5.H17 Slechste Mate ooit

623 46 0
                                    

Pov Emily

Liam en ik gaan vandaag rennen. 'Zullen we.' Zegt Liam en we gaan veranderen in onze wolven. 'Je bent zo mooi.' Zegt Liam. 'Jij ook.' Zeg ik en begin met rennen. Liam rent me al snel achter me aan. We doen een wedstrijdje wat niet echt eerlijk is want Liam is veel sneller.

Door 1. Hij is Alpha en 2. Hij is heel weerwolf en ik niet. Liam stopt en ik knal tegen hem aan. 'Wat doe je?' Zeg ik. 'Gras!' Zegt de wolf van Liam en rent naar het grasveld. Ik lach in mijn hoofd en loop achter hem aan. Liam begint te rollen en ik verander terug. Ik krijg de slappe lach van zien hoe hij doet.

Na een kwartier is hij uitgerold en verandert ook terug. Hij is rood van schaamte en kijk me niet aan. 'Dat was geweldig.' Zeg ik en probeer mijn lach in te houden. 'Niet lachen. Ik kon hem niet meer tegen houden.' Zegt Liam en komt naast me zitten. 'Kom op grompot. Dat was gewoon aandoenlijk.' Zeg ik.

'Nee, het was schaamtend.' Zegt Liam. 'Liam, het is niet erg als je wolf dit doet. Elke wolf heeft zo iets. Die van mij heeft dat met zee water.' Zeg ik. 'Echt?' Zegt Liam. 'Ja, ze word dan helemaal wild.' Zeg ik. 'Dat wil ik nog een keer zien.' Zegt Liam. 'Komt wel een keer.' Zeg ik. 'Ja het komt. Heel zeker. Want ik hou je er aan.' Zegt Liam.

'Oké.' Zeg ik. Na een tijdje nog gerend te hebben krijgt Liam een mindlink. 'We moeten gaan. Ik word aangevallen aan de noord kant.' Zegt Liam en we rennen naar de noordkant van het gebied. Er staat een grote groep wolven. Ook staan de wachters van Liam zijn groep er.

Klaar om de aanval tegen te houden. 'Blijf achter me.' Zegt Liam. 'Ik mezelf verdedigen hoor.' Zeg ik. 'Ja dat weet ik maar toch.' Zegt Liam. 'Alpha Liam, wij willen u terrein. U heeft veel te veel macht.' Zegt de grootste wolf van die groep. 'Ga weg, vader.' Zegt Liam en zijn woorden zijn koud. Steen hard en koud.

Ik ril. Liam's stem is dreigend. 'Zoon, ik wil weer Alpha worden en jou en je lieve mate van je dood. Of alleen zei gaat dood en jij mag weer beta zijn.' Zegt de vader van Liam. 'Ze gaat niet dood, ik ga niet dood en jij zal geen Alpha worden.' Zegt Liam. 'Dan is het vechten zoon.' Zegt de vader van Liam en zijn groep valt aan.

Ook de groep van Liam valt aan. Iedereen vecht, verwond en dood. Ik zie Liam met zijn vader vechten. Dat is een gevecht tussen Alpha's. Ik dood de wolf met mijn magie waarmee ik vechten. Ik moet Liam helpen. Hij gaat er niet mee kunnen leven als hij zijn vader dood. Ik neem een snel en niet heel goed overwogen besluit.

Ik ga hier zo veel spijt van krijgen maar ja beter ik als Liam. Ik breek de nek van zijn vader met mijn magie. 'Wat doe je?' Zegt Liam en kijkt me aan. De andere groep huilt en trekt zich snel terug. Ik zak op de grond en verander terug. 'Jij zal er nooit mee kunnen leven als je hem had gedood.' Zeg ik en sta op en ren er vandoor.

Ik verander en ren nog harder. Harder als normaal. Ik ren naar een boom en klim er in. Ik ga helemaal boven in zitten en verander terug. Ik huil. Ik neem al zijn familie af. Ik ben een slechte mate. Eerst zijn broer en nu zijn vader. Wat voor mate ben ik. Nou het antwoord is de slechtste ooit.

'Emily! Waar ben je?' Zegt Liam en Mike en Kian zijn er ook. Maar ook zijn Rihanna en Lotte er. 'Emily, ik ruik je. Kom te voorschijn.' Zegt Liam. 'NEE GA WEG.' Zeg ik. 'Emily, kom naar beneden. Dat is gevaarlijk.' Zegt Liam. 'Nee, ik wil alleen zijn.' Zeg ik. 'We gaan wel. Link maar als er iets is.' Zegt Mike en die 4 vertrekken.

Helaas gaat Liam niet mee. 'Ik kom naar boven hoor.' Zegt Liam. 'Nee, ik ga naar beneden.' Zeg ik en wil naar beneden gaan maar glij uit en val naar beneden. Nou dit was het dan. Kort leven. Als ik denk dat ik de grond ga raken is dat niet zo. 2 armen vangen me op. Ik voel de tintelingen. Liam heeft me gevangen.

'Waarom wil je je zelf doden.' Zegt hij bezorgd. 'Wil ik niet. Ik glee uit ja.' Zeg ik en spring uit zijn armen. 'Emily, je gaat niet weer weg lopen.' Zegt Liam en pakt mijn arm vast. 'Laat me los.' Zeg ik. 'Nee, je valt net uit een boom, rent daarvoor weg en legt me niks uit.' Zegt Liam.

'Wil je het weten? Ik ben een slechte mate. Nou goed. De slechtste ooit. Door mij is je broer en je vader dood. Je kan niet bij mij in de buurt zijn. Ik dood iedereen.' Zeg ik en probeer me los te trekken. Ik voel de tranen over mijn wangen stromen.

'Emily, mijn broer is niet jou schuld. Mijn vader is niet jou schuld. Je bent de beste mate ooit. Je hebt me beschermd door mijn vader te doden. Je wist dat ik er aan dood ging als ik het deed en dat het bij jou niet zo is. Je bent oprecht en een goede mate. Emily twijfel daar niet aan.' Zegt Liam en knuffelt me.

'Liam, ik heb tijd nodig voor mezelf. Ik ga weer terug naar mijn ouders. Ik kom terug maar ik moet even denken en verwerken.' Zeg ik. 'Emily, please. Verlaat me niet, neem de tijd maar verlaat me niet. Bel me als je er klaar voor bent en mag ik je wel brengen?' Zegt Liam gebroken.

'Ja het zal fijn zijn als je me brengt.' Zeg ik. We gaan naar huis en ik pak mijn koffer en Liam rijd me naar huis. Ik heb mijn moeder al gebeld en die snap me. Op naar mijn oude thuis.

______

Weer een deel, gewoon van normale grote. Emily gaat weer naar huis. Ja mensen. Zal ze bij Liam blijven of niet. Zal ze het kunnen verwerken.

Publiceerd: 27-03-18

1049 woorden

The Daughter Of The Alpha {Deel 1,2,3,4&5}》Voltooid《Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu