2. H13 Uitgaan part 1

1.8K 82 22
                                    

Pov Samantha

We stappen de auto uit. We staan met ze 2je voor de winkel. Ik heb toch besloten om macarons te maken. We pakken alle ingrediënten en lopen naar de kassa. Ik wil mijn portemonnee pakken maar Lars is me voor. 'Lars, ik wil graag betalen.' Zeg ik. 'Nee ik betaal.' Zegt hij legt geld neer en loopt de winkel uit.

We zijn net terug van de boodschappen. Ik ben het beslag aan het maken en de vrienden van Lars zijn er ook. Als het beslag klaar is zet ik de macarons in de oven. Na 15 minuten zijn ze klaar. 5 smaken en 5 kleuren ~media~

Groen= appel, limoen
Geel= banaan
Oranje= sinaasappel
Roze= aardbei en framboos
Blauw= bosbes

Tyler en Sander zijn net 2 kleine kinderen. Ze zijn hyper en hebben geen geduld. Ik leg ze netjes op de houder. 'Mogen we nou proeven.' Zegt Tyler. 'Nee, ik ben bijna klaar.' Zeg ik. 'Babe, ik zie toch dat ze klaar zijn. Ik wil graag iets eten.' Zegt Lars. Ik pak een appel en geeft het aan Lars. 'Hier iets te eten.' Zeg ik.

'Geniaal.' Zegt Quinten en lacht. Ik zet de schaal neer. Caleb wil pakken maar ik sla op zijn hand. 'Nee. Jullie wachten tot dat ik heb gezegd wat wat is.' Zeg ik. 'Ja mevrouw.' Zegt Lars. 'Oké, groen is appel en limoen, roze is aardbei en framboos, geel is banaan, oranje is sinaasappel en blauw is bosbes.' Zeg ik en geef iedereen elk van elke kleur.

'Oké nu mog......' Zeg ik maar wordt onderbroken door die parkiet. 'O Lars.' Zegt ze en loop/struikelt over haar hakken naar binnen de keuken in. 'Jij.' Zegt Lars. Hij pakt haar beet en sleurt haar de woonkamer in. 'Wat is er aan de hand.' Zegt Sander. 'Ze zei dat ze je weet wel hadden gedaan, ik geloofde dat en Lars zegt van niet. We hadden ruzie en het is weer goed maar hij wilde haar wel nog slaan.' Zeg ik.

'Ik heb haar nooit gemogen. Ze is hot maar een echt bi...' Zegt Caleb maar ik onderbreek hem. 'Niet afmaken. Niet schelden. Als je haar wil benoemen is het parkiet.' Zeg ik. 'Maar Lars, ik ben veel beter dan dat mens. Ze is lelijk.' Zegt een schelle stem.

'Nee dat is ze niet. Het is over en uit tussen ons. Ik wil je niet en laat Samantha met rust. Nog 1 keer en je mag de pack verlaten. Geen 1 naar woord meer.' Zegt Lars met zijn Alpha stem. 'Lars.' Zegt Caleb. 'Ja.' Zegt een stem duidelijk boos. 'Laat haar gaan. Ze snapt het.' Zegt Caleb. 'Best. De volgende keer sla ik je harder.' Zegt Lars.

'Oké.' Zegt ze en loop gauw weg. 'Ik ga even rennen.' Zegt Lars en loopt naar buiten. 'Wacht ik ga mee.' Zeg ik. 'Nee.' Zegt Lars. Hij loopt weg. 'Sam, hij komt zo terug. Kom we gaan je macarons proeven.' Zegt Tyler. Ik knik en ga zitten. De jongens eten ze gulsig op. 'Dit is zo lekker.' Zegt Caleb. Ik glimlach. Het is waar, ze zijn goed gelukt.

Als we iedereen genoeg heeft gehad doe ik de rest in een bakje. Voor Lars en Ryan. De deur slaat open. 'Hey.' Zegt Lars terwijl hij de keuken in loopt. 'Minder boos?' Zegt Caleb. Lars knikt en geeft me een kus op mijn wang. 'Ik heb nog macarons voor je.' Zeg ik. 'Lekker.' Zegt Lars. Ik pak het doosje en leg er een paar op en schoteltje.

Lars stopt er 1 in zijn mond. 'Dit is zo lekker.' Zegt Lars. 'Bedankt.' Zeg ik. 'Zullen we vanavond uitgaan.' Zegt Sander. 'Ja.' Zeggen de jongens instemmend. 'Sam?' Zegt Quinten en kijkt me aan. 'Ja is goed.' Zeg ik niet heel overtuigt. 'Sweetheart wat is er?' Zegt Lars. 'Ik heb niks om aan te doen.' Zeg ik zacht.

'Dan gaan we naar de winkel.' Zegt Lars. Er gaat een beltoon af. 'Hallo met Lars.' Zegt Lars. 'Ja oké. Ik kom.' Zegt Lars. 'Doei.' Zegt Lars. 'Sweetheart ik moet gaan. Jongens jullie gaan met Sam winkelen.' Zegt Lars en loop naar de gang. 'Wacht.' Zeg ik en ren naar hem toe. Ik druk een kus op zijn lippen en hij loopt de deur uit.

'Oké, madame we gaan.' Zegt Quinten. We stappen in een auto. Ook wel een dure bmw. 'Op naar de winkel.' Zegt Tyler. 'Moet dat echt.' Zegt Caleb. 'Ja, hoorde Lars. We moeten kleren gaan shoppen voor Sam. Maar hij heeft niet gezegd hoe. Dus gaan we hem wegblazen.' Zegt Quinten. O nee.

The Daughter Of The Alpha {Deel 1,2,3,4&5}》Voltooid《Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu