H.16 Ont......

3.1K 135 13
                                    

Pov Jayden

Iedereen van mijn vrienden heeft zijn mate. Ik ben echt blij voor ze. We zijn nu aan het gamen. 'Jayden, denk je dat er oorlog komt?' Vraagt Tim. 'Miss, ik bescherm mijn pack. En als dat is door om met Rowan de strijd aan te gaan ja dan wel.' Zeg ik.

'Ik ben het met je eens, Jayden.' Zegt Jasper. Ik knik en schiet Tim dood. Na het gamen lopen we naar beneden om te kijken hoe het daar gaat. Iedereen ligt te slapen want het is al half 1 s'nachts.

We tillen onze mate op en gaan slapen. Ik leg Lola op het bed neer en ga er naast liggen. O ja ze heeft haar kleren nog aan. 'Lola, je moet je even omkleden. Dan mag je weer slapen.' Zeg ik.

'Te moe, doe jij maar.' Zegt ze. Ik doe haar broek uit en shirt en doe een shirt van mij aan. Dit is de eerste keer dat ik dit mocht doen. Ik doe zelf mijn shirt uit en doe een kort voetbal broekje aan.

Ik ga naast haar liggen. Ze kruipt tegen me aan en valt weer in slaap. Morgen gaan we beginnen met meer trainen. Maar voor nu ga ik slapen. Ik heb mijn mate in mijn armen en val in slaap.

Pov Lola

Ik wordt wakker in de veilige armen van mijn mate. Vandaag willen ze weer gaan trainen. Ik heb gezegd dat ik de meiden ga trainen.

Dat gaat een klus worden. Sofia kan wel een beetje maar de rest echt niet. Het zijn er 5. Dat is een mooi getal. Want het mij erbij is het even. Ik haal Jaydens arm weg en kleed me aan ik mijn train kleren.

Ik maak jayden wakker en ga ontbijten. Na een uur staan we in een trainingszaal. 'Oké meiden we gaan vandaag aan de slag met verdediging. Amber en Olivia en Clair en Liv en Sofia met mij. We gaan om ste beurt aanvallen door te slaan.

Je weert af met je onderarm.' Zeg ik. Iedereen begint. Dat gaat al wel goed na een half uur. Na 2 uur trainen zijn we wel klaar. We besluiten te gaan shoppen. We gaan met ze alle naar de stad.

In de stad gaan we allemaal soorten winkels in. Amber wil ook de lingerie winkel in. Ik heb echt niks nodig. Maar ja ik werd mee gesleurd. Na een half uur zijn we die winkel uit. Iedereen heeft wat gekocht. Ik niet.

~ Waar zijn jullie ?~ Jayden
O ja dat ben ik vergeten door de geven. ~ shoppen in de stad.~ Ik. We transformeren en rennen naar huis. Ik hoor geritsel. Er springen 4 wolven uit de bosjes.

Ik weet dat ze niet van Jaydens pack zijn. Ze pakken mij en Olivia vast. 'Ga terug naar huis. Zeg tegen de dat we ontvoerd zijn.' Zeg ik. De rest knikt en rennen terug. We worden afgevoerd naar een huis op een ander teritorium. Het stinkt hier.

Ik herken 1 geur. Jade. Jade was een vijand van mijn vader. Ze is zijn zus dus mijn tante. Ze is Alpha van rogue's. Ze heeft een stukje land op het gebied van Jasper. Ze wilde altijd wraak op mij vader omdat hij Alpha werd en niet zij.

Mij vader is namelijk 2 jaar ouder en is daarom Alpha. Ik heb dat ook met Layla alleen vind ik het prima. Ik wilde helemaal geen Alpha of Luna worden. Maar ja de maangodin blijkbaar wel. Ik vind het nu wel prima.

Maar 1 ding snap ik niet waarom is Olivia hier dan ook. Ik snap dat ze mij ontvoerd maar Olivia nee die snap ik niet. Daar komen we vast achter. We worden in een kamertje opgesloten. Geen ramen en de deur is opslot.

Pov Jayden

Ik zie de meiden terug komen alleen geen Lola of Olivia. 'Waar is Olivia?' Vraagt Jasper aan Sofia. 'Ontvoerd door wolven. Lola ook.' Zegt ze. 'Wat!' Zeggen Jasper en ik tegelijk. Dat kan toch niet.

Nee niet mijn mate. Ik wist dat het gevaarlijk was als ik een mate had maar waarom zij. Ze heeft niks misdaan. We moeten ze vinden. Ik kijk mijn broer aan en we zeggen 'Rowan.' Hij moet hier achter zitten.

'Ik en japser gaan naar Rowan met wachters. De rest blijft hier en houd alles in de gaten. Tim en Dylan jullie gaan hier in het bos zoeken. De rest blijft binnen.' Zeg ik. Iedereen knikt en we beginnen aan de reis naar Rowan.

*bij Rowan*

'Ik zeg je ik heb ze niet. Echt geloof me!' Zegt Rowan. Ja dat zal ik ook zeggen als ik hem was. ' Ja tuurlijk.' Zeg ik. 'Als of je na alles gaan geloven.' Zegt Jasper. 'Maar je ruikt hun geur toch niet. Ik zal nooit hun ontvoeren en het is niet aardig om je eigen broer te verdenken.' Zegt Rowan.

O wat walg ik van hem. 'Oké maar als we ontdekken dat je ze wel hebt vermoorden we je.' Zegt Jasper en we gaan weer terug. We gaan eerst nog even lang haar vader. Olivia heeft geen familie dus daar kunnen we niet heen.

* bij lola's vader thuis.*

'Heeft u uw dochter vandaag nog gezien?' Vraagt Jasper. 'Nee hoe zo?' Vraagt Mario. 'Nou ze is ontvoerd en onze grootte vijand is het niet dus heeft u nog ideeën?' Zeg ik. 'Wacht ontvoerd. O nee ik denk dat het wel 1 van mijn vijanden kan zijn. Rowan of Jade of Demon.' Zegt Mario.

Ik ken Demon wel dat is de vampierkoning en jade ken ik niet. 'Is dat een rogue jade. Die naam komt me bekend voor.' Zegt Jasper. ' Ja klopt.' Zegt Mario. 'Ik denk niet dat ze jullie mates heeft.

'Ik zal kijken bij demon. Die mag ons alle drie niet.' Zegt Mario. 'Bedankt en we laten u weten hoe het gaat.' Zegt Jasper. Hij knikt en zwaait ons uit.

*bij Jayden thuis.*

Ik mis haar zo erg. Ik ga die gene die dit heeft gedaan vermoorden. Ik ben boos. Heel boos. Ik sla tegen de muur en mijn knokkels bloeden. Omdat ik snel heel is het binnen 15 min. weer heel. Ik besluit maar te gaan slapen.

//////////////\\\\\\\\\\\\\\\

1032 woorden

The Daughter Of The Alpha {Deel 1,2,3,4&5}》Voltooid《Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu