. ' wist het.' Zegt Lars. Ik schut me hoofd. 'Waar ben je mee bezig!' Hoor ik achter me. Die stem ken ik al te goed. Me vader. O nee. 'Dansen.' Zeg ik onschuldig. Mijn vader gromt naar Lars. Lars laat me los. Niet slim. Ik val en Lars vangt me en kijkt me aan, had hij dat maar nooit gedaan.
Zijn bruine ogen kleuren zwart. 'Mate, mine.' Zegt Lars. De hele zaal kijkt onze kant op. Wacht ben ik de mate van Lars. Hoe? Ik bedoel Lars is arrogant en ik mag hem niet. Nou ik mag hem wel maar hij is zo'n player. 'Sam.' Zegt Lars. Is hij nou bezorgt. Woh nieuw. 'Nee, dat mag niet.' Zeggen mijn vader en alpha Ryan. Oja de rest. Mijn blik verlaat die van Lars en ik ga recht staan.
Mijn ouders, broer, Bella, Mason, Quinten en Sander en Alpha Ryan staan voor ons. Een deel kijkt blij en een deel kijkt boos. Eigenlijk kijken alleen Finn, mijn vader en Alpha Ryan boos. Mijn moeder komt naar me toe en knuffelt me dood. Niet letterlijk natuurlijk. 'Ik ben zo blij voor je allebij me 2 kinderen die een mate kunnen vinden hebben er 1.' Zegt me moeder. 'Lola, meen je dat.' Zegt me vader.
'Ja, weet je nog bij ons. Ik wil niet hetzelfde voor hun. Plus ik ben Lars al tegen gekomen vandaag en hij is heel lief.' Zegt mijn moeder. Ik vind het zo lief dat ze het voor me opneemt. 'Lars als je me dochter kwetst, ga je er aan.' Zegt me vader. Ik bloos. ' ik help hem mee.' Zegt Finn. Bella geeft me een knuffel. Na het feest ga ik naar me kamer.
Als ik me fancy eenhoornpyjama aan heb, klopt er iemand op me balkon deur. Mijn Wolf Zoey dwingt me om de deur open te doen. Lars staat in de deur opening. 'Leuke pyjama.' Zegt hij en ploft op mijn bed. Ik heb een mooie disney dekbedovertrek op me bed. Ik bloos. 'Kom' zegt Lars.
Ik loop iets naar voren om op mijn bureau stoel te gaan zitten maar lars pakt me heupen en zet me op zijn schoot. 'Sammie, waarom ben je zo afstandelijk.' Zegt Lars gekwetst. O nee zo bedoel ik het niet. 'Lars, ik... jij hebt al meer ervaring in relatie en ik nul. Ik weet gewoon niet wat te doen.' Zeg ik en probeer op te staan. Zonder succes. 'Sam, ik vind dit ook spannend. Maar ik hou van je wat je ook doet. Maar doe niet alsof ik je bijt.' Zegt Lars.
'Oké, maar ik wil niet alles in 1 keer.' Zeg ik. 'Zeg stop en ik stop.' Zegt Lars en drukt een kusje op mijn wang. 'Heb je überhaupt wel eens gezoend.' Zegt Lars. Ik kijk naar beneden. 'Het is niet erg, alleen maar fijn want dan ben ik de enige die je mag en gaat zoenen.' Zegt hij en kijkt me aan. Ik smelt weg in zijn ogen. Zoey vindt het genoeg en drukt mijn, onze lippen op die van Lars. Lars had dit niet zien aan komen maar reageert snel. Zijn tong ligt me onderlip. Ik open me mond een stukje.
Niet wetend wat te doen. Lars begeleid me. Ik laat hem los en kijk hem aan en dan naar me prinsessen dekbedovertrek. Ik moet echt een ander dekbedovertrek. 'Woh, weet je zeker dat je nog nooit hebt gezoend.' Zegt Lars. 'Ja, was het ...' zeg ik maar wordt onderbroken. 'Het was geweldig.' Zegt Lars en gaat liggen neemt me met zich mee.
We praten nog wat over hobby's en van alles en dan gaat Lars naar de andere kamer. Moest van mij. Anders zal me vader boos worden, dus ga ik het eerst vragen aan mijn moeder of het mag want Finn mag ook met Julia op 1 kamer.
Met deze missie voor morgen val ik in slaap.
Pov Finn
Van alle jongens in de wereld moet Lars, lars haar mate zijn. Ik snap niet wat ze in hem ziet. Hij is arrogant, zelfzuchtig, irritant, dom, agressief en een player. Ugh ik mag hem echt niet. Mijn vader vind het ook niet geweldig.
Mijn moeder heeft geen hekel aan Ryan. Dus aan Lars al helemaal niet. Alpha Ryan is er ook niet blij mee. Die mag Samantha weer niet, dus het is lekker complex. Hopelijk verknald die Lars het.
------------------------------------------
Weer een hoofdstuk.
Boven in media jurk van Samantha.
Ik had veel inspiratie dus kon ik nog een hoofdstuk vullen.1306 woorden
JE LEEST
The Daughter Of The Alpha {Deel 1,2,3,4&5}》Voltooid《
WerewolfCover by: @Jytteeh, super blij mee! ~Deel 1 The Daughter of the Alpha: Ik ben Lola Blue Water. Ik ben de dochter van de Alpha van de Blue Water Pack. Ik heb een zus. Ze heet Layla Blue Water. Ik ben 17 jaar en Layla 19 jaar. Zij wordt de Alpha als m...