5.H13 Op bezoek bij Familie King

698 43 2
                                    

Pov Emily

We zijn alweer een week verder en mijn neef is jarig vandaag en viert zijn verjaardag met de hele familie King. Dus Liam en ik gaan ook. Liam ligt nu nog te slapen. Hij heeft tot laat gewerkt zodat hij vandaag en morgen niks hoeft te doen. Ik lig hier ook wel prima. Liam heeft zijn arm om me heen en ik app wat met Jayden.

Hij heeft zijn soulmate Marie gevonden en moet nu aan mij zijn verhaal kwijt. Niks ergs aan hoor maar ik wil ook slapen. 'Goede morgen.' Hoor ik een sexy ochtend stem zeggen. 'Morgen.' Zeg ik en stuur naar Jayden dat ik moet gaan want Liam is wakker. 'Met wie app je?' Zegt Liam. 'Mijn fix.' Zeg ik droog en sarcastisch.

'Wat! Ga je vreemd.' Zegt Liam en duwt me van hem weg. 'Liam, dat was sarcastisch. Ik was met Jayden aan het appen.' Zeg ik en ga weer bij hem liggen. 'Ooooo.' Zegt Liam. 'Emily, ik dacht hier gisteren al aan maar mag ik je marken?' Zegt Liam. 'Uhhh, ja maar ik wil eerlijkheid dus ik wil jou ook marken.' Zeg ik terug.

'Ja dat is prima. Ik vind het sexy dat jij mij gaat marken.' Zegt Liam. 'Jou gedachte bij dat zijn raar.' Zeg ik. 'Nou en.' Zegt Liam en zoent me. Ik zoen hem terug. Liam gaat over me heen liggen en zoent mijn nek. Hij vind de plek waar de mark moet komen en drukt er kusjes op. Ik hou een kreun binnen. Dan voel ik Liam zijn tanden in mijn nek.

Eerst voel ik pijn en daarna genot. Liam haalt zijn tanden weer uit en streelt de mark. Ik draai ons om en kus Liam weer. Ik maak een spoor van kusjes in zijn nek en zoek zijn plek op. Als ik hem heb gevonden druk ik er een kus op en mark Liam dan. Ik kijk in Liam zijn ogen en zie dat zijn ogen blauw gloeien. 'Ik hou zo veel van je.' Zegt Liam.

'Ik hou ook heel veel van jou.' Zeg ik. 'Je heb mooie ogen, weet je dat.' Zegt Liam. 'Liam, je mag niet liegen.' Zeg ik. 'Ik meen het. Ik lieg niet.' Zegt Liam en haalt het haar uit mijn gezicht. 'Laten we ons gaan aankleden en naar mijn familie gaan.' Zeg ik en sta op. Liam knikt en pakt kleren net als ik.

Ik pak gewoon een broek en een blouse. Liam gaat als eerst douchen en ik ga alvast ontbijt maken. Als we klaar zijn met ontbijten ga ik douchen en dan kleed ik me aan.

Kleding⬇️

We rijden met een auto naar mijn neef Tommy

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

We rijden met een auto naar mijn neef Tommy. Hij is een zoon van Jesse mijn oom die nu Alpha King is. Tommy of ook wel Tom gaat het over nemen over een weekje. Dan wordt hij Alpha King. 'Ik hoop dat je familie me mag.' Zegt Liam. 'Vast wel. Ze zijn heel aardig.' Zeg ik.

'Ja tegen jou maar mij? Dat is de vraag.' Zegt Liam en parkeert de auto. We stappen uit en lopen naar de deur. Ik druk op de bel en mijn oom Jesse doet open. 'Hallo Emily en Liam.' Zegt Jesse en geeft mij een knuffel en Liam een hand. Ik zeg iedereen gedag en Liam doet het zelfde. Claire, mijn nicht praat tegen me en Liam praat met mijn vader.

'Nou Liam, ik hoop dat het vrede is tussen ons.' Zegt mijn oom Jesse tegen Liam. 'Ja tuurlijk vrede. Ik geef u niet de schuld. Ik had precies het zelfde gedaan als u, als ik u was.' Zegt Liam en pakt mijn hand vast. 'Nou dan is alles oké. Welkom in de familie.' Zegt Jesse. Maya is hier ook. 'Emily.' Zegt ze als ze niet meer op Mike let maar om haar heen kijkt.

Ze rent naar me toe en knuffelt me. 'Ook hallo Maya. Je moet een keer langs komen bij Liam en mij.' Zeg ik en Liam schut zijn hoofd. 'Jaaaaa.' Gilt Maya enthousiast. 'Alleen als je niet zo druk bent, want ik hou niet van drukte.' Zegt Liam. 'Please, Liam.' Zeg ik en Maya doet mee met de puppy ogen. 'Best. Ik krijg je nog.' Zegt Liam en het laatste alleen in mijn oor. Ik bloos.

'Nou wat zei hij?' Zegt Ethan. 'Geen idee maar Emily lijkt op een tomaat dus het zal wel wat vies zijn.' Zegt Jayden en lacht. Mijn hele familie lacht en ik word nog roder. 'Je bent gemarkt.' Gilt Maya om het voor mij niet nog ongemakkelijker te maken, #sarcasmeonpoint. 'Hij heeft aan haar gezeten.' Zegt mijn vader boos.

'Mason, denk na over wat je doet. Jij wilde vroeger en nu precies het zelfde.' Zegt mijn moeder tegen mijn vader. Mijn vader mompelt nog iets en dan is hij stil. Iedereen praat weer door. 'Maar ik kom over 3 dagen.' Zegt Maya en gaat weer naar haar Mate Mike. Die ook de beta is van Ethan.

'Liam, Maya komt gewoon en je moet gewoon even wennen maar als jou vrienden er zijn is het ook druk dus niet zeiken.' Zeg ik en druk een kusje op zijn wang. 'Oké 2 nachten, niet langer.' Zegt Liam. 'Deal.' Zeg ik. 'Maya, je mag komen.' Zeg ik naar de andere kant van de kamer. 'Gezellig.' Zegt Maya terug. 'Zullen we met alle tieners uit vanavond.' Zegt Tommy.

Iedereen stemt in en we gaan ons klaar maken. 'Ik vind jou en Liam zo schattig samen en hij is zo lief voor je.' Zegt Maya als ze mijn haar stijlt.  Mijn haar word stijl en dan na 10 minuten is het weer gekruld. Dus het word iets stijler maar wel gekruld nog steeds.

Ik krul maya haar haar als dat van mij klaar is en dan gaan we met z'n alle naar de club. Ik hou niet van clubs of feesten.

______

Weer een deel, ik hoop dat alles bevalt en in het volgde deel over 5 dagen zijn ze in de club en komt Maya logeren dus tot snel

Publiceerd: 17-03-18

1012 woorden

The Daughter Of The Alpha {Deel 1,2,3,4&5}》Voltooid《Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu